קופסת הצילומים

תמיד פינטזתי על חבר עם טנדר ענק שיאסוף לי ג'אנק מהרחוב ואז ייקח אותי לתיאטרון הפרינג' שלו וייתן לי לשאול כמה תחפושות וכמה דמעות מלאכותיות שאני רוצה. ובכן, התחתנתי עם משורר שהוא אהבת חיי והכל אבל אין טנדר, אין תחפושות ותיכף אני מתבכיינת בלא מלאכותי בכלל.

ביום יום כבר התרגלתי לחסרונם הבוער של הנ"ל. כן, אני עדיין מסובבת את הראש אחרי אנשים עם טנדר אבל זה כבר לא כואב. רק שמדי פעם , נגיד כשבא לי להכין תמונות משפחתיות עם תפאורה מרהיבה אז עולים השדים מן העבר. מכונית החברה שהביא בעלי העובד קשה בוהה בי בפנסים עיוורים לא מבינה איזה יופי של שידת ענק ויקטוראינית בדיוק השארנו על המדרכה. ארון הבגדים מזמין אותי בחיבוק מלמין ולא מבין איזו שמלת נשף הורסת יכלה להפרש מבין מדפיו. המסקרה שלי נמרחת צייתנית בלי שאף דמעה מלאכותית נפלאה לא תכביד עליה. לא עוד! קדימה תפאורות מרהיבות, קדימה גני וילאנדרי של הנפש. ואם אי אפשר בגדול, נעשה בקטן. קופסת קורנפלקס, הנה אני באה.

קופסת הצילומים המשפחתית

אז לוקחים קופסא של קורנפלקס או כל קופסא שטוחה אחרת. בעזרת דבק חם מדביקים לרוחבה פסי קרטון ומקשטים. מה שהתקבל זו תפאורה קטנה:

אפשר לבנות כל סצינת נוף שרוצים. חדר, או חוף ים במת תיאטרון מהודרת או (כן, לבי, כן) אולם נשפים. ברור שרציתי לבנות סצינה עשירה בפנינים ונצנצים, אבל עופרי ביקשה לבנות חצר. כנראה שנפש הילדה החכמה שלה מבינה שככה גם לה שטיילה בארץ לאחרונה באלפיים ושתיים יהיו תמונות נפלאות באוויר הפתוח.

עכשיו מניחים בתוך התפאורה תמונות מודפסות גזורות של הילדים ומצלמים. שני ילדים (זה שניים, אל תתקטננו, עופרי מאחור במטושטש):

שלושה:

וארבעה:

ואפשר גם לעוף:

ואם יש כוח וזמן אפשר גם לעבד הכל בפוטושופ ואז זה ברמת גימור טיפה יותר טובה אבל מאבד משהו מהגימורים הגסים של עבודת היד שלגמרי עושים לי את זה:

נכון מדליק? תיהנו וגם-  אם אתם בונים אולם נשפים בבקשה תזמינו אותי לצלם את כל המשפחה בתוכו. ככל שהחלום שלי מטופש יותר כך חשוב יותר בעיני להגשים אותו ברצינות.

15 תגובות

מתויק תחת פעילויות עם ילדים, שונות

15 תגובות ל-“קופסת הצילומים

  1. אורית יקרה,
    איזה יופי של רעיון, והפעלת הדמיון, ואני בטוחה שהמשפחה שלך היא הכי הכי עם טנדר ותפאורת תיאטרון או בלעדיהם. המשך בריאות טובה ואושר.

  2. תסריט מעולה,
    ביצוע משובח,
    שחקנים נפלאים.

    מבטיחה לגנוב לך את זה בהזדמנות
    🙂

  3. רעיון מדהים לשנות טובות של שנה שעברה.
    ובשביל לעשות קצת בתמורה – הנה אלו של השנה, פוטושופ טהור (נו, תוכנה חינמית מקבילה)

  4. ואני דווקא הגשמתי את הפנטזיה של גבר עם טנדר (ענק וסקסי.. כן, זה עובד) ועדין אין לי שידה ויקטוריאנית – מה אני עושה לא בסדר?
    תמונות מתוקות והטאצ' הידני מנצח (-:

  5. איזה רעיון נהדר! אנסה בקרוב. אפשר אפילו לכתוב סיפור קצר ויצור כמה סצינות מקרטון כשהילדים משולבים בסיפור…יש! פתחת לי את הצ׳אקרה! תודה 🙂

  6. מהמם ! אני כל כך הולכת להשתמש ברעיון הזה בעבודה. נהדר נהדר! תודה

  7. איזה יופי!
    אני יודעת מה אעשה. פשוט אראה את זה לילדות, הן כבר יקחו את זה משם.

  8. משגע יפיפה ונהדר!!!!

  9. או! מישהי פה מרגישה יותר טוב! כמו תמיד הרעיונות שלך שוס רק בשביל אחת שהילדות שלה כבר מצלמות את עצמן זהקצת מאוחר מידי… מצד שני אם אני אבנה תפאורה של אגם הברבורים….

  10. מבריק!
    (וחייבת מילה על הצילום הראשון של עופרי – נמסתי 🙂 )

  11. מדליק לחלוטין,
    עכשיו אפשר להתחיל להוסיף גם את הדרקון מאחורה

  12. liat

    אני חייבת לבנות אולם נשפים ….(-:

  13. את אדירה!
    כבר ניגשת להמליץ בפורום שלי על היצירה הזו!
    (טוב הוא לא בדיוק פורום שלי, הוא של תפוז ואני רק מנהלת אותו…)
    ומקווה להגיע לזה יחד עם ילדיי הפרטיים!

כתיבת תגובה