וגם מתנה לבית חדש

ובענייני מתנות-

איקאה, הבלונדינית האהובה עלי, מציעה לקהל סוגדיה שטיחי כניסה לבית בכלום כסף. מעולה! הנה מגיעה מתנה מדליקה לדירה החדשה:

קונים שטיח, מכינים שבלונה ומרססים עליה בספריי את כל מה שרוצים לכתוב. או- טוב מזה- מכינים שבלונה מנייר פריזר, מגהצים על השטיח (למרות האזהרות השבדיות המפורשות שלא לעשות את זה לשטיח- לגמרי אפשר, לפחות במגהץ הלא קיטורי שלנו בחום רגיל), צובעים מקלפים ומגישים. טדדה!

ואפשר גם לעשות אחד כזה סתם לכבוד חזרה מרגשת הביתה, כמו השטיח שהכנו לאבא שלי שחזר אתמול מאשפוז אחרי החלפת ירך (כל זמן שמשאירים את הלב המהמם שלו, זה בסדר גמור מצידי שמחליפים את הרגליים):

11 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות

11 תגובות ל-“וגם מתנה לבית חדש

  1. רעיון נפלא!
    החלמה מהירה לאבא שלך!

  2. זה פשוט לא יאמן איך דבר כל כך פשוט ויומיומי כמו סתם שטיח כניסה (מאיקאה) הופך אצלך לשיר אהבה…

  3. שני

    את פשוט תמיד תמיד מהממת

  4. איזה יופי. ובחירת המילים לפתיחה נהדרת. גם אם לא אאמץ את הרעיון המשפט הנפלא הזה של עגנון ילווה אותי עכשיו לפחות כמה ימים

  5. איך ידעת שאנחנו מחדשים את הבית? ממש בזמן השטיח הזה. רשמתי לפני. ואוטוטו שגעת החגים נגמרת ונוכל להיפגש!!!!!!!!!!

  6. ימית

    הי, עשית לי ממש חשק לנסות את הנייר פריזר הזה, אני פשוט חייבת את זה!
    נכנסתי לאתר ששמת בלינק (מרכז הקווילט) ולא ראיתי את זה באתר שלהם,
    יש לזה שם אחר? או שאת יודעת על עוד מקום שאפשר להשיג את זה? תודה רבה רבה

  7. יש לי גליל. את מוזמנת לקחת חתיכה. אני ברחובות. צ'או!

    • shirico

      לעשות זה החלק הקל… למצוא את המשפטים שאת מכירה זה החלק הקשה. אולי תוסיפי משפטים מתאימים לאילו מבינינו ששירה אינה לחם חוקתם?
      וכן – הבלוג מדהים, מדהים ואת יצירתית , אני מאחלת לעצמי חברות כמוך.

  8. חן

    כל פעם אני כל כך שמחה שהגעתי לבלוג הזה!!!
    רעיונות מהממים, וביצוע עוד יותר…

  9. נועה

    גאוני. באמת. אני הולכת לעשות את זה בבית החדש שלנו (מתחתנת עוד חודשיים, איזה כיף לי). אבל רק שאלה קטנה- מה זה נייר פריזר?

    • הי נועה ונעים מאד! ניירפריזר זה נייר אמריקאי שחלקו התחתון הוא משעווה. כך שבגיהוץ של החלק העליון הנייר (שאותו גוזרים לפי השבלונה) נצמד לבד ומאפשר צביעה מדוייקת. אפשר להשיג בארה"ב ונדמה לי שגם בחנות 'פיסות' בארץ. אני עם ילד עם חום על הברכיים ומקלידה ביד אחת, אבל חיפוש בבלוג אחרי פוסט על פורים יתן עוד קצת פרטים. לילה טוב!

כתיבת תגובה