הטרפת חוזרת- בישול מיניאטורי

ילדים בואו מהר עושים פיצה.

שלושים שניות הילדים בסלון.

מינאטוריתפיצה מינאטורית.

אוי.

ילדי הביטו בי ביאוש הזה של אלו שכבר לא נלחמים על זכותם לחיים נורמטיביים, אני הסתערתי על חבילת פימו והתחלתי ללוש בצק, וכך התחיל אחר הצהריים של ההתקף החוזר של אפייה בפימו. 

התקפים חוזרים יש להם כרוניקה ידועה מראשהנגמללהלן– אני שנגמלתי למשך כמעט שנה מבניית מיניאטורות אחרי שאפילו בתי הקטנה הכריזה שמיניאטורות זה משעמם– הנגמל מחליט לעשות רק עוד מיניאטורה אחת קטנה ודי.


שולחן לחמים וביצה עם שקל

מה כבר יכול לקרות אם אכין לחם קטן מפימו. פרוסה אחת. קצת בצל. בקטנה

ובכןמה שיכול לקרות זה מה שקרה: הילדים הסתכלו על המיניאטורה שצילמתי פה ואמרו – מגניב, אפשר לקחת את השקל? – הלכו לחדר וכמעט שלא יצאו ממנו עד שוך זעם. אני לעומת זאת נשארתי בסלון וחטפתי בולימיית מיניאטורות. 

כלפי חוץ אי אפשר היה להעריך את מימדי האסון שתקף אותי. נראיתי כאדם חושב וכותב ואוהב אבל בעצם זו היתה רק המזכירות שלי שהחזיקה את האשנב פתוח אבל בפנים כינסה את כולם לישיבה דחופה שכותרתה: פימו נוזלי- אתגרים וסכנות. או: קצפת מינאטורית- הלנו או לצרינו? או: מיניאטורות ברשת- המגפה וההזדמנות

ילדי שבדרך רגילים לרמה סבירה של נאותות הורית לא האמינו שזה קורה להם. במקום אמא קיבל את פניהם צבר תנועות טרופות סביב התנור וצווחות: אל תחממו שם כלום, פימו זה רעיל. כדי לקבל משהו מתשומת הלב שלי היה עליהם להמשיג את עולמם במונחים מזעריים: 'אמא, תראי קיבלתי ציון קטן במבחן המיצב הקטן' או 'אמא, את רוצה לבוא בקטנה לאסיפת ההורים הזעירה שיש היום?' וכו'.

ימים קשים עברו עלינו, ימים קשים כפימו מושלם אחרי שהוא יוצא מהתנור. אבל בסוף, בעיקר כי פחדתי שישלחו אותי לבית קטן וחמוד, עם חלוקים לבנים וחמודים, גם ההתקף הזה נגמר

וכעת, עם שוך הכל, עייפה ומרוטה, קצפת מיניאטורית על שפתי, אני מוטלת על הספה וחושבת- היי. בעצם למדתי די הרבה בשבועיים של ההתקף. אולי אכתוב על זה סדרת פוסטים.

על פניו, יש לי מוטיבציה אלטרואיסטית. לעזור לאחי ההורים לצלוח חופש חנוכה מוצלח בעזרת פעילות יצירה מעולה עם הילדים. אבל בעומק, המוטיבציה שלי אחרת לגמרי. אם אעשה סדרת פוסטים על מיניאטורות לכבוד חנוכה, נכון שיהיה מותר לי לעשות רק עוד סופגניה קטנה אחת? סופגניונת קטנה מה כבר יכול לקרות?

סופגניות דיאטטיות

אז… מחר מתחילים. הכינו את הפימו ואת התנורים והפרדו מכל מי שאוהב אתכם. בתפריט הבישולים:

בישול בפימו נוזלי- הנס והפלא

בישול עם טקסטורה- איך אפשר לעשות משהו שבאמת נראה כמו משהו

בישול עם צבע- כי זה מסתבר הסוד הגדול

ואוצרות שיש בבית- איך לעשות מיניאטורות מדברים שבדרך כלל אין להם שום כוונה לעשות יופי בעולם.

כל יום פוסט, עד סוף החופש. מי שבניגוד אלי יש לו חיים בשבוע הקרוב ומעצבן אותו שיש פוסט כל יום שידע שגם הוא מעצבן אותי. ביי!

 

7 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות, פעילויות עם ילדים

7 תגובות ל-“הטרפת חוזרת- בישול מיניאטורי

  1. חן

    איך אני אוהבת את הכתיבה שלך!!! יש לי חיוך על הבוקר 🙂

  2. איזה מושלמת את !!! אני אוהבת אותך יותר אפילו ממה שאהבתי אותך פנים מול פנים !!

  3. פילפילונת פ

    את מצחיקה ממש! ואני לא יכולה לחכות כבר לפוסטים הבאים על הפימו 🙂

  4. איך עשית את זה?!?!? כל כך אמיתי! בהיתי בזה בלי סוף…. איך את עושה את זה כל כך טוב???? מדהים!!!!

  5. inbar

    יופי, עכשיו אני רעבה……למה אני לא יכולה לאכול את זה? למה?

  6. ענבל

    חבל שלא כל שבוע חנוכה 🙂

כתיבת תגובה

