פגיעות

יש שני אחוז של אנשים בעולם שהם ממש פגיעים. מתוך שני האחוז האלה יש שני אחוז שהם ממש ממש פגיעים. מתוכם יש עוד אחוז זעיר שהוא פגיע שזה לא להאמין, פגיע מוחלט, פגיע הכל, פגיע תמיד, פגיע למישהו יש מספר של פסיכולוג עזבו נפגעתי מזה ששאלתם, פגיע פתטי,  ובקיצור- אני.

ולכן, כשדפנה התקשרה וביקשה שנדבר על פגיעות, עיני התמלאו דמעות. גם התרגשתי מאד וגם נעלבתי שהיא לא ביקשה קודם.

יופי, אמרה דפנה, זו בדיוק התגובה שציפיתי לה. יום רביעי הקרוב, בית מיכל, רחובות, שמונה וחצי בערב. תעשי שם משהו שיעמיד אותך במצב פגיע.

משהו כמו לקרוא סיפור ילדים לחדר שמלא רק במבוגרים?

כן, משהו כזה.

קבענו. הנה הפרטים.

ומה חוץ מסיפור ילדים למבוגרים? נדבר על שירה. תיכף אעלה שיר חדש שאקרא בערב, מתוך כתב היד שבעבודה בימים אלו.

10 תגובות

מתויק תחת שונות, שירה

10 תגובות ל-“פגיעות

  1. ‫אפרת מיכאלי‬‎

    אין כמוך פגיעה מקסימה.

    נשלח מה-iPhone שלי

  2. ‫אפרת מיכאלי‬‎

    רוב האנשים מגדלים עור במשך השנים אבל אולי את לא, ובין השאר בגלל זה כותבת כ״כ כ״כ יפה.

    נשלח מה-iPhone שלי

  3. איזו תגובה משמחת, בסוף אני אפילו אשמח שיש לי אין לי עור.

  4. Leah Levinson

    בבקשה להסיר אותי מרשימת התפוצה

    • לאה היקרה שלום. תגובתך מתאימה לפוסט. לצערי ובשל מוגבלות היכרותי עם ממשק וורדפרס איני יודעת כיצד להסיר אותך מרשימת התפוצה, אבל זה אמור להיות פשוט להפליא. כיוון שאת נרשמת אליה את גם יכולה להסיר את עצמך על ידי לחיצה על כפתור ה-
      unsubscribe

  5. מדי

    כרטיסים איך והיכן?

  6. Liat Atlas

    אמיצה. אמיצה במידה בלתי רגילה.
    אמיצה, ופגיעה, וחכמה, ויפה.
    והספר החדש שלך, אזל כבר מכמה חנויות.
    מאחת מהן, בגללי. רכשתי את כל העותקים שהיו בה.

    ליאת Liat
    054-4544135

    Sent from handheld;
    Plz XQz 4 brevity n typos

  7. הדר

    הי, הייתי בערב בבית מיכל והיתה זו שעת סיפור נהדרת! תודה על חוויה מיוחדת וכיף להכיר. תוכלי להזכיר אילו שירים היו במהלך הערב? מתחשק לי לשחזר את הפסקול, תודה

כתיבת תגובה