צילומי חתן וכלה שלנו בעירום!

סתאאם, עוד אין צילומי חתן וכלה, הפקות לוקחות זמן, וגם אין עירום כי תודה לאל ילדתי והנקתי מלא פעמים ועכשיו סוף סוף יש לי תירוץ לגיטימי לזה שהגוף שלי הוא חורבה בלתי פוטוגנית. אאבבבל- אם כבר תפסתי את תשומת לבכם אני רוצה להכריז על פתיחת עונת החתונה בבלוג. כן! תיכף אח שלי וגיסי מתחתנים והפוסטים הקרובים יעלו באש ההכנות:

 

מה בסדרה? כאמור, הפקת התיקון לפישולי העבר, והכי חשוב, וכאן אתם נכנסים לתמונה- סיפורי אהבה אמיתיים. שלחו לי במייל סיפורי אהבה שבאמת היו, ואני מבטיחה לגזור מהם באסוציאציה משהו שאפשר להכין כמתנת אירוסין או כמתנת נישואי יומיום.

 

אנא שלחו סיפורים לבלוג

אני יודעת שכל מי שעיניו בראשו ולבו המרוסק בחזהו לא ממש בעניין של סיפורי אהבה. לא בעניין של המיתוס של האהבה ולא בעניין של מכשפיו. במיוחד בימים שחורים אלו שבהם אופטימיות היא בוחן מציאות לקוי. קראת עיתון? נוזף בי לבי המכווץ כאגרוף, אז מה את מביאה את המתוק מתוק הזה עכשיו? ובכן, אני עונה, זו דרך להתעקש על תיקון עולם דרך אנשיו שיכולים במירעם למוטט זה על זה את הים, אבל במיטבם יכולים לעזור זה לזה לעבור בחרבה.

כל מי שמורד בשיח הסכריני של האהבה צודק בדרכו, אבל יש סיכוי טוב שגם הוא אדם מאמין. אם התחולל בו הנס של האהבה למשהו או למישהו בחייו אין לו ברירה אלא להאמין. לחכות ששוב משהו טוב יקרה. לנהל על פני השטח רישום של כל הנקודות השחורות שהעולם צובר, אבל מתחת לפני השטח בכל זאת להסכים להמשיך ולשחק. לנוע בזכות הרגעים שבהם האהבה ממלאת את החיים בחיים.

אז יאללה- סיפורי אהבה. ליבת הלב של למה אנחנו פה. מצאו אותם ושלחו לי.

שלכם,

אורית

נ.ב – סתם בשביל להצחיק את עצמי ולעגן את עצמי שוב בהבל עשיתי חיפוש בגוגל על כלות ערומות. המסך התכסה בתמונות.

נ.ב.ב – אהההההההההההההההההההההההההההההה!

נ.ב.ג  – לא! אין לינק! יא סוטים! לאן אתם הולכים? טוב, תחפשו באנגלית. חיפוש בעברית לא נותן תוצאות טובות. טוב, ב–

 

4 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות, שונות

4 תגובות ל-“צילומי חתן וכלה שלנו בעירום!

  1. בר

    את, גם כשאת כותבת רציני, את מצחיקה. כיף לי לקרוא בבלוג שלך למרות שביני למלאכת יד משתרע אוקיינוס בלתי עביר…

  2. לקום בבוקר לעשרים סיפורי אהבה במייל! אני מקנאה בעצמי! ואו!

  3. אורית יקרה,
    ראשית, סחתיין על הכותרת הגאונית. שנית, גם באהבות שנגמרו אפשר למצוא רגעים יפים שהיו וסיפורים מחממי לב או מעלי חיוך. זה שאהבה נגמרה לא עושה אותה בהכרח פחות אמיתית. אני לא יודעת מה את הולכת לעשות עם הסיפורים, ולא רוצה להעביר אנרגיות בלתי חיוביות או משהו כזה לזוג הצעיר, אז אסתפק בכך שהם העלו חיוך אצלי. (אם את רוצה סיפור או שניים בכל זאת, אשמח לשלוח במייל).

  4. מסכימה לגמרי. כל העניין הוא לא להתבלבל מהסוף שהוא תמיד רע, או שמתים או שנפרדים. אבל הו האמצע! רגעים נדירים שבהם אנשים נוגעים זה בזה ואגב כך מחברים גם את האצבע בין האדם לבין האלוהי.

להשאיר תגובה

