החברה המכשפה, וארון הבגדים (וגם- תיכף ניו יורק)

כשהייתי צעירה נכנסתי לאיזו רשת בגדים ואמרתי למוכרת- תני לי מכנס שחור וחולצה שחורה, מכנס אפור וחולצה אפורה, וזהו, לא צריך יותר מזה במלתחה. העיניים של המוכרת התכווצו למראה נשמתי התועה וארנקי המוטעה. מההה???!, עניתי לשאלה שהיא לא העיזה לשאול, אם אני אהיה מאושרת אני אהיה יפה, ואם אני אהיה לא מאושרת שום בגד לא יעזור לי.

נו, אז מה השתנה, שאלה אותי חברתי בעלת הטעם המשובח שאותה הזמנתי הבוקר כדי לעשות לי מייקאובר. אני כבר לא צעירה, עניתי, זה מה שהשתנה. מאושרת מאושרת ידה ידה, ספרי לי כל מה שאת יודעת.

הושבתי אותה מול תיקיית 'מלתחה חדשה לקנייה' שהכנתי מבעוד מועד, וחיכיתי לשיעור הראשון שלי. מכנסי האפורים וחולצתי האפורה התגהצו עלי מרב ציפייה.

אלא ששלוש שעות משם, לא התקדמתי הרבה. חברתי הסתכלה על כל פריט, צמצמה את עיניה, ואז הורידה אותו לתהום רוקן הפח. כך נמחק מתיקיית החלומות שלי סרבל הורס חבל על הזמן ("חבל על הזמן"), פונצ'ו חרדלי נפלא ("נו, באמת"), והכי- ז'קט הנמר החי והבוער שאפילו הוא נפסל בנימוק משכנע ("לא"). אבל למה, למה למההההההה שאגתי בלחישה.

העמדתי פנים שאני ממשיכה להקשיב ושצליל הפריטים הנמחקים לא מלחיץ אותי כלל, אבל באצבעות כבר הקלדתי מסמך חדש: מה שאני איכשהו יודעת. במילים אחרות- שירה.

אלכס הרצה פעם הרצאה נפלאה על הקשר בין כתיבת שירה לכתיבת קוד, וזה חייב לעבוד גם באופנה. אם יש עקרונות של שירה שאני יכולה איכשהו להסכים עם עצמי עליהם, הם יעבדו גם בבגדים.

רשימה של עקרונות? נחרה חברתי הפאשיסט-ניסטה, כן, רשימה.

IMG_7963

נו, טוב, היא ענתה ובעיניים שלה ראיתי את מבט היאוש המוכר לי הו – יותר מדי. יופי! לא יהיה לה לב לסרב ואנחנו יוצאות לדרך. צפו לדיווחים במהלך השבוע.

כן, זה קשור באיזה אופן לגעגועים שלי לאמא שלי ולסטייל שלה, כן זה קשור באיזה אופן לזה שאחרי שכתבתי בפוסט הקודם על שרוולי האנגורה לא הבנתי למה לא מפחלצים בגדים שממש יפים עליך כדי שישרדו יותר משנתיים, וכן, זה קשור לזה שאני בתקופה שבה אני צריכה דברים שישמחו אותי. קוס, דברו אלי בנימוס, הנה אני באה.

נ.ב

חשוב מאד! אני מגיעה לניו-יורק בספטמבר כדי ללמד את סדנת הכתיבה של אשכול ושלי. קוראי הבלוג שהעט שלהם מתגעגע לעברית- בואו בואו בואו. זה הלינק לאירוע בפייסבוק, תיכף הוא גם יעלה לאתר של סדנאות הבית, והנה כל הפרטים בקיצור: סופ"ש בניו-יורק בתכנית חופשי במנהטן של בית הכנסת סטפן וייס, כל השאר בשיעורי אינטרנט. כותבים באינטנסיביות, צוחקים מלא, ובסוף הולכים לבדוק מה הסיילים שרצים בעיר, כי עד אז נדע הכל על אופנה.

4 תגובות

מתויק תחת עיצוב הבית, שונות

4 תגובות ל-“החברה המכשפה, וארון הבגדים (וגם- תיכף ניו יורק)

  1. anna7672

    סטייל ואופנה שונים זו מזו כאזרח ומערב. אנא אל נא תתבלבלי וגם אל תתני לפשניסטיות לטעון אחרת.

    • צודקת! צודקת!
      וגם: אבא שלי התקשר לנזוף בי שאף אחד חוץ מהבת שלו לא מבין מה זה קוס. אז הוספתי לינק. וגם: אנה, אני מחפשת אנשים שיעשו לארון שלי שמח, ספרי לי כל מה שאת יודעת. כלומר, שלחי לינקים לדברים שמרגשים אותך. המייל שלי משמאל. תודה.

  2. עמליה

    כל פעם שאני קוראת פוסט שלך ולא משנה על מה, מקווה שיום אחד ניפגש ונהיה חברות (בשלב הזה אני מעפעפת בריסיי בפיתוי)

  3. אני דווקא אוהבת את הסטייל שלך, הייתי מכנה אותו ספארקלינג קז'ואל. את גם אחת הבחורות היחידות שיכולות לחבוש כובעים ולהיראות ממש קולית. אני עדה. וחוץ מזה את מהממת וכיף לאנשים שיבואו ללמוד ממך בתפוח הגדול.

להשאיר תגובה

