פרויקט ההתלהבות-אוצרות ראשונים

צבים- אחד מתוך שניים

צבים- שניים מתוך שניים

לפני כמה חודשים עבר בני הגדול בסלון והציץ לראות מה אני מקלידה. כיוון שכבר הציץ קראתי לו בקול. זה היה השיר הזה, שהתחלתי לכתוב לו כשהיה קטן.

הוא כבר לא ילד קטן. אם לדייק, הוא בגיל שבו אסור באיסור חמור להכיר בו בציבור אם פוגשים בו במקרה עם חברים מחוץ לבית, וגם בבית מותר כבר לנשק אותו רק על השיער וגם זה עם היתר מיוחד. אבל להרף קצר כשקראנו את השיר הזה, וכשקולי נשנק בזמן הקריאה, חזרנו בדיוק אל הרגע שהשיר מתאר. הרגע שבו אוחזים בכנף מעילו של הזמן, לא נותנים לו לרוץ, ומתכרבלים בו יחד.

פרויקט ההתלהבות עולה הבוקר, והפתיחה נתונה לבלוגריות שכותבות על ההתלהבות המעמקית של הורה מילד. על אסירות התודה לראות ככה ממרחק אפס איך החיים פורצים במלוא כוחם מתוך ידיים קטנות ועיניים גדולות, ועל הרגע שבו הילד שלך מגיש לך את חייך שכבר הכרת היטב כחיים חדשים, שובבים, ותמימים יותר.

פרויקט ההתלהבות פוסטים ראשונים copy

הנה הן:

אבניירו– הבלוג של שירה גנני, אוצר יופי מסמא עיניים של אישה שמסוגלת להפוך אפילו בטון לשיר.

אומאמי– הבלוג מלא השיק של אירה חרקובסקי ששוב ושוב גורם לי לחבר את ה-להתלבש עם ה-להתרגש.

אמא מאמנת– הבלוג התנופתי של אפרת לקט שמלמד שהכל אפשרי (ולראיה, היא פותחת הבוקר קורס לזיליון בנות ועדיין עומדת בזמני הפרסום של הפוסט. כבוד)

לולה– הבלוג העדין והמובחר של איילת לנדאו, בפוסט ששבר ואיחה את לבי.

ביום שלישי יעלו עוד בלוגים, וכל גלרית הלינקים לפרויקט כולו תעודכן באופן שוטף פה ובפייסבוק של נונה.

והזמנה למפגש קוראים

ואם כבר חגיגות-

רציתי לפגוש סוף סוף כמה מקוראי הבלוג כתודה על ההשראה וההרשאה שהבלוג הזה נתן לי. אז-

אתם מוזמנים לשעת סיפור לנונה קוראת מחשבות ולנונה ומחק האויר, וגם לפעילות יצירה מקסימה, בסטודיו של סדנאות הבית בשוק הפשפשים, בחול-המועד סוכות, 30.9.15 בשעה 11:00 בבוקר.

מיועד לילדים מעל גיל 4 (ועד כיתה ב'-ג') ולהורים מעל גיל 20, הכניסה חינם אבל צריך לתאם מראש עם רוית שלנו ב- sadnaothabait@gmail.com

ותמונה בכפייה

קולאז הללי

7 תגובות

מתויק תחת נונה ומחק האוויר, נונה קוראת מחשבות, ספרי ילדים, שירה

7 תגובות ל-“פרויקט ההתלהבות-אוצרות ראשונים

  1. אורית אני אוהבת אותך !! כלומר… אני יודעת שאת נשואה ואני נשואה ואנחנו בכלל לא מכירות ועדיין – אני אוהבת אותך. תודה שאת תמיד מזכירה את הדברים החשובים בחיים. איזה פרוייקט מהמם ! קבלת פנים ראוייה לנונה. חיבוק חזק ! לימור

  2. Efrat Fink

    העלה דמעות בעיניי… לא שזה כ"כ קשה מאז שנהייתי אמא 🙂

  3. ריבי

    שללינג שאת! בתור בת לאבא מתלהב סדרתי שכלום מזה לא נדבק אליה עד גיל ממש (ממש!) מאוחר אם יש משהו שיוציא ממני התלהבות זה הבלרינות שלי וזה לא משנה שהן כבר ממזמן מסתכלות עלי מלמעלה גם כשהן בלי עקבים…ואת כמובן. מכשפת התלהבות שכמוך.

  4. אורית, אני כבר יודעת מקרוב שאת נהדרת אבל כל פוסט חדש שלך גורם לי להגיד מחדש "וואו, אורית הזו היא ממש נהדרת!"
    אז הלכתי לחפש אצל השכנים ילדה בגיל המתאים והזמנתי אותה לבוא איתי למפגש הקוראים הצעירים (וגם הצעירים פחות) איתך ועם נונה 🙂
    נרשמנו וניפגש בסוכות. ואם זו לא סיבה להתלהבות אני לא יודעת מה כן 😉

להשאיר תגובה

