לוח שנה אדיר

כמה שלטים ממש מקסימים נשלחו אלי בימים האחרונים בעקבות פוסט המתנות, והזוהר מכולם היה הרעיון ששלחה תמר. הנה הוא בא:

לוח-שנה משפחתי

תמר איתרה קבוצת רחובות שקרויים בשמות חודשי השנה העבריים. היא הציעה לצלם את הילדים ליד כל שלט ולעשות מזה לוח שנה שהתמונה הרלוונטית מפארת בו כל חודש. גאונה האישה!

יש את כל החודשים באיזור רחוב הלח"י בתל אביב (כל תוכנת מפות תגלה לכם איפה בדיוק), תמר מספרת שיש גם באשקלון ובעוד ערים. בקיצור- סטארט אפ. תיהנו!

וגם –

שלטי זהירות

למרות שעוד לא הכינו שלטים למה שבאמת צריך להזהר ממנו (זהירות מוקש רגשי, זהירות פצצת אטום) הנגב מלא בשלטי זהירות גמל וזהירות יעל. יעל! כמעט כל החברות שלי עונות לשם יעל! מעולה! בהתאם הכנתי למשל שלט לדלת לחברתי יעל הקיפודה לכבוד המכירה שלה היום:

שיהיה בהצלחה!

8 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות

8 תגובות ל-“לוח שנה אדיר

  1. פנינה

    רעיון מקסים!
    אם יש מישהי שמוכנה לשתף אני ממש אשמח לקבל תצלומים של השלטיאדה החודשית בלבד – את תמונות הילדים נכניס אח"כ כמובן. אין מצב שאני משוטטת בתל אביב (או בעיר כלשהי, נערת פריפריה כמוני) לצילומים עם גברתי הקטנטנה.

  2. shani

    בדיוק, אני אפילו מוכנה לקחת את התמונות שצילמה תמר ולהדביק על פרצופם את פרצופיי ילדי/חתולי/ הגבר שלי 🙂

  3. מירי

    הי, אם הילדים יותר יפים משלי – אני מוכנה לקבל את כל הקובץ 🙂
    ואיזה רעיונות נפלאים , ואיזה כיף לחברות שלך

  4. איזו פריפריה? כי גיליתי כרגע שיש באשקלון וגם בקרית גת, מה שיספק כנראה את תצלומי המשפחה שלנו (בקרית גת אין אב, משום מה, והכסלו נראה במפה קצת סואן לצילומים)

  5. תמר! שלחי לי כבר את שם המשפחה שלך. קרדיט כה נלהב צריך להגיע למישהי ממש ספציפית. ובאשר לתמונות- אני חושבת שתמר השתמשה ב'תשרי' כדי להכין איתו שנה טובה, וכל שאר הצילומים הם רק בתכנון. בקיצור- הראשון שמגיע לידי צילום שישלח אלי ואעלה לבלוג לטובת כולנו. שנה טובה!

  6. לירון שקדי

    רעיון נהדר! לידיעתכן, בשכונת ציפור, בעיר מודיעין, שמות הרחובות הם כל החודשי השנה העבריים. זו שכונה חדשה, ולכן לא בטוח שכל הרחובות ממש קיבלו שלט, אבל את רוב החודשים ראיתי כבר.

    לירון

  7. תודה שוב… גאון גאון והיעל הקיפודי גם הביא אתו את המזל הטוב וגם מפאר לי את הדלת, אשרי ונפלא לי 🙂

  8. חן

    ממש רעיונות מקסימים!!!

כתיבת תגובה