אז נראה לי שסיימנו

זהו זה! סיימנו את סדרת החוויות המתקנות ועכשיו אני מזוככת. כיוון שהסדרה נפרשה על כמעט חצי שנה, בואו נעשה קצת סדר. אז מה היה לנו:

סבונים

(תיקון לפצצות האמבטיה שחרכו את הילדים)

פצצות אמבטיה

סבוני הפתעה

מתנות

(תיקון למתנה מעשה ידי שחברתי מכרה כעבור שבוע בשוק הפשפשים ולעוד כמה מתנות שכשלו לגמרי)

מתנות חתונה

מתנה לבית חדש

לוח שנה לראש השנה

מתנה ליום נישואין

מתנה כשבאים להתארח

ושמיים במתנה שהם גם מתנה מעולה לנוסעים לחו"ל

ואם כבר מזכירים נזכיר גם את צ'ק הקשב במתנה ועוד כמה מתנות יומולדת

צילומים

(תיקון להפקות המופת הצילומיות שלי שמהן יצא כלום)

קומיקס משפחה

קופסת הצילומים

צילומי פעם והיום ושעונים גם

ואם כבר מזכירים נזכיר גם את הצילומים בהשראת ספרי ילדים

אני מרגישה מתוקנת להפליא אם כי ברור לי שכבר מחר יתחילו שוב להתרחש כל הקלקולים פישולים פדיחות ודברים שצריכים דחוף אינסטלטור רגשי.הנה אני באה. שבוע טוב!

נ.ב

אוי, שלא אשכח. ביום שני בלילה באחת עשרה- אני מתארחת אצל קובי מידן באנשים בלילה. אני קצת לחוצה מזה אבל הבת שלי הרגיעה אותי שאף אחד לא שומע שעה של רדיו ואם מישהו כבר שומע כנראה שהוא כבר לא כל כך שומע. אין כמו עידוד מילדים.

11 תגובות

מתויק תחת עיצוב הבית, פעילויות עם ילדים, רעיונות לימי הולדת וחגיגות

11 תגובות ל-“אז נראה לי שסיימנו

  1. פנינה

    היצירתיות שלך היא מזור לנפש. סבון לגוף מאובק. מילה לאילם. צבע לצייר. נוף לצלם. מיטה רכה לעייפים. אין כמוך בשום מקום. בדוק.

  2. יופי של רעיונות, המון יצירתיות, וכתיבה טובה. תודה !
    נ.ב
    בהצלחה אצל קובי מידן, וחוץ מזה הילדה שלך צודקת ;).

  3. צוף

    היא דווקא לא. אני שומעת מצויין, ובכל זאת מאיימת להקשיב (-:

    אנרגיות טובות יגיעו בדרכן הפתלתלה והמיוחדת ממרחביה הרחוקה ועד לאולפן .

  4. חן

    רעיונות מעולים, אני רוצה להשתמש בחלק מהם ליום ההולדת של אבא שלי….
    חושבת על קומיקס לגיל 60,
    ואולי צילום של שם המשפחה מוגדל על קנווס:)

  5. תגידי בבקשה לנועה שממש נעלבנו-בבית הזה שומעים רדיו נונסטופ ובטוח שנשמע גם אותך.

  6. אני שומעת קובי מידן (לא בחי, בפודקאסט). מצפה!

  7. בא לי לקבל ממך מתנה עכשיו! או לפחות ממישהו יצירתי כמוך,
    מקסים מקסים מקסים.

  8. פנינה

    שנה עברה מאז קיבלתי במתנה את נונה וגיליתי את הבלוג שלך, ומאז אני עוקבת בציפייה והנאה וקצת קנאה. ואחרי שנה של מעקב צמוד כזה שמעתי אותך היום בקובי מידן, ונהנתי כ"כ ואפילו הרגשתי קצת שאני מכירה כי זיהיתי כל מיני דברים מהבלוג שלך, וזה היה תענוג גדול.
    את מעוררת בי הרבה השראה, ועושה לי חשק לחיות יותר את החיים ולהנות ולמצות את הבנאליות של היום יום. תודה רבה רבה

  9. איילת

    שלום אורית,
    שמעתי ואף הקשבתי אמש לשיחה שלך עם קובי
    מידן. היה מעניין ומסקרן. כך הגעתי לבלוג שלך וכך
    אגש לחנות ספרים ואחפש את ספריך.
    איילת.

  10. חברים, כרגיל תודה על החום והאהבה. הם מזון עילי- תודה!

  11. הי אורית, את נהדרת- הגעתי אליך ושמעתי עליך בזכות נסיעה ארוכה ומתישה מרחוק רחוק שם שמעתי אותך. עשית לי נסיעה נעימה. ואפילו אנרגיות מדהימות כשחזרתי הביתה לקטנה שלי. לבן זוג שלי. חזרתי עם חיוך ענק. בזכותך. תודה, ונעים להכיר 🙂

להשאיר תגובה

