קעקוע שמש

בדיוק חברה התקשרה מארצות הברית.

היוש, אמרתי לה, זה בסדר שנדבר אחר כך? בדיוק אלכס ואני עומדים על במה קטנה חצי ערומים מול תריס שבור שצופה לחנייה של  הפיצה המקומית.

שתיקה על הקו.

הלו? מיכלי?

די די. נו. אני יכולה להסביר הכל. אז ככה:  היה לנו יום נישואין ולכבודו החלטנו לעשות את קעקוע השמש שכבר מזמן תכננו. על היד שלי כתוב פאוורד ביי אלכס, על שלו פאוורד ביי אורית. את הקעקוע מצלמים, תולים מעל המיטה ושואבים מהתמונה כח בבקרים שבהם אין פאוור לכלום. מגניב.

אז נכנסו להיכל היופי פאלאס ברחובות, הורדנו חולצות כדי שהבגדים לא יתלכלכו, הדבקנו על היד מדבקות עם הכתובת שרצינו שתשאר לבנה, וחיכנו לשיזוף בהתזה שישזף אותנו בן רגע.

המתיזה נכנסה:

אוי, אתם כל כך חמודים. אני מצלמת אתכם עכשיו לפייסבוק

אה, אני מעדיפה שלא

לא נורא שרואים קצת, לו יש גוף מאד יפה

אה

אויש אני יכולה לקרוא לעוזרת שלי? אתם באמת חמודים!

לא כל כך נח לי עם זה

בת שבע! בואי מהר! תראי איזה חמודים

אוקיי, סבבה.

אז נכון, ההיכל לא היה פלאטין זהב, אבל בסוף יצא קעקוע שמש. אפשר היה כמובן לעשות אותו בשמש האמיתית אבל אז מי היה מצלם אותנו ערומים לפייסבוק? תיכף אני שולחת את התמונה למיכלי ומקווה שהיא תבין מה קרה ותסכים להתקשר שוב. יום נישואין שמח!

קעקוע שמש

אגב, המדבקות:  יש בעברית ויש באנגלית, ואם רוצים לעשות קעקוע מיוחד (לא ניסיתי עדיין) סיפרו לי שאפשר להכין מדבקות בהזמנה.

נ.ב

יש בלוג חדש בעיר של נערה אמיצה שמתמודדת עם משבר. כל פוסט מקסים. נרשמתי לעדכונים.

8 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות, שונות

8 תגובות ל-“קעקוע שמש

  1. האמת?
    מגיע לכם.
    גם להיות יפים,
    וגם להיות שזופים,
    ניחא.
    אבל להיות מאוהבים?
    אחרי ארבעה ילדים?
    עד כאן.

    נשיקות המונים אורית.

  2. חבר שלי אומר: אתם מאוהבים בגלל שיש לכם ארבעה ילדים. אתם לא מספיקים לראות אחד את השני לדקה זה מאד מועיל.

  3. חן

    מחמם את הלב לקרוא על כזאת אהבה…מאחלת לעצמי שגם אנחנו אחרי שנים נמשיך להיות ככה 🙂 ומנסה ללמוד מזה, על מנת שכן נהיה ככה 🙂

  4. Naama

    אויש. מתוק דביק כזה.
    מעורר קנאה!

  5. אני מתה שהאיש ואני נעשה קעקוע זהה רק שהוא מזועזע מהרעיון ואני ומחטים זה שני קוים מקבילים… אז האופציה הזאת ממש מגניבה. אותנו כמובן אין סכנה שיצלמו לפייסבוק…

  6. Hagar Tvua

    אורית היקרה

    הילדים לקחו אותי היום לסרט מצויר שנקרא 'הלקחנים'

    (גרסא מצולמת שלו ראיתי לפני כשלושים שנה כשהתארחתי כילדה אצל חברים ברחובות ומאז הוא חקוק בליבי).

    לא יכולתי שלא לחשוב עליך ועל חיבתך לעולמות מוקטנים.

    אם במקרה יזדמן לך-תיהני!

    שנה טובה

    הגר תבואה

  7. אפרת

    אורית! גיליתי אותך רק היום וזה היה כיף חיים ממש!!
    מעבר לפוסטים שגמעתי בשקיקה, ול-to do עם הילדים list שעדכנתי בהתלהבות, גם שמחתי ממש לגלות שיש עוד ענרים קטנים וחמודים, כי גם לנו יש אחד וחשבתי לי שצריך עוד קצת כאלו…

    אפרת

כתיבת תגובה