הפעם האחרונה – יומולדת חדקרן

זה היה יום ההולדת האחרון מסוגו לעופריקי שמשנה הבאה תפתח בסדרה אחרת ושונה בתכלית של ימי הולדת שיראו בדיוק אותו דבר. המשחקים, החברות המצחקקות, מסיבת הפיג'מות, ההעלבות באמצע הלילה של חברה מקרית שמסתגרת בשירותים בזעם ונועלת מבפנים, משלחות הפיוס, הצחקוקים, המטבח המלא שוקולד, הרצפה המלאה שוקולד, עוד שוקולד שמתגלה אחרי שבוע מתחת לספריה בסלון, עוד קצת צחקוקים, השוקולד שלא נגלה אף פעם כנראה, המתוק.

אותה מסיבה בדיוק בקיצור, אלא שמשנה הבאה אסור יהיה לי להכנס אליה. זהו. זה נאמר בפירוש. די, נו, אמא, את לא רואה שאת זקנה? רואה רואה, השאלה היא איך את רואה בתי אחרי ששילמתי משכורת חודש על זריקות בוטוקס שהבטיחו לי שיעבדו נהדר.

זה סופי? שאלתי בלי להזיז שריר בפני שבאמת לאחרונה קצת קשה להזיז אותן.

כן. חרצה בתי.

קיבלתי את הכרעתה כמו מבוגרת ויייבבתי כמו תינוקת. נעלתי את דלת השירותים בזעם וסרבתי לצאת. אבל אחרי חצי שעה קצת נמאס לי לחכות למשלחת הפיוס שלא הגיעה, התרוממתי למראה, וביצעתי לעצמי מתיחת בפנים. השנה אני עדיין מוזמנת למסיבת חדי קרן? מוזמנת! אם ממצעים את גילי המנטלי עם גילי הביולוגי אני אפילו בגיל המתאים להחשב מפעילה איכותית. קדימה! בפעם האחרונה! ורוד! לבן! מנצנץ!

מה בתכנית של המפעילה האיכותית? מסיבת פיג'מות שבה מציירים חדי קרן, אוכלים חדי קרן ומפליצים קשתות. כמובן.

ומה הטריק הפירוטכני? הופה כאן מגיעה ההברקה. בחצות כל הבנות הוזמנו לרדת לרחוב ולעצור מול חומת הבטון העצובה והחשופה של בית הספר שלהן. למה אנחנו כאן שאלה חברה מקרית, אנחנו כאן עניתי בקול שלו וסמכותי, כדי לעשות גרפיטי חד קרן ורוד.

בום! העיניים שלהן נדלקו. אבל זה לא חוקי נכון? נכון נכון. איזה כיף זה שבשנה הבאה בנות בוגרות שלי, כבר אפשר יהיה להתלונן עליכן במשטרה.

מאד בוגר מצדי.

ומה עוד היה? אה! חשוב. סירות מנייר פרגמנט שמוארות באורות מנצנצים, שבתוכן נחה כמו בתוך קן ביצת מתנה חד- קרנית.

 

איך?

סירת פרגמנט- לוקחים גליון נייר פרגמנט שעולה חמישה שקלים אבל בעיני הוא החומר הכי נשגב ונדיר בטבע, מקפלים ממנו סירת נייר ענקית, ומניחים מעל לשרשרת אורות נוצצים שמאירה את הסירה מבפנים.

ביצים- מרוקנים ביצים מתחתיתן, שוטפים, מטמינים בתוכן מתנות חד קרן, סוגרים מלמטה בנייר ודבק, מדביקים על ראש הביצה קרן חתוכה מספוגית איפור לבנה, מציירים עיניים ומניחים בתוך סירת הנייר. אפשר גם כמובן להשתמש בריסים מלאכותיים כדי שהריסים יהיו ממש אבל ממש יפים. אני התקמצנתי.

מכינים עשר כאלו ומשיטים בסלון. זה מראה נפלא. סירות ועוד סירות שבתוכן ביצה יפהפיה, ובתוכה, הס פן תעיר- העתיד. העתיד. העתיד כבר מאיר.

 

 

9 תגובות

מתויק תחת פעילויות עם ילדים, רעיונות לימי הולדת וחגיגות

9 תגובות ל-“הפעם האחרונה – יומולדת חדקרן

  1. אורית, תעשי לי סירה, בוטוקס אני עושה לבד #לב

  2. אני בשוק אני בהלם אני המומה! לפחות ענר משתף פעולה?

  3. כל הוורוד והנצנצים האלה קפצו מהמסך וצבעו את שולחן העבודה שלי בחיוכים. איזה כיף.
    אני לגמרי מבינה את המעמד – אותי נידו כבר השנה מהמסיבה, כלומר, הרשו לי לשבת בצד עם המבוגרות האחרות, בשעה שבנות ה-tean טיפסו אתגרית על קירות שרק מלהביט בהם התכווצו לי השרירים. הפנטזיה שלי על בת-מצווה-פיג'מות של תוכן משמעותי ומעורר מחשבה עם נגיעות של רפרופי פיות (אומרים שהן על קו התפר בין ילדות לבגרות, לא?) נגוזה לאוויר המיוזע. אני בעד מסיבות חד-קרן לאמהות. הדבק החם, החרוזים והצמר עלי.

  4. אוי את משהו הפלצתי קשת!

  5. ימה

    משהו משהו את!!

  6. חן

    כל פעם אני נפעמת מחדש מהיצירתיות שלך!
    תפרסמי יותר,כל פרסום שלך הוא אוצר…

  7. אהבתי את הקונספט של האתר והרעיונות שלך 🙂
    נשמח שתכתבי מאמרים דומים בפורטל מסיבו.נט
    הגולשים באתר יאהבו את הרעיונות שלך.
    https://www.mesibonet.co.il/

    במידה ומעניין 03-6134567

  8. פינגבק: צריך כפר כדי לגדל חד-קרן |

כתיבת תגובה