חיזוי עתידות רומנטי

יום אהבה באמצע הפסקת אש. ט"ו שנייה אחרי ה ט'. הכל בלי מרווחים, כי מרווחים הם המצאה אסתטית שאין בינה לבין המציאות שום קשר. ודווקא בהקשר הזה יש לי רעיון שאני מתה לספר עליו אבל ייקח לי זמן עד ש עד ש, אז בינתיים- איפה היינו? בסיפורי אהבה, התזכורת לזה שבמיטבנו אנחנו מטיבים:

הסיפור הראשון

הסיפור של שירי

שירי, שהיא יזמית נדל"ן ובנאדם כותב, כתבה סיפור שהולך ככה: ריטה, גיבורת הסיפור, מגלה במשרד שלה עכבר. היא רצה למסעדה סמוכה, מבקשת עזרה מאחד העובדים, גבר נמוך ושמנמן, וזה עוזר לה בשמחה אבל גם מטלטל את חייה. רומן סוער ניצת ביניהם והיא עוזבת את הבית ונישאת לו. הסיפור מסתיים כשהחברה של ריטה נמכרת ברווח נאה.

יש? כל האלמנטים בידנו: עכבר, גבר נמוך ושמנמן, רומן, מכירת חברה?

אני מתעקשת להדגיש כי תיכף מגיע הספין. כי כעבור שנה שירי שהיה לה אז בן זוג, פגשה גבר נמוך ושמנמן, רומן ניצת ביניהם, שירי עזבה את בן זוגה דאז, והיא ואהובה החדש נישאו וחיים באושר. דיברתי עם שירי ערב מכירת חברת הנדל"ן שלה. איך את כל כך שלווה, שאלתי? אני שלווה היא ענתה לי כי אני יודעת איך נגמר הסיפור. המכירה, כפי שהספרות חזתה באופן לא יאמן בכלל, עברה בהצלחה גמורה.

יש בסדרת סיפורי חיזוי העתיד גם סיפור שני ושלישי, אבל לא קיבלתי להם אישור פרסום פומבי. אז תצטרכו לסמוך עלי ש- א. כתבה סיפור ילדים שחזה את אהובה ואת ארץ מוצאו שנים לפני שפגשה בו, ש- י. הצליח לחזות דווקא בגידה ופרידה דרמטית עוד לפני שהדמויות עצמן ידעו שהן כאלה, ובקיצור שיש דברים שאנחנו יודעים באופן תת מודע על העתיד הרומנטי שלנו ושעולם האמנות מגלה לנו אותם לפנינו. אבל איך אפשר היה לחזות את העכבר אתם שואלים? אי אפשר היה, אני עונה. וזה הקסם. שמאחורי כל חיזוי מסתתרת אלת העתיד והיא קורצת פעם בעין הרעה שלה ופעם בעין הטובה.

ובהקשר הזה, של חיזוי עתידות ועין קורצת, אני רוצה להציע מתנה שאין סיכוי שאצליח להשלים לפני החתונה של אח שלי כי לא אספיק להתארגן על משלוחה מארה"ב. ובכן-

כדור הבדולח-מראה

ספריי מראה פלוס כדור בדולח

קונים כדור בדולח, קונים ספריי שהופך כל משטח למראה ומרססים על הכדור. מה מתקבל? חיזוי העתיד הכי כייפי. אני רואה בעתיד שלי נסיך. מה אתה רואה?

ועוד מתנה שלא צריך ארה"ב בשבילה-

עין טובה קורצת

אני זוכרת שסבא שלי כתב במכתב לבנותיו:"ולבל תיפול עין רעה עלינו". אפילו הוא, התבוני עד אין קץ, ביקש הגנה ממקור לא רציונלי. אז בהשראתו: כדורי פינג פונג (הכל בשקל) שמודבקים אליהם ריסים מלאכותיים (הכל בביוטי קר), עין מפלסטיק (הכל בשקל, תמיד נחמד לחזור) והנה היא: עין כנגד העין. טפו ואושר. טפו ואושר.

 

לעשות עיניים

במקור זו היתה מתנה ליום ההולדת של אלכס, קרטון ביצים מלא עיניים שעושות לו עיניים, והילדים התנפלו על הכדורים, תלשו מהם את העיניים והלכו לשחק פינג פונג במקלט. המדינה הזו, איזה בלגאן.

תגובה אחת

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות, שונות

תגובה אחת ל-“חיזוי עתידות רומנטי

  1. רימון

    זה כל כך מטופש, אבל נשבר לי הלב, ואין לי איפה לצעוק את זה, ואני כל כך רוצה לראות אהבה. אפשר עוד סיפורים?

להשאיר תגובה

