סדרת הים- התפריט

טם- טדדם סיימנו את כל סדרת הים ועכשיו אני פנוייה אשכרה ללכת לים במקום להקליד על המחשב ולצעוק על הילדים שלי, ציטוט: "רדו ממני, זה שאין בבית טלויזיה לא אומר שאתם לא יכולים לראות דייגו ודורה בצפייה ישירה במחשב". מממממ.

אז מה היה לנו?

איזה כיף בים התפריט

איך להכין חול צבעוני

פיגמנט צבע שווה אושר

וההערה לגבי הספריי

לבבות בחול עם ספריי

העקרונות הכי חשובים לבניית טירות

שלבי הדחיסה

איך להכין כפכפי מילים

יש יש עם כפכפים

הצעות לאוכל ים

עוגות גבינה בדלי

 הצעות למשחקי ים

מטקות צבעוניות

ואיך להכין עזרי ים לבובות שאפשר להציף גם באמבטיה ולסגור עניין


עזרי הציפה גלשן וגלגל ים

אני יודעת שהבטחתי גם קעקוע שמש אבל זה נדחה כי ביולי הרותח השמש ואני לא בעניין של קרבה גופנית. בעקרון- מדביקים מדבקות של אותיות ומשתזפים מעליהן ואז מקלפים כדי ליצור שיר על העור הלבנבן. כל ההדגמות יגיעו בספטמבר.

וזהו!

בשבוע הבא- איזה כיף לטייל בארבעים מעלות. סתם. נראה לכם. איזה כיף לבקר את יעלי שיש לה טלויזיה בבית. אם אתם בכל זאת יוצאים הימה אנא מרחו קרם הגנה כדי שהחיה שהכי תפחיד אתכם תהיה לכל היותר מדוזה. להת!

ברבי נזהרת בשמש

נ.ב

טוב, עכשיו משהסתיימה הסדרה אני נשבעת לכתוב שירים רציניים ולא לפלרטט עם כתיבת הבלוג עד סוף הקיץ. בפעם הקודמת שעשיתי את זה לא כתבתי איזה שבועיים ואז כתבתי בבת אחת שמונה פוסטים מרב שהגעגועים הטריפו אותי, אז בטח נשתמע תיכף, אבל בינתיים- המלצה למלא פוסטים לקיץ בעבודות אוצרות שהיא אוצר בבלוג של איריס:

http://colourfulway.blogspot.co.il/

7 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים, פעילויות עם ילדים, רעיונות לימי הולדת וחגיגות

7 תגובות ל-“סדרת הים- התפריט

  1. קרינה

    קודם כל, רציתי להגיד לך שקראתי את כל הבלוג לך אחורה והוא פשוט תענוג.
    מחכה כבר לפוסטים חדשים.
    שנית, העתקתי ממך את השיר ״את אומרת דמדומים״ ורק אחכ שמתי לב שלא בדקתי מי חיבר אותו. גוגל לא עזר לי ממש. אולי את תוכלי?

  2. הפוסטים שלך מדהימים אנחנו מחכים ללכת לים וליישם לפחות חלק.

  3. פינגבק: חול צבעוני: בילוי אחר בחוף הים | באנו ליהנות | סלונה

  4. שירה

    שלום אורית. גיליתי עכשיו את הבלוג שלך והוא מקסים. אפשר שאלה? אין לי ילדים או רקע ביצירה, אבל כן יש לי אחיינית בת שלוש שאני מאוד אוהבת ורוצה לבלות איתה חלק מהזמן בחופש בפעילויות בבית, יצירה-לייט, משהו לא מאוד מסובך. אפשר לומר – פעילות יצירה למתחילים. ממה כדאי להתחיל? אשמח לעצתך. תודה, שירה

  5. כמה מפתיע להיתקל פתאום בקישור לבלוג הזה בפורום של אימהות צעירות.
    עולם קטן, והמון כישרון!
    כיף כיף כיף.
    גאווה גדולה להיות בין תלמידותייך,
    ליאור

להשאיר תגובה

