כינינים

אם מישהו פוגע באחד מהילדים שלי אני נמלאת באנרגיות נקמה שאפשר לייצר מהן חשמל או פשוט ישר אש. גם ככה באופן כללי המוח שלי מקיים את עצמו בטמפרטורות שסמוכות לטמפרטורת התכה, אז כשאחת לכמה שנים יש איזה משבר אמת. אלללוהים. חצי יום אני קודחת בפנטזיות על ניצול לרעה של כוח העל של היות מבוגר, מתעניינת באונומטופיאה של המילה שיסוף, ובסוף עושה את הנורא מכל. כלום.

כלוםכלוםכלום כי בתכל'ס אי אפשר לעשות כלום.

או שכן.

קבלו את: בובות הוודו

IMG_9555

פעם כשנפרדתי ממישהו הכנתי לו בובת וודו בדמותי והרשיתי לו לעשות הכל אבל לא לדקור בבטן. בהשראת הפרידה הזו ואבחות הכאב שהיא המיטה עלי בשבועות העוקבים לה, הצעתי לאחד מילדי השבוע  שנכין וודו ביתי. מצד אחד ממש התלהבנו כי באמת היינו צריכים לנקום בשני אנשים טיפשים טיפשים, מצד שני לא היה ברור איפה בדיוק נדקור. בחיים לא נרצה לעשות להם משהו בראש או בגב או אפילו ברגל. עד שהפתרון הגאוני הציע את עצמו. טטטטדם:

כינים!

פשוט הכנו לבובות שיער  התכנסנו סביבו ואז דקרנו את השיער במרץ אגב איחולים לכינים לבני כינים לנכדי כינים ולכינינים. אני בטוחה שמקבלי העונש מיד רצו לניו פארם ואילו אנחנו אשכרה הרגשנו יותר טוב. סוף סוף! יותר טוב!

כינינים

כן, אני יודעת. תיכף הבלוג יתמלא אלף הערות המפרטות למה כעס מרעיל את הכועס ולמה הפתרון האמיתי הוא לא אלים. הכל נכון מאד אבל  מוטעה לחלוטין כי אני רק אני. כלומר, מישהי שלמדה להתנהג בנימוס אירופאי בהתאם לגילה הביולוגי אבל גילה המנטלי הוא ממקום ספציפי מאד באירופה, נגיד נאפולי. שיגידו תודה שלא יצקתי את הבובות האומללות האלו בבטון. האמת, אולי יש לי פה עוד פריצת דרך, חייבת לבדוק משהו ברשת. צ'או.

נ.ב

כרגע תייגתי את הפוסט תחת קטגורית בניית משחקי ילדים. אולי אני בכל זאת צריכה מספר של מישהו נחמד עם הכשרה קלינית.

נ.ב.ב

עד אז פרסומת וודו אדירה

13 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים, פעילויות עם ילדים, רעיונות לימי הולדת וחגיגות, שונות

13 תגובות ל-“כינינים

  1. הילה

    הכי צודקת!!!! מזדהה לחלוטין.
    אני מפולניה אבל עם אופק מודגש של מאגרב בואכה תוניס, כשזה מגיע לילדים….
    בתקוה שלא יהיה שימוש בקרוב, אבל אחלה רעיון!
    ואפשר גם לאחל פטריות באצבעות הרגליים….

    מתגעגעת!
    הילה

  2. גדול!

    זה היופי שבמשחק – אפשר לעשות בו דברים שלא עושים במציאות

  3. רעיון גדול!
    מאמצת למקרה הצורך 🙂
    רק איך הבובות האלה יצאו כ"כ חמודות??? 🙂

  4. הצחקת אותי נורא 🙂
    סופשבוע נעים נעים

  5. רעיון מצמרר וביצוע מעולה. חוץ מזה, נחמד לראות שיש לך פנקס מחטים נאה ומנוקד, כמו שלי 🙂 (אם כי שלי צהוב מנוקד באדום).

  6. חן

    רעיון טוב לתיעול כעסים 🙂
    והבובות מקסימות

  7. אימצתי. לעצמי. מעולה לגמרי.

  8. נקרעתי מצחוק עכשיו (אלא אם כן שלחת את האיחולים האלה אלי, כי עם השער שלי מסרק צפוף זה הדבר הכי נוראי שניתן לאחל לי 🙂 )…
    ובכל זאת, זה עדיין גאוני !

  9. מאחלת לכל הכינים שימותו.
    פיתרון מצוין זה להעביר אותם פשוט לבובות ואז לשרוף אותם.

  10. אלנור

    את חמודה. ונורמלית. ואחלה אמא. והצחקת אותי מאוד עם הפרסומת המצוינת ובכלל…

  11. רעיון יצירתי בהחלט! מה שהאמהות מוציאה מאתנו לפעמים….
    🙂

  12. ענת

    תודה על התרפיה… כמי שביקרה השבוע בסופר פארם, במחלקת ה ריסלטס ליתר דיוק, אני רק יכולה לצטט את בת החמש עשרה שאמרה: למה זה מגיע לי, ואם למישהי יש אחים קטנים, אז אני יכולה להגיד לה להתרחק ממני? ועוד הוסיפה ושאלה: זה לא יגמר אף פעם? ואני חשבתי לעצמי, תוך זמן האיכות של הסירוק, כמה זה נחמד לחזור לילדות וכמה חבל שזה עולה 110 שקל לבקבוק…..

  13. פינגבק: Internet Mom אמא אינטרנט: המלצה על בלוג של אמא: ג'ינג'

להשאיר תגובה

