שירים שקופים, השקה, ושאלה

אז יש השקה! בואו! השקה לשני ספרי השירה האחרונים שפרסמתי – 'ערש' ו'עשרים נערות לקנא' מבחר שירים במהדורה הדו לשונית, שהתרגום שלו שעשתה מרצלה שולק מועמד לפרס פן האמריקאי.

לא יאמן כמה זמן לקח לי לכתוב את המשפטים האלה. כמה מלחיץ לומר 'אני' בייחד עם המילה: 'בואו'. הרעד הזה של נפש הפרגמנט שעובר בי בכל תנועה, הדפקט הזה שלי שדי שימושי כדי לעשות בו שירה, מרשרש בתוכי פתאום שקוף ודק בכל פעם שצריך לעשות משהו תעוזתי בעולם.

נו. אמרה החברה שלי, המאיירת אפרת לוי.

מה, נו.

מה רע בפרגמנט.

וכך, מתוך שפתיה, התלכדו הבעיה והפתרון. בכלל דיברנו על גלויות שירה – חיפשנו דרך לחלק לבאי ההשקה שורות מתוך השירים שמאוירות באיורים הנפלאים שלה. ואז היא הציעה שנדפיס את השורות והאיורים על נייר פרגמנט. היא הציעה את הדברים בתמימות, בכלל בלי לדעת שזו המטאפורה לנפש שמלווה אותי ביני לביני כבר שנים, ובבת אחת התחשק לי. התחשק לי להגיע להשקה של עצמי. התחשק לי לשמוח בשקוף ובדק שיש.

%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%9e%d7%a0%d7%98

img_3438

 

הנה הן גלויות השירה הפרגמנטיות שמצטברות כשהן מונחות זו על זו לשכבות שכבות של איורים ומילים. עכשיו אנחנו מחפשות דרך לאפשר לכל אחד מבאי הערב לאסוף אותן על לוח עץ משל עצמו ולברוא את הקולקציה שמדברת עם הפרגמנט שרועד בתוכו.

לאורך השבוע אעדכן את הפוסט הזה. ננסה להבין איך לבנות לוח, ואיך לחבר דברים אליו. האם מי מכם מכיר מקום שיש בו לחצנים משרדיים ממתכת בצבע זהב או כסף? קליפסים דוגמת אלו, רק יפים. אפרת מוכנה להשבע שיש כאלו בעולם אבל איפה איפה איפה.

כמה מרגש אותי לחפש. כמעט יותר מרגש מלמצוא. צפו לעדכונים.

אה, ואם אתם באים להשקה כתבו לי מייל בכתובת המייל משמאל כדי שאשמור לכם מקום.

13 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות, שונות, שירה

13 תגובות ל-“שירים שקופים, השקה, ושאלה

  1. יקירתי, הקליפסים זה החלק הפשוט. יש אצל "יולטה", מסריק 19 תל אביב . או באתר -YOOLETTA. בהצלחה. אורה

  2. נפלא ומרגש. ולגבי אטבים – אני הזמנתי כמובן מסין אבל הנה כמה מקורות (שהזמינו מסין ומוכרים ביוקר, ברובם): https://market.marmelada.co.il/products/3853997979, https://www.storyonline.co.il/hebrew/166LG032009.html, http://www.yooletta.com/products/6-19, https://www.facebook.com/GALA-Private-label-1404494183184842/.
    אוהבת!

    • מורן

      כל כך עדין ויפה. דרך נהדרת להציג את השירים.
      ועכשיו לטכני – סדר גודל עלות הדפסה על פרגמנט? כמובן תלוי בכמויות

  3. שני

    אולי מגנטים קטנים?
    גם יפצע פחות את הגלויות וגם יש לך יותר מבחר ויותר זמין.
    ממני, שהיתה מתה להגיע אך גרה בחו״ל.

  4. Liat Atlas

    כל הכבוד ! ! !
    רוצה מאד לבוא אך לא רואה שיתאפשר לי.

    ~~~
    ליאת skippy

    מנטורית להתפתחות אישית ועסקית,
    לבעלי עסק שמחוברים לעשיה עם הלב, לטבע ולנתינה לאנשים.

    + מפגשי *התמקדות FOCUSING* אישיים
    תשלום מאובטח און-ליין עבור מפגש או סדרת מפגשים מוזלת

    *פסקול לו היה – מופע אתר (זמני) פייסבוק
    *

    054-4544135 | atlas.liat@gmail.com

  5. בבקשה שמרי לי שני מקומות- גליה אריאלי

    בתאריך 7 בינואר 2017 בשעה 20:51, מאת WordPress.com :

    > orrit posted: "אז יש השקה! בואו! השקה לשני ספרי השירה האחרונים שפרסמתי –
    > 'ערש' ו'עשרים נערות לקנא' מבחר שירים במהדורה הדו לשונית, שהתרגום שלו שעשתה
    > מרצלה שולק מועמד לפרס פן האמריקאי. לא יאמן כמה זמן לקח לי לכתוב את המשפטים
    > האלה. כמה מלחיץ לומר 'אני' בייחד עם המילה: '"
    >

  6. יונת

    מהדורה דו לדונית זה נהדר, יש לי למי לתת

  7. galia

    יקירתי
    כמה מרגש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    קליפסים כאלה אפשר למצוא פה
    https://www.amazon.com/X-ACTO-Bulldog-Clips-Inches-Box/dp/B0006HVPXS
    חיבוקים
    גליה

  8. חיה

    קליפסים כאלו ממתכת בצבע ורוד מט אפשר לקנות במקס סטוק בשקלים בודדים.

  9. אנונימית

    אבל אני מכירה אותך. ואת לא אותי. וזה יהיה לי מוזר לבוא 😦

  10. מורן

    הפרגמנט כל כך עדין ויפה. דרך נהדרת להציג את השירים.
    ועכשיו לטכני – סדר גודל עלות הדפסה על פרגמנט? כמובן תלוי בכמויות

להשאיר תגובה

