המסע למטבח המיניאטורי- תחנה אחרונה

זוכרים שהתחלנו לבנות מטבח מיניאטורי? אז עוד ארון אחד ויש לנו מטבח זעיר. בשבוע הבא נוכל להתפנות ולהכין אוהל מחאה מיניאטורי.


מה יש לנו פה? אפרט ספרה ספרה:

1. גוף ארון עשוי מהחלק התחתון של קופסת עץ.

2. דופן עומדת עשויה מפרספקס מתוך מסגרת תמונה של איקאה, מצופה בנייר יפה ומוכתם בדיו בקצותיו.

3.מדף עץ קטן מפיסת עץ מוחזק בעזרת שני ווי תמונה.

4. מנורה. מעגל חשמלי לסטודנטים, קטן ולימודי, מחברים לבטריה והופ יש לכם תאורה בקופסת המיניאטורות שלכם.

5.ברז שנגנב מאוסף הלגו של הלל, מקווה שהוא לא שם לב, וכיור מקערית עץ שמצאתי. זה עדיין לא פתרון אידיאלי, אז זה מודבק באופן זמני.

1. מגירת ירקות שעשויה מהמכסה של קופסת העץ. שני חלקי מכסה מחוברים יחד, צבועים בדיו ומוחתמים בחותמת לקישוט. בתחתית המגירה נייר יפה לשם הטאצ'.
בתוך המגירה: מזון מזערי. תפוחי פימו וחצילי פימו שפיסלה עבורנו סבתא אירה, זו שמוסקת החצילים שלה מעידה שחצילים עושים מה שהיא אומרת להם לעשות.
2. מחיצת הסתרה  אחוזה בשני ווים מחנות החרוזים, חוט מתוח ביניהם ועליו וילון בד תפור.
3.קערת ביצים עשויה משאריות רשת המתכת הדקה (זו ששימשה לרשת לתנור ונתלשה מארון המזווה) וביצי פימו.
לעשות ביצים מפימו זה הדבר הכי קשה שעשיתי אי פעם בתחום הפימו. ביצה זו צורה מושלמת שממש קשה לחקות. כבוד.
4.מגש לסבון וסבון עשויים פימו. המגש מקושט במדבקה יפה.

ונדמה לי שזהו.השלמנו את המסע להקמת המטבח.

יש לנו כיור ומגירת ירקות וגם:
עכשיו אפשר גם לפתור את מצוקת הדיור של כל זה ולהכניס את המטבח לתוך קופסת עץ.
מצאתי נגר מהמם בנס ציונה שאפילו הסכים לחתוך לי קרש לרצועות דקיקות דקיקות כדי שתהיה במטבח רצפת פרקט. נסעתי אליו באיזה רגע ממוזל שבו כל הקטנים נרדמו, הגעתי מתנשפת ושכנעתי אותו לעזור.
גבר מסוקס ורציני עד תדהמה, סיגריה בזווית הפה, מטבחי אמת טורקים מעל ראשו בזעם את דלתות הפורמייקה שלהם, כל העולם כולו לו"ז צר מאד, ובכל זאת. הוא עזב הכל, ניגר באהבה ובדיוק רב את כל מה שצריך, גבה ממני גרושים ואפילו, הו, נהנה לשחק קצת בבית בובות.
כעבור שעה הגיע טלפון מבוהל מנועה- אמא. בואי מהר. ענר התעורר. טסתי לאוטו, העפתי נשיקה לעבר לחיו הלא מגולחת של הקשוח, והספקתי לראות אותו במראה רץ אחרי וצועק: לאן את נוסעת? עוד לא הספקתי לנגר לך פנלים קטנים קטנים.

10 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות

10 תגובות ל-“המסע למטבח המיניאטורי- תחנה אחרונה

  1. המון כבוד! נראה לי על גבול הבלתי אפשרי, שלא לאמר בלתי שפוי. מעריצה על ההתעסקות ועל היכולות… והכי חייך אותי הספר של לאה גולדברג עם המשקפיים הזערוריות. נפלא!

  2. מיר

    אני חייבת להגיד שלמצוא נגר שבליבו הוא חובב מיניאטורה זה כבר נהדר,

  3. כמה נפלא! בתור אחת שאבא שלה תמיד בנה דברים בשבילה אני יודעת שבליבו של כל בעל מקצוע מסוקס מסתתר ילד קטן שאוהב לשחק. שאפו שמצאת אותו ברגע הנכון למשחק.

  4. אני חושבת שהמיניאטורות מוצאות אותי ברגע הנכון לי למשחק אז זה מאפשר תקשורת וכל מיני ניסים אחרים שמצדיקים את כל ההתעסקות.

  5. מורן המילטון

    וואו אוריתי, את פשוט מלכה!
    הירידה הזו לפרטים והדיוק – אין עליך!!!
    מאיפה הסבלנות המטורפת הזו אני שואלת את עצמי בהשתאות וקנאה 🙂
    מקסים מקסים מקסים
    BIG LIKE

  6. זה הכח של ההקסמות. זה דבר גדול בשבילי למצוא משהו שמקסים אותי בלב עולם שלא מאד מאמין בקסם.

  7. פינגבק: מטבח זעיר | משפחה | סלונה

  8. פינגבק: שתי אפליקציות ששווה לעשות בשבילן ילדים ואז לקנות בשבילם אייפון |

  9. מיניאטורה שיש בה גם ברזים למטבח

  10. ברז מטבח צריך גם כן להופיע במניאטורה

כתיבת תגובה