פרויקט ההתלהבות- הזמנה!

בשבועיים מאז שנונה ומחק האויר יצאה לאור הטלפון שלי רוטט מדי פעם עם הודעה ממישהו שאהב את הספר. אני מגיבה אל הרטט הזה ברטט חרישי שלי, ומרגישה איך לאט לאט הוא בונה בפנים איזה חוסן שביר.

 

20150811_195716זה הולך ומצטבר עד כדי כך שיש לי אומץ להרים לנונה השקה אינטרנטית.

קוראי הבלוג הותיקים (מסתבר שהזדקנו. יש כזה דבר 'קוראי בלוג ותיקים'.) זוכרים את ההשקה האינטרנטית שהיתה לנונה קוראת המחשבות, וגם את העובדה שאני אדם עם ליקוי אומץ. כלומר, כשמגיע הרגע להרים השקה אינטרנטית לנונה החדשה, אז במקום להתקשר לבלוגריות שאני מעריצה ולבקש מהן להשתתף, אני מעדיפה רק לאכול משהו טעים ולדמיין אגב לעיסה חולמנית איך אני מתקשרת אליהן.

אלא שהרטט וההתרגשות גאו בתוכי מספיק כדי לשכנע אותי להתקשר ממש. ניגשתי לטלפון לאט ודיברתי מהר. אני כל כך מבוגרת ועדיין. רצה לפני המילים כדי שלא להתפס. בסוף השיחה היתה תמיד שתיקה, ואז המילה הכי משמחת ופותחת לב, וקטנה וגדולה: כן.

וככה, לפני שהספקתי להבהל, נאספה רשימה של בלוגריות סופר-משובחות שהולכות להרים את ההשקה האינטרנטית הכי שמחה שיכולתי לדמיין. פרויקט ההתלהבות:

פרוייקט ההתלהבות

 

מה ליבת הפרויקט?

התלהבות, כמובן.

מה עושים?

כל בלוגרית בפרויקט כותבת על המישהו שלה שאפשר להתלהב איתו. ילדה או ילד, חבר או חברה, הורה או מורה. 

20150811_200017

טוב, מכירים אותך, בטח מעורב בפרויקט גם משהו דבילי שייבאת דרך שלוש יבשות. 

כן, נו. יש. כל בלוגרית קיבלה EL WIRE , זה חוט ניאון שמחובר לבטריה וברגע שיש חושך הוא זורח. אפשר להכין איתו שלטים מטריפים, אפשר לשלב אותו בבגדים או בנעליים, או בכלים או בעלים, או בכל דבר שרוצים שידבר בחושך.

למה את מספרת את כל זה?

גם כי אני רוצה לעשות איתכם הווו הוווו הווו ולא לסחוב את כל הנוירואפינפרין הזה לבד, מה, לעתים כל כך נדירות מתחשק לי לרקוד על מדרגות המקלדת.

הווו הווו הווו!

רגע, וגם- כי אני רוצה להזמין את קוראי האהובים, אלו שיש להם חלק בזה שבכלל הסתחררתי לתוך ההרפתקה הילדית של הנפש שלי, להשתתף בפרויקט ההתלהבות.

איך משתתפים בפרויקט ההתלהבות?

מכינים ומפרסמים סיפור על התלהבות. בפייס בבלוג איפה שבא לכם. או טוב מזה- עושים משהו שהוא הוא התלהבות. משהו חסר סייגים, עם כל הלב. מזרקה של שמחה, משהו שאומר כן גדול לעולם.

מה מקבלים?

לבעליו של הפרויקט שהכי ישמח את לבי אשלח ספר עם הקדשה אישית (ברור) ואתן לו או לה גם לבחור את הפרס הנוסף. נגיד: שיר הלל כתוב במיוחד לאהוב או לאהובה, או מפגש עם הילד שלו/שלה כדי לכתוב לו/לה סיפור אישי, ובקיצור כבר נחשוב בייחד על אפטר-פרטי שישמח ויצחיק אותנו.

מה הדדליין?

עוד שבוע. קצת צפוף אבל בלאו הכי לפרויקטים דבילים אף פעם אין זמן, חוץ מהזמן הכי צלול- עכשיו. אלוהי ספטמבר הטוב יפרוש כנפיו עלינו ונסתדר עם הלו"ז.

אוקיי, איך יוצרים איתך קשר?

כתבו לי מייל, הכתובת פה משמאל. אורית גידלי אט ג'ימייל דוט קום.

תגידי, במשך כל הפוסט הזה את כותבת לעצמך את השאלות ועונה לעצמך?

כן.

זה נראה לך הגיוני?

כן.

אוקיי, את קצת מתלהבת.

נכון. איזה מזל.

shalaling2

 

7 תגובות

מתויק תחת נונה ומחק האוויר, נונה קוראת מחשבות, ספרי ילדים

7 תגובות ל-“פרויקט ההתלהבות- הזמנה!

  1. קרן המתלהבת

    כן כן כן וכן!!!!
    ויוה למתלהבת הראשית בחיי
    מצטרפת לדד ליין הזוהר מ ע כ ש י ו✨

  2. חן

    בטח שזוכרת את ההשקה הראשונה, היא הייתה ממש מגניבה!
    בטוחה שעכשיו יהיה עוד יותר מגניב😃
    ומשהו התלהבותי-
    אתמול רצתי עם שתי בנות בבריכה עם מזרקות מים (כמובן בלי בגד ים ובחודש 7) ונהננו ונרטבתי לגמרי בלי מחשבות על איך נתייבש ומה נלבש😃

  3. מהמם!!
    חבל שלא ראיתי קודם.
    ספר מעולה:)

כתיבת תגובה

