נונה בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה – שיואו

נונה קוראת המחשבות בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה. איך אני מתה על המשפט הזה. בוא נכתוב אותו שוב באותיות ורודות:

נונה קוראת המחשבות בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה!

כן!

רוני ברודצקי, הבמאית הנפלאה, לקחה ספר שיש בו חמישים מילים והפכה אותו להצגה של חמישים דקות. איך לעזאזל עושים את זה? ממלאים הכל בהברקות של דמיון, המון הומור ובקיצור תנופה שיש רק לאנשים שמתים על מה שהם עושים ושמאד טובים בזה.

נונה קוראת מחשבות (הגדל)

את הטיוטה הראשונה של העיבוד לתיאטרון שאותו כתבה רוני קראנו אלכס ואני לפני חצי שנה. אני קראתי ראשונה והתלהבתי בשקט ואז נתתי לאלכס לקרוא. כשהוא הרים את הראש אחרי התעמקות בדפים העיניים שלו היו טיפה בהירות יותר מכרגיל ומאד מאד שובבות, ומהרגע הזה ידעתי שלא רק נדמה לי שהולך להיות מצוין. הולך להיות מצוין. מאז רוני כתבה שבע טיוטות עשתה עשרות חזרות והנה-

היום אחר הצהריים הגענו עם כל הילדים לחזרה הגנרלית לראות איך יצא והיה מבריק ומצחיק וכייפי נורא. זה לא שהיה לי פשוט לשחרר את היצירה שלי למישהו אחר, אבל זה בדיוק העניין. מרגע שויתרתי על השליטה בנונה שאני בראתי לטובת נונה שרוני יכלה לברוא, מצאתי את עצמי בחיפה בחוץ לארץ של הדמיון.

בקיצור- ביום רביעי וביום חמישי ההצגה רצה בתחרות של פסטיבל חיפה להצגות ילדים. אם יש לכם ילדים שמוכנים לקחת אתכם- בואו לראות אותה. היא נהדרת. ובכלל- אם אתם יכולים להפיץ את שמעה זה יהיה מצוין. זה הלינק לידיעה ששמתי בפייסבוק על ההצגה (להרגיע, נועה הראתה לי איפה ללחוץ)  והלינק לאתר הפסטיבל הוא פה.

וגם:

יש לי מספר מועט של כרטיסים מוזלים שעוד לא השתמשתי בהם. אז אם אתם רוצים כרטיס ידיד ב-40 ש"ח שלחו לי מייל. כשכל הכרטיסים שההפקה נתנה לי יאזלו אכתוב כאן.

אוקיי, חברים. אתם זזים מהר. כיף שאתם שם. כל כרטיסי הידיד אזלו, אם יהיו לי עוד- מבטיחה לעדכן. 

לילה טוב!

6 תגובות

מתויק תחת פעילויות עם ילדים, שונות

6 תגובות ל-“נונה בפסטיבל הצגות הילדים בחיפה – שיואו

  1. איזה כיף לשמוע וכמה מסקרן. חייבת למצוא ילד שיקח אותי! בהצלחה רבה!

  2. Mopline Ltd

    מזל טוב גדול וגם נשמח לקנות זוג כרטיסים במחיר של חברים ואנחנו באמת חברים עוד מהספר וגם אם זה לא יסתדר נגיע, כי בטוח יהיה שווה תודה צוף וניר מושב מרחביה

  3. צוף

    לא הבנתי אם למייל זה פה, או לא, אזז ליתר ביטחון אכתוב פעמיים
    מזל טוב מזל טוב מזל טוב לנונה!
    ונשמח מאד לקבל זוג כרטיסים כרטיסים לחברים
    כי אנחנו באמת חברים עוד מהספר
    וגם אם לא מסתדר נגיע כי בטוח יהיה שווה
    תודה
    צוף וניר
    מושב מרחביה

  4. אורית יקרה,
    אין להתפלא על כך שנונה כובשת לבבות, , וזה הכל בזכותך !! בהצלחה רבה וחג חרות שמח – חיה.

  5. כשבחנתי את התכניה לפסטיבל לא התלבטתי הרבה, אנחנו נראה את ההצגה ביום חמישי בצהריים, מחכים בקוצר רוח!

  6. Hilla Lutsky Shapiro

    היי אורית
    נשמח מאוד מאוד לשני כרטיסים להצגה ביום חמישי ב17:00.
    אני וביתי מ א ו ד אוהבות את נונה!

    תודה, הילה לוצקי שפירא
    050-4486555

להשאיר תגובה

