מיניאטורה ביום: כיצד להכין חדר אוצר לבנים?

1. תודה לאל.

2. בזמן שהתת מודע מקרין לי תמונות מתוך השבוע הזה, שבוע שבו הרגשתי הכי מיוסרת בישראליותי והכי מאושרת בישראליותי אי פעם, אני יכולה להעסיק את הידיים בשטויות משמחות. חדר אוצר קדימה.

ובכן, החדר הזה נולד כשהבן שלי תבע שאכין לו חדר מיניאטורות בלי ורוד של בנות. למה למה למה. שנים שבהן הלבשתי אותו בבגדים ורודים שהורישה אחותו, תיקי-גן של בראץ עם נצנצים מאותו מקור, כל אותן הפעמים שבהן פשוט צבעתי לו בטעות בכביסה את חולצות החג באדמדם בהיר מאד, כל אלו נכשלו כשלון חרוץ. בלי ורוד.

היתה לי ברירה?לא היתה לי. כשלא עושים מה שהוא רוצה הוא מתחיל לצרוח כמו ילדונת קטנה.

מעניין למה.

חדר אוצר בלי שום ורוד. איך?

הקופסא: מסגרת תמונה עמוקה מאיקאה. אפשר להשתמש בקופסת נעליים באותה מידה, זה אפילו יוצא יותר יפה כי נוצר פער דיסוננטי בין החוץ המג'וייף של הקופסא לפנים מלא הפלא.

האוצרות: חרוזים בצבע פנינים וחרוזי אלק-סברובסקי, קריסטלים משוק הפשפשים וגם- עיגולי עץ קטנים צבועים בזהב.

החייל: מסניף של הפנינג.

תיבת האוצר: הורכבה משני מארזים של חתיכות עץ קטנות שיש בכפר השעשועים או בהכל בדולר.

החלק התחתון: קופסא מלבנית. הודבקה ממלבנים ומריבועים. המלבנים לצלעות המאורכות והריבועים לצלעות הקצרות.

החלק העליון: עיגול עץ חתוך לשני חצאים. לאורך הרכס העליון של שני החצאים מודבקים מקלות קרטיב שחתכתי לאורך המתאים. האם אני ברורה? אם לא תגידו ואוסיף איור הסבר.

את הכל צבעתי בצבע זהב ואז חיברתי את החלק העליון לחלק התחתון בעזרת ווי התמונה החביבים עלי כדי שאפשר יהיה לפתוח ולסגור:

הדבר החשוב לומר על בנייה בכפיסי עץ היא שהם נחתכים מצוין במספריים, ואפשר לשייף אותם בנייר זכוכית לכדי גימור מעוגל ויפה. כלומר- אפשר להגיע לתוצאות מעולות בלי יותר מדי מאמץ ובלי כלים מיוחדים.

הלל היה מרוצה מאד, וגם עופרי. במשך כל היום הוא שיחק במיניאטורות הורודות שלה והיא בחדר האוצרות. אולי בכל זאת לחינוך יש ערך.

וזהו. בזאת השלמנו את סדרת המיניאטורות שלנו לסוכות. ששה זערורים כשברקע משהו גדול משאפשר לתפוס. איזה חג שמח לנו.

מיניאטורה ביום: איך עושים בקבוקוני בושם קטנים 

מיניאטורה ביום: איך להכין סלסלה קטנטנה

מיניאטורה ביום: איך עושים עציצים קטנים ומקסימים

מיניאטורה ביום: איך עושים לוח מודעות קטנטן

מיניאטורה ביום: איך עושים ספרון קטנטן

7 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות

7 תגובות ל-“מיניאטורה ביום: כיצד להכין חדר אוצר לבנים?

  1. אז מה שאת אומרת זה שסביבה ורודה עם נצנצים לא מגדלת בנים ורודים מנצנצים?
    טוב, תיכף מתחילים פה ניסוי. תינוק זכר עם שלוש אחיות גדולות. יש לי תחושה שהוא יצא נסיכה…

    חדר האוצר יפהפה. תודה 🙂

  2. חגית

    הכל כל כך מקסים ושובה לב!
    את תמשיכי עם הסדרה הזו גם ביום יום?
    פעם בחודש, פעם בשבוע…

  3. אני עוברת מפוסט לפוסט
    ופשוט נגנבת ממך!

  4. פינגבק: שתי אפליקציות ששווה לעשות בשבילן ילדים ואז לקנות בשבילם אייפון |

כתיבת תגובה