אז

קוד קיו אר לאתר

5 תגובות

פברואר 20, 2016 · 9:56 pm

5 תגובות ל-“אז

  1. א.ש.

    נכון! ביחוד לכל ה-nerd-ים
    אז מה? מעכשיו שירים בקודים?

  2. מה איתך, אלוהים הוא חנון, זו המעלה הגבוהה ביותר. אבל בתיכון, אגב, אלוהים למד במגמת ספרות.

    נ.ב (זו פעם שנייה שאני מקלידה את התגובה. היא מסרבת להקלט במערכת. האם מישהו מגבוה מנסה לומר לי משהו? ספרות זו מגמה מאד יפה!)

  3. רינת

    בפעם הראשונה שעשיתי שימוש בקוד כזה היתה בהזמנת יום הולדת לבן שלי לפני 4 שנים. הקוד שלח אלי SMS שמאשר הגעה. אני חשבתי שזה מגניב, אף אחד מההורים לא השתמש בזה…

  4. אור שרגאי

    בוקר טוב!
    למה התכוונה המשוררת????
    יומופלא
    אור

    באיחולים של שלווה ושפע
    אור

  5. תמר

    זה מגניב בטירוף, לדעתי, סתם התעצלתי עד עכשיו להוריד סורק, במקום ההוא שהיה לי בטלפון הקודם, אין כמוך אורית.

כתיבת תגובה

