יאם יאם לים

לפני שנים ישבתי עם חברתי יעלי במסעדה בירושלים ואכלתי עוגת גבינה שעוררה בי רגשות כל כך עזים עד ששאלתי את עצמי אם זה בסדר שאני לא מספרת על הרגשות האלה לאלכס. העוגה הזו היתה כל מה שטוב: מתוקה, יפה, כובשת את הלב. לא רציתי שהיחסים העמוקים שיש ביני לבינה ייגמרו לעולם אז קראתי למלצר ודפקתי לו את חיוך ה- אני לא האישה הכי יפה שראית בחייך אבל ברגע הזה אתה הגבר הכי יפה שראיתי בחיי.

הוא לא ייתן לך את המתכון, אמרה יעלי. בטח שאני אתן לך את המתכון אמר המלצר ולקח את המייל שלי ואת מספר הטלפון.

עוגות גבינה ופירורים בדלי

הוא בחיים לא שלח את המתכון. ומאז נדונתי לזכור את אהובתי לבנת הגוף ולאכול רק פירורים. שנים של התגברות הולידו כמה ריבאונדים בתחום. למשל, כשהלל ואני גילינו שבמקום להכין בסיס לעוגת גבינה אפויה קלאסית אפשר לערבב ביסקוויטים מפוררים עם אייריש קרים. זה הרבה יותר מהיר וטעים פי מאה כי הטעם של הליקר מחלחל לגבינה לאורך הבישול הארוך. מטורף. או, שגילינו בעזרת האינטרנט- וזה מאד חשוב לעניין הים- שעוגת הגבינה פירורים נראית בדיוק כמו חול. כמה שימושי! יצקנו את העוגה לתוך דלי, שמנו מלמעלה שוקולדים מבונבוניירת הצדפים מהסופר, ואכלנו חול למרבה ההשתאות של שכנינו על החוף.

ובכלל, הרשת מלאה ברעיונות מעולים לאוכל ים אדיר

אבטיח עם חותכני עוגיות (התמונה מהרשת, אני מתה להשיג את החותכנים בצורת 'חי' ולהכין תמונה משלי)

כפכפים מעוגיות

כפכפי עוגיות

אפשר להכין עוגיות דגים ודגיגונים ולויתנים וכרישים, ומה לא. תסתכלו למשל על האוכל לחגיגת יומולדת בנושא ים שמיספטל עשתה לאחד מילדיה. אני בטוחה שהשכנות שלה מקוות בעומק לבן שהמשטר יגלה אותה רחוק רחוק למקום שאין בו מסיבות כיתתיות. סיריוסלי. זה לא חוקי הדבר המהמם הזה.

בקיצור- אפשר לבלות כמה שעות רק בלגלוש בפינטרסט ובאינסטגרם במקום בלגלוש בים. אבל לא כדאי לעשות את זה כדי לסיים לאכול ולהגיע לקטע המגניב של משחקי ים. הו, משחקי ים! כל הפירוט- מחר. הכינו את המטקות.

2 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים, פעילויות עם ילדים, רעיונות לימי הולדת וחגיגות

2 תגובות ל-“יאם יאם לים

  1. מקופלת

    עוגות גבינה מחול, גאוני לגמרי (וממש צחקתי מהסיפור עם המלצר)

  2. פינגבק: חול צבעוני: בילוי אחר בחוף הים | באנו ליהנות | סלונה

כתיבת תגובה