מדבקות גו'קים לוואטסאפ

יש כל כך הרבה אנשים שאני מעוניינת לשלוח להם בוואטסאפ מדבקה של ג'וק מוטל על הגב. סתם ככה, בלי לפתוח את היחסים.

ולמרבה האושר אני יכולה לעשות את זה! אני יכולה לעשות את זה! יש לי מדבקה של ג'וק לוואטסאפ, ומדבקה של חדי-קרן וקרנפים והו מיי גוד מלא מדבקות מ'חד קרן מסוג קרנף' שעומר הופמן אייר ואלכס תכנת ו—

מה?? מה??? טוב. מההתחלה.

אז ככה. לפני ש'חד קרן מסוג קרנף' יצא לאור, המעצבת של הספר, אורית רובינשטיין, הכינה לי כל מיני מדבקות מהספר שיעשו לי שמח. זה הצליח וחילץ ממני גיל גולמי, עד שמייד חיברתי לה שיר בחרוזים. יש לי שנים של נסיון בלמצוא חרוזים למילה 'אורית', אז זה היה מהיר וריגש את שני הצדדים בצורה מאד מספקת וסופית, ובאמת שזה יכול היה להגמר בזה, אלא שתוך שעה הבנתי ששום דבר לא נגמר, ושאני חייבת כאלו על באמת. על באמת באמת, כלומר אפליקציה לאנדרואיד שאנשים יוכלו להוסיף דרכה לטלפון שלהם מדבקות לוואסטאפ מהספר 'חד-קרן מסוג קרנף', בחינם, ואגב קפיצות אושר מסוג אושר.

אז התקשרתי למערך הדיגיטל של ההוצאה, והם בררו ובדקו, ואז עומר, שהיה הראשון שבכלל העלה את הרעיון בדק, ואז עוד שישה אנשים שהפעלתי ברחבי הארץ בדקו וכולם הגיעו למסקנה ההכרחית- אי אפשר. כלומר, אפשר אבל זה יעלה מלא כסף ויאללה, נוותר.

כמובן שכל מי שמכיר אותי יודע שזה בדיוק הרגע שבו אני נעורה לחיים. אני לא יודעת מה יש בצירוף אי אפשר שגורם לי לריגשה פתאומית, כאילו האי אפשר הזה הוא אי גדול ומפואר כמו מנהטן, בעוד שבפועל אי אפשר הוא אי שהולך ונהיה יותר ויותר בודד בלב ים של אי אפשריות וקושי ועקשנות מיותרת, ומה חשבת לעצמך אורית שמתחרזת עם תקרית.

אז חשבתי לעצמי שאפשר. פשוט ככה. אפשר. וחשבתי לעצמי שמאמץ הוא מה שמנצח בסוף הכל, והתקשרתי לאלכס ואמרתי לו- יאללה. אתה עובד במחשבים, נכון? לתכנת אפליקציה לאנדרואיד זה על מחשב נכון? אז תלמד לעשות את זה, כמה מסובך זה יכול להיות, ואם זה מסובך לא נורא, אני בינתיים אעשה כלים ואשחק עם הילדים ואלמד אותם לשתוק ולא להפריע כשכולנו עומדים מעל הראש שלך ומסתכלים איזה יופי אתה מקליד.

וזה עבד. אלכס כנראה כבר עבר אדפטציה לשגעונות שלי והוא מיד אמר כן, עומר תקתק עיצובים של מדבקות, גוגל אישרו את מדיניות הפרטיות שלנו ועוד כאלף באמת אלף פרטים שנדרשו כדי להעלות אפליקציה, ובוקר אחד הופיע בוואסטאפ שלי ג'וק. גו'ק אמיתי מהטלפון של בעלי שקיבל אישור שהאפליקציה שלנו עלתה לרשת, ועכשיו יש. פשוט יש אותה בעולם.

מדי פעם אני לוחצת על הלינק כדי לראות מי הוריד אותה. יש עד כה כ-שלושים הורדות והורדה של מישהו באוסטרליה שבטח חושב שלישראלים נדפק המח מהכיבוש, ויש חדי קרן וקרנפים וגו'קים שמתחילים לנוע בין אנשים. הם אומרים כל מיני דברים בטח.

הם אומרים אני מתרגשת —

הם אומרים השמנתי ויש לי דרך להעמיד פנים שזה לא מטריד אותי–

והכי חשוב הם אומרים אגב אנחה,אז נראה לי שהכל אפשרי.

זה הלינק להורדת המדבקות לאנדרואיד, אם מישהו יודע איך לעשות כזה לאייפון אני מוכנה להתחתן איתו.

 

נ.ב

חדשות מפגשים. יש מפגש חד קרן מסוג קרנף להורים ולילדים, בסטודיו של סדנאות הבית ברחוב נועם 2 ביפו, ב- 25 ינואר. אורי להב תשיר, מעיין חסידוב תספר, יהיה קסם קסם קסם קסם. לילדים בגילאי 3-9. מספר המקומות מוגבל, אז כתבו לי ל- oritgidali@ ג'ימייל דוט קום (תקלידו את זה במייל, אני פשוט לא רוצה לתת לבוטים לעלות על הכתובת שלי), ושמרו מקום, רק תוודאו שאישרתי לכם כי אני בלגאניסטית, אם לא עניתי מיד- שלחו עוד מייל. מה קרה.

מה עוד? ערב למבוגרים, שיחה עם עומר הופמן ואיתי בבית דניאל. על ספרי הילדים שחייבים להכיר, על האמנות של כתיבת ספרי ילדים, ובכלל על דברים שגורמים לנו לצחוק. בבית דניאל בתל אביב, ב- 12 פברואר. כל הפרטים כאן.

אה! וגם שעת סיפור להורים וילדים בנגב, בשדה בוקר בשבת ה- 18 לינואר, בתשע בבוקר, במסגרת פסטיבל שירה במדבר ששם גם אדבר על כל מיני דברים אחרים כמשוררת, אבל זה כבר באמת לפוסט אחר.

חוצמזה יהיה גם ערב עם הקהילה של נתנאלה, ב- 29 ינואר אחר הצהריים, ליד החנות ההורסת שלה במרכז עזריאלי חולון. כל הפרטים יפורסמו בנתנאלית. סי יו סון!

 

11 תגובות

מתויק תחת שונות

11 תגובות ל-“מדבקות גו'קים לוואטסאפ

  1. אבי

    ניסיתי. התקנתי. לא מצליח להשתמש.

    • אני חייבת לשאול את אבי למה. אבי- הלפ! נחוצה פה עזרה טכנית! למה אצלך זה לא עובד? כי זה עבד בהתקנות קודמות, אתה רואה את הקרנף בין המדבקות האפשריות בתפריט העליון של המדבקות שלך?

  2. הורדתי ושלחתי.. ואיזה כיךף שאת לא מתייאשת ומה שלא אפשרי הופך אצלך לאפשרי – את עושה את העולם שמח יותר! תודה!!

  3. רוני

    הורדתי מיד ושלחתי לחברה. מהמם מהמם מהמם, מחכה לקרוא כבר את הספר. (הפעם לא מעמידה פנים שאני קונה אותו לאחיינים שלי. ישר לעצמי וזהו.)

  4. אלף

    נפלאה ונפלא! את ממשיכה לשמח מאוד (א)נשים שאת לא מכירה במקומות רחוקים. מיד הורדתי ושלחתי למתבגרת בואטסאפ את הג'וק-על-הגב ואת זאת שמציירת לב. נחכה לתגובה (היא במסיבת יומולדת באסקייפ רום. יקח זמן).
    נב – כרגע מעל 100 הורדות

  5. שרה עוגת שמרים ;)

    אורית אהובה,
    איזה קסם הקרנף שלך ואיזה באסה ששוב השעת סיפור שלך בשבת 😦
    בבקשה תחשבי על שומרי שבת בפעם הבאה….
    באהבה,
    המעריצים מכפר אדומים

    • שלום לכפר אדומים! מרכזת את כל האירועים הקרובים לכבוד 'חד-קרן מסוג קרנף' ברשימה מסודרת (מאד!) אחת. חלקם באמת בשבת, חלקם לא. בואו! וחוצמזה אם תזמינו אבוא אליכם.
      מפגשים להורים וילדים:
      ביפו 25.1.2020
      בסטודיו של סדנאות הבית ברחוב נועם 2 ביפו, ביום שבת, בשעה אחת עשרה בבוקר. אורי להב תשיר, מעיין חסידוב תקרא, אורית גידלי תספר על תהליך היצירה. לילדים בגילאי 3-9. מספר המקומות מוגבל, להרשמה- sadnaothabait@gmail.com
      בשדה-בוקר 18.1.2020
      במסגרת פסטיבל שירה במדבר, בשדה בוקר, ביום שבת, בשעה תשע בבוקר. לילדים בגילאי 3-9. ללא הרשמה מוקדמת.

      בחולון 29.1.2020

      מפגש הורים וילדים לחברי הקהילה היוצרת של נתנאלה.קום, במרכז עזריאלי חולון, ביום רביעי, בשעה חמש אחר הצהריים. כל הפרטים יפורסמו בפייסבוק של נתנאלה.

      למבוגרים:
      בתל אביב 12.2.2020
      שיחה עם עומר הופמן ועם אורית גידלי בבית דניאל בשכונת בני דן בתל אביב, ביום רביעי, בשעה שמונה בערב. על ספרי הילדים שחייבים להכיר, על מה מצחיק אותנו, ועל האמנות של כתיבת ספרי ילדים. כל הפרטים בפייסבוק של בית דניאל.

      ברחובות 10.6.2020
      שיחה עם עומר הופמן ועם אורית גידלי בבית מיכל ברחובות, ביום רביעי, בשעה שמונה וחצי בערב. על חופש בכתיבה, על יחסי הורים וילדים בספרות ילדים, על אוצרות מהספריה שלנו, ועל סיפורים יפים שמתנהגים לא יפה. להרשמה betmichal.office@gmail.com

כתיבת תגובה