סודות קטנטנים: אוצרות שיש בבית

בעצם הכל התחיל כשהכנתי מתנה לשלוש בנות של חברים אהובים, ואחר כך לאחיין המהמם שלי ואחר כך הטרפת כבר איכלה כל יום הולדת שנקרה בדרכה. ממש לא היה חשוב שהחברים שלי ביקשו שאקנה להם ספרים במתנה (י. אהובתי- תני לי לסכם לך את 'ילדים האתגר'- ילדים הם אתגר), הכנתי להם מיניאטורות. מה.

מקיסמי- עץ

לידידה הכותבת הכנתי עפרונות מקיסמים מחודדים וקצת צבע:

יומן ועפרונות מיניאטוריים

משרשרת מפורקת

לידידה התופרת הכנתי משתי טבעות שהיו פעם שרשרת וקצת ואשי- חישוק רקמה. המספריים משני ראשי הסיכות הארוכות האלו, אפשר גם להכין משני ראשי סיכת טיקטק, והחוטים הם חרוזי המה שליפפתי עליהם חוטי רקמה:

רקמה מיניאטורית פיצית

מכני חנוכיות מזכוכית-

ולחברה הבשלנית- מכני חנוכיות עם מכסים מכפתור גדול שבתחתיתו מודבק כפתור קטן צנצנות עוגיות יאמי יאמי:

צנצנות עוגיות מיניאטוריות

ומאותם כני זכוכית צנצנת ריבה לחג:

סופגניות לא משמינות וריבה אוללה

מפייה אנתרופוסופית ששוב לא תעוף-

ואחרון: מתנת תנחומים לילדי. פעם הייתי אחלה אמא, תיכף אני חוזרת. בינתיים תלשתי לכם קצת צמר ורוד מגוף הפיה האנתרופוסופית שקנינו פעם באיזה יריד של אנשים לוחשים והנה צמר גפן מתוק לשאר הבובות ההמומות- אתנן עד שאשוב:

צמר גפן מתוק

ו… זהו!

בקיצור ובשורה התחתונה- הפוסט הזה הוא המלצה להלאים כל מה שיש בבית ולהפוך אותו למיניאטורה. ככה העולם כבר לא נראה כמחולק לסדר ולאי סדר אלא כערובביה של הזדמנויות. כל טלויזיה זרוקה בצד הדרך היא פוטנציאל להוציא מלוחות האלקטרוניקה שלה חלקים שנראים בול אבל בול כמו מלחיה פלפליה וצנצנות ריבה, כל קצה עט פלסטיק הוא כוס וכל חנוכיה מתפרקת היא שמחה ליהודים.

ובהמלצה זאת נראה לי שסיימנו. מה היה בתפריט?

סודות מיניאטוריים- פימו נוזלי

פיצה מרק ופנקייק ברוטב פימו נוזלי

סודות מיניאטוריים- טקסטורה

 עוגות מפימו נוזלי ופימו

סודות מיניאטוריים- צבע

קרואסון לא אסון

עכשיו אפשר לחזור ולשחק עם הילדים בפלסטלינה, ובתום השימוש למעוך אותה לגוש חום ולחשוב, שיואו. איזה משעמם.

היה כיף. תודה שבישלתם איתי. ביי!

ShabbyPrincess_Plentiful_RibbonHanger

נ.ב מחר ביקשו ממני לדבר על מקורות ההשראה שלי. מצוין. אלנקק לכל מיני הדרכות פימו מהרשת כדי לשכנע סופית את מי שעוד לא חושב שמיניאטורות זו התשובה לבעיית הדוקהה בעולם.

נ.ב.ב אם אחרי הלינקים האלו עדיין לא ברור איך להכין איזו מיניאטורה תגידו ואסביר בתגובות. או שאזמין אתכם אלי ונעשה ביחד. אף אחד מילדי לא מוכן כאמור לשחק איתי במיניאטורות, אין לי ברירה אלא לפנות לרחמי המבוגרים.

6 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות, פעילויות עם ילדים

6 תגובות ל-“סודות קטנטנים: אוצרות שיש בבית

  1. לפתוח יומנים…אחרי היריד אנחנו קובעות PLAY DATE !!!!
    הכל מושלם יקירתי

  2. חוץ מזה שאת עושה דברים כל כך יפים, את כותבת את זה כל כך נהדר שכל פעם אני מתלהבת מחדש מאיך שאת משוגעת.(ומקנאה מאד מאד).
    כשהילדים שלי היו קטנים, היה לנו בית בובות נהדר, שאבא שלהם בנה (בואו נודה על האמת, בעיקר הבנות השתמשו בו לשימושו המקורי. הבנים לרוב הפכו אותו למחסן כלים או מוסך- למרות החינוך השוויוני שאני מקווה ומאמינה שהענקתי להם…בובות, פיות, פטישים מברגים ופלסטלינה אפרורית בלי הבדלי מין ומגדר), ובכן, הם היו מכינים רהיטים, כלים ואביזרים לבובות מכל מה שהושאר בטעות במקום גלוי- כל כפתור, אצבעון, מכסה, גליל עץ, איצטרובל קטן, ספלול של בלוט,קופסה חסרת דופן- מיד הולאמו לטובת בית הבובות. חבל שלא הכרתי אותך אז, אולי הייתי מכינה להם קצת מטעמי פימו שנראים טעימים כמו הדבר האמיתי.

  3. יעל

    כל כך נהניתי לקרוא ובדוק מקרוב את כל הפרטים. תודה!

  4. נדיה מניו יורק

    אז בתור משוגעת אמיתית, את אולי מכירה את הספר הזה, ואם לא, אז אבוד לך:
    אזהרה: מדובר בסידרה,ככה שיש סכנה שתחסלי שם את התקציב השנתי לספרות מקור.

    ותענוג איתך תמיד!

  5. שני

    היי איך אני יכולה למצוא אותך בפייסבוק? אני שני אלטר shany altr ומחפשת מישהי ליצור איתה קצת מיניאטורות.. אז.. אשמח אם תיצרי קשר 🙂

כתיבת תגובה