מסיבת ההווה הורוד

אולי היא נגמרה. התקופה הזו, שהיה בה יותר מדי מנחוס. כאילו מישהו שם עלינו עין ולא עשה הפסקות כדי למצמץ. זה היה שילוב של המון דברים שבסופם פשוט לא היה לי חשק לשמוח:  צער רגשי שילדי עברו, המון החלטות בכל אחת מהחזיתות שמרכיבות אותי כאדם,  והכיהיה האשפוז של סבא שלי עם דלקת ריאות בגיל 94.

מיד עם האשפוז התקשר אלי אח שלי כדי להכין אותי. אדם בגילו של סבא, הוא אמר, נכנס עם דלקת ריאות לבית החולים ולא יוצא. אני מציע שתסעי להפרד. כבר הייתי אצלו הבוקר, אמרתי לו, ומר מר המוות בפי.

אלא שאז קרה נס, וסבא שלי, שכינו אותו יוסף הקטן כשבילדותו הוא עשה שליחויות על האופניים שלו, אבל בשבילי הוא אחד הגדולים של חיי , סבא שלי הצליח לצאת מזה. הוא השתחרר מבית החולים, ואפילו שהזקנה כבר לקחה ממנו את כל המילים היפהפיות שהיו לו פעם, הוא הצליח לרכז את כוח הדיבור שלו ולהוציא מילה אחת. אתה רוצה לחיות עד מאה? שאלה אותו המטפלת שלו, והוא ענה בפשטות וברצינות את המילה היפה: בוודאי.

ומכח הבווודאי הזה שרוצה בחיים גם כשהם קשים ולא נדיבים, התחילו להצטבר בחיינו עוד ניסים קטנים. כמו אור שנדלק בהתחלה במסדרון הבניין ואז מתקדם אל תוך הבית לאט לאט. הילדים התייצבו, אי הודאויות נסגרו אחת אחת, ואז גם הגיעה הודעה בחצות שנועה קיבלה מילגה יוקרתית שהיא מאד רצתה. איזו הקלה. אחרי שנה קשה כל כך לנסיכה היפה הזו – ילדה זורחת שהרפתקה נהדרת מצפה לה וממלאה אותה ורוד.

נוני המלכה


סוף סוף
! ורוד! לראשונה מזה כמה חודשים התחשק שוב לחגוגוכך כונסה מסיבת ההווה הורוד.

בתכנית: מלא דברים טעימים וורודים:

גבינת עיזים איזה איכס


צילומים עם אביזרים ורודים, צביעת פסים ורודים בשיערוגולת הכותרת של מסיבת הורוד:

 

עוגיות כתמי רורשאך ורודות!

שולחן רורשאך בואו מהר

 

עוגיות בצורת כתמי רורשאך, המבחן ההשלכתי הקלאסי שכל מי שמתסכל עליו צריך להגיד מה הוא רואה. במקרה שלנו- הו:

הווה  ורוד ורוד

היה כיף, ושמח, ובעיקר: חזר החשק. אחרי הרבה זמן בלי לעשות שטויות (יעיד הבלוג השותק), היה אפשר לנשום.

זה לא שחזרתי למלוא כוחי הילדותי והשוצף, עדיין אני טרודה בהרבה עניינים, ועדיין הרבה דברים בחיי ובחיי ילדי מדאיגים אותי, אבל אני יודעת שיהיה בסדר. 

איך אני כל כך בטוחה? יש לי סיבה לגמרי שולית. בסוף של המסיבה עשיתי עם אלכס זוג או פרט על מי שוטף כלים. אני מתה על זוג או פרט. עוד בראשית יחסינו המצאתי את הזוג או פרט על בסיס אמון שאני עושה בטלפון עם השותף המקצועי שלי, אבל זו היתה הפעם הראשונה שנועה ראתה אותי עושה את זה. מהעיניים שלה ניתז מבט של הפתעה תהומית. אוי ואבוי אמא, את כזאת תינוקת לפעמים.

ובכן, מעניין שהיא לא חשבה את זה כשרצתי אחריה ברחבי הסלון עם צבע ורוד לשיער וניסיתי לשכנע אותה לא לעצור בבלונד המחומצן. אבל כך או כך הסתובבתי אליה ואמרתי לה: כן, לגמרי .

בגלל זה אני יודעת שיהיה בסדר. כי גם בימים האלו שבהם רוחות גדולות עוברות בחיי , גם רוח השטות חזרה להתחולל. ורוח השטות היא זו שרוויה במיוחד בחמצן. היא זו שתישא אותי ממני והלאה, היא זו שתגרום לשיער שלי ושל אהובי להתנופף כשפס ורוד מציץ מתוכו, והיא זו שבזכותה אני בטוחה שגם אם תשאר לי רק מילה אחת מכל המילים היפות כולן, גם המילה שלי תהיה: בוודאי.

 

נ.ב הילדה אגב סרבה בסוף לפס הורוד (תודה לנועלו שהיתה בכלל הראשונה לחשוב על פס ורוד בשיער ולהדביק אותי בשגעת, ולאילנושקה על החומרים) מזל שגיסתי היפה שהגיעה אלינו כן הלכה עד הסוף, איזה מהמם יצא.פס ורוד בשיער jpg

 

31 תגובות

מתויק תחת רעיונות לימי הולדת וחגיגות

31 תגובות ל-“מסיבת ההווה הורוד

  1. רונן

    איחולים וורודים מלוא החופן!

  2. noalu

    אוחחח אני כל כך אוהבת אותך שזה לא חוקי.
    ותמסרי לנועה שורודות נהנות יותר מבלונדיניות, מנסיון.

  3. חן

    שמחה לשמוע שהעולם חזר להיות ורוד!!
    התגעגעתי לבלוג שלך

  4. רותם

    בדרך כלל קוראת שקטה אבל הפעם לא יכולתי שלא לחבק חיבוק גדול מהאנונימיות של האינטרנט. מאחלת לכם רק טוב שמחה ורוד ונצנצים….

  5. הילה

    שמחה שחזרת.
    מזדהה עם רוחות אפורות של צער. כובד. ודאגה…..
    מנסה ללגום קצת מהורוד שפיזרת מסביבי.
    תודה♡

  6. ברוך שובך. התגעגעתי למילים

  7. forestofsecret

    פוסט מקסים ומרגש ומלאה טוב ואמונה בחיים ובאדם . תודה רבה לך ושבת קסומה ומאושרת לכם.

  8. מרגשת, כתמיד. שיהיו ימיכם וורודים ככל האפשר.

  9. שני

    שיהיה לכם באמת רק טוב מעכשיו

  10. מקווה שקצת מהוורוד הזה יעבור אלינו, שמחה כל כך שהורוד חזר לשכון במעונכם עד כדי כך שבא לי גם פס ורוד בשיער.

  11. צוף

    זה הולך ביחד לדעתי. היכולת\התכונה להרגיש את העצוב והכואב , הולך עם היכולת\תכונה לחיות באותה מידה את היפה והשמח (הורוד). קצת ההפך מעור של פיל. כאילו עור קצת קלוף כזה. לא קל. אבל שווה (-: שיהיה בעיקר טוב ושובבי ויפה ומחוייך ותסעו קצת צפונה ,זה מאד עוזר לראות מרבדי תורמוסים .

  12. mili

    איזה יופי של ורוד! תודה על השיתוף.
    ומלבד זה- איפה משיגים צבעים משוגעים לשיער? גם אני רוצה-גם אני רוצה-גם אני רוצה-גם אני רוצה!!!!……. (הקנאה נוזלת על הרצפה פה ליד, שיט, אני צריכה לנקות אותה:(

    • הי מילי! שווה לשאול את אילנה, שהיא גם סופרת נפלאה, וגם ספרית נפלאה. ממש. ש(אני חייבת רגע לפרסם את שירותי הספרות שלה כי היא מלכה, אפילו שלא על זה שאלת) באה עד הבית ומקשיבה לשיער ולבעל השיער, ואין לי אין לי איך עוד להסביר לך כמה את חייבת לדבר איתה 0522788021 היא יודעת איפה יש ורוד אבל בכלל היא נהדרת. אמרתי את זה כבר?

  13. נטאלי

    נעצבתי לשמוע שאתם עוברים תקופה לא פשוטה, אבל אני שמחה על הבשורות הטובות וההווה הורוד. ובכדי להועיל, רציתי לציין שבתחילת השנה קראתי הורוסקופ שנתי שציין שמרקורי בנסיגה עד מאי, אז זה מה שמחזיק אותי ברגעים הקשים… נשאר עוד כחודש.

  14. michalika1

    שמחה שחזרת (סמויה רב הזמן 🙂 ) – מאחלת לך רק ורוד!

  15. די לכם סמויים! צאו וגעו בעולם! זה מקפיץ את הלב שלי בפעימונת אחת. זה המון.

  16. יעל

    את נהדרת! שיהיה המון ורוד!

  17. מתנת המילים שלך משובחת מלכתחילה ומשתבחת ככל שאני קוראת אותך יותר ומכירה את הנפשות והסיפורים מעט יותר כל פעם (או שאולי זו אני שמשתבחת ככל שאני קוראת אותך יותר!)
    טוב שחזרת.
    לחיי כל הורודים שבהווה ואלה שבדרך.

  18. ykipodim

    קוראת אותך ומתרגשת, ומחייכת ומתגעגעת… ❤

  19. ר

    כמהה (באמת) לעוגיות רורשאך. אפשר פירוט?

להשאיר תגובה

