מתנת אירוסין

חזרנו מהמקלט, ופנינו אל יום ארוך בבית עם כל הילדים. אז בקצרה כי מקלידים לי דפםכגפםדגםכחדלגחכםפלד געל המקלדת:

אתמול חגנו סביב הצירוף של אלת המקריות ונצנוץ הזהב. המתנה בהשראת שני הכוחות האלו עטופה ומוכנה כבר להמסר-

מתנת אירוסין שהיא קופסת מטבעות. בתוכה: המון המון עשר אגורות כשעל כל מטבע מוטבעים ראשי התיבות של שמות הבנים. את המטבעות האלו יכניסו אחי וגיסי לשימושם השוטף וכך, כדין כל מטבע, יתחילו עיגולי הזהב לעבור מיד ליד ברחבי ישראל. מתישהו, מתישהו ממוזל, אחד המטבעות יחזור לידיהם. יכול להיות שזה ייקח חמישים שנה ויכול להיות שזה ייקח חמש שנים, אבל בכל פעם שמישהו מהם ימצא מטבע חרות זו תהיה סיבה למסיבה זוגית. חו"ל או שמפניה או מסעדת יוקרה, משהו ארכי- מיוחד.

הרעיון הזה משמח אותי כי הוא יחלחל לשיא החולין שלהם. פתאום כל סופרמרקט יהפך להזדמנות וכל עודף לחשוב כמו שטר. ויותר מזה, המטבעות הקטנים יחדדו בשבילם את הנתינות שבלאו הכי כולנו נתונים בה: הנתינות למקריות ולגורל שיכולים לעשות בנו כרצונם. ירצו- לא ימצא המטבע, ירצו- ימצא. מפתיע וממלא עדנה וחי מתחת לשכבות של סתמא.

איך חורתים על מטבעות? אפשר לבקש מצורף ואפשר גם לבקש מאיתנו, כי יש לנו דרמל (תודה לאבא שלי הנדיב באנשים) ויאללה. בואו נמלא את העולם באוהבים שמשליכים את עצמם לזרועות המקריות ומחכים שמשהו טוב יקרה. מגיע לנו משהו טוב. אולי אפילו בעודף הבא.

 

 

 

13 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות

13 תגובות ל-“מתנת אירוסין

  1. תחיה

    הרבה מזלטובים למתארסים.
    רעיון מקסים.
    ומשהו לכם במקלט בדרום.
    משהו שכתבתי ב2006 כשאנחנו , בצפון, היינו בדבר הזה:

    ואני רק מבקשת צפירת ארגעה.
    שאחרי הרעש, הנפילות והאימה
    תבוא לי צפירה מרגיעה, קטנה.
    שרקנית כזו
    עם סוף יורד.
    לא שקט אני מבקשת.
    לא בדברים שאין חושקת.
    לא דברים שקשה
    או שמסובך
    ילדה מתחשבת הייתי תמיד.
    שקטה אפילו כשמפחיד.
    אחת שיודעת מה אסור ומה מותר.
    מה אי ומה אפשר.
    לא תובענית ולא גחמנית.
    רק רוצה צפירת הרגעה חרישית.
    כזו שתאמר לי
    פחדת מספיק.
    אחת שתרגיע
    ממה שמפתיע.
    שתיתן לי לנוח
    לחשוב שכבר קצת בטוח.
    ולו לזמן קצר ולא ידוע.

    שלווה ושקט לכם,
    תחיה

  2. עירית

    רעיון נחמד, אבל מרגיש לי שהוא לא חוקי… (השחתה..).
    לא נראה לי שמישהו ירדוף אחריכם, אבל אולי עדיף לא לפרסם 🙂

  3. מרים

    איזה רעיון מקסים, איזו מקוריות ומחשבה יפה, להנכיח את קשירת הקשר בדברים הקטנים והיומיומיים.
    אימצתי!

  4. חן

    הרעיונות הקטנים והמקסימים שלך עושים לי את היום 🙂

  5. אנחנו לא מכירות ואת מהממת.

  6. אתם מקסימים ואני לוקחת מכם כוחות לבוקר שלם. תודה!

  7. רעיון מדליק! the gift that keeps on giving
    חייכת לי את הערב ❥

  8. יעל

    איזה רעיון מעולה!!!
    מזל טוב 🙂

  9. כשכזאת ילדה מכינה מטבעות של אהבה (יזע או לא יזע…) זה חייב להצליח! איחולים למתארסים ושקט…

  10. michalika1

    רעיון נהדר! ועכשיו גם אני אתחיל לחפש מטבעות עם חריטות 🙂

  11. ענבל

    רעיון נהדר ומרגש. אחותי מתחתנת בעוד חודשיים וחשבתי לאמץ את הרעיון ולחלק גם לאורחים כמה מטבעות כדי שיוכלו לעזור לזוג הצעיר לשלוח את לחמם..
    מותר לשאול על כמה מטבעות חרטתם?
    (אני מניחה שמטבע חרות דינו כשטרות כסף שלפעמים רשומים עליהם דברים. כלומר, חוקי ו"כשר". לא?

כתיבת תגובה