מה שלא הולך בצבע הולך בהרבה יותר צבע

אז דפנה חברה שלי הגיעה לקפה ואמרה: "דווקא יש לבית שלך כל כך הרבה פוטנציאל". הייתי כל כך אסירת תודה שהיא לא אומרת לי "דווקא לך יש כל כך הרבה פוטנציאל", משפט שאנשים נוהגים לומר לי כמחמאה כל אימת שאני מתאפרת או משהו, עד שמיד הקשבתי לכל הצעות השיפור שלה ונשבעתי לעשות אותן כלשונן. ואכן, אחרי חודש של עבודה הסלון באמת נראה מעולה ואני נראית איום ונורא. מלאת צבע, מותשת. כל כך חבל. אם רק הייתי מתאפרת היה לי מלא פוטנציאל.

טוב, מה יצא?

זה פוסט קלאסי של 'לפני-אחרי' בלי תמונות 'לפני'. לא יכולתי, פשוט לא יכולתי. הכסאות של לפני השיפוץ היו כל כך אסופיים. אסירי תודה לי על שאספתי אותם מקרן רחוב אבל לא מאמינים עדיין שיש להם בית. מתנדנדים, קרועי בדים, מרובבי זוהמה ואבק עבה, איכס איכס איכס.

אז רק תמונות ה'אחרי' שזכיתי להגיע אליהן תודות לשני פועלים חרוצים- אבא שלי ועופרי. אבא שלי שיש לו מספיק יצירתיות וכשרון כדי להאיר את גוש דן נסע במסירות גם דרומה משם, כלומר עד רחובות וריפד איתי את כל כסאות הבית מחדש. לא דיברנו על זה אבל שנינו שמחנו לפעולה שיש בה תיקון. עופרי במקביל צבעה במרץ והפכה גם הפעם את כל האפור לורוד.

זה כסא הדגל ששיפצנו. מאחור הוא נראה תמים:
אבל מלפנים הוא ממש שווה. תודה לדנה ישראלי שלימדה אותי לרקום על עץ:

גם הספה מהרחוב והכסא שנאסף באשקלון שופצו חוברו מחדש נצבעו ונתפרו:

הכסאות שירשתי משרי נצבעו שמנת:

וגם השרפרפים קיבלו בדים חדשים וצבע:

כסאות המטבח נצבעו וצוירו:

אבל הכי, הכי משמח אותי מכולם זה השרפרף בחדר של אלכס ושלי. נשארו לי מפיות של סופרמן מיום הולדת גיבורי העל, וכל כך זרחתי כשנמצא השימוש המושלם עבורן. קצת קשה לקרוא אבל מצוטט שם כריסטופר ריב או תאומו כשהוא מדבר עלינו בעצם: "ארבעה ילדים? מה נראה לך אני סופרמן?"

כחחח. טוב, אולי אין לנו כוחות-על, אבל לעוף על עצמנו אנחנו בהחלט יודעים…

יש גם את פינת הקריאה שריבי במהממותה עזרה לי לתפור, ויש גם את השרפרף פלפל אדום שכתוב עליו 'אתה מתוק' אבל רק אותי זה מצחיק, ויש עוד כמה שרפרפים שירשתי מסבא ונצבעו, ועכשיו נשארה שאלת המפתח האמיתית שכל שיפוציונר צריך לשאול. מה יותר חשוב- החיים או היופי? כי ענר למשל חושב שהחיים יותר חשובים ומורח על הריפוד הצחור גלידה צחורה. אם למישהו יש משאף מסיכת חמצן או רסקיו רמדי- תעשו לי טובה תקפיצו אלי. ואם אתם עולים- בלי תינוקות או לפחות בלי גלידה. האמת- תתקשרו מלמטה, אני ארד לקחת.

22 תגובות

מתויק תחת Uncategorized

22 תגובות ל-“מה שלא הולך בצבע הולך בהרבה יותר צבע

  1. אביטל

    וואוווווו זה מקסים, את באמת מלאת פוטנציאל…חחחחח….את מדהימה, בלי להכיר אותך , אני יודעת את זה !!!!! פשוט נפלא

  2. את שיפוצניקית כסאות מדהימהההההה!!!!!!!!!!

  3. אור

    איזה יופי!!!! אולי אתם בשוונג ובא לכם להמשיך אצלי?….

  4. avitalgc

    מקסים! 4 ילדים וואוו….

  5. טליה

    תענוג לקרוא הפוסטים שלך, ולהתענג על היצירתיות המדהימה שלך. פשוט עונג צרוף. תודה

  6. אורית, יצא מדהים! איזה אוסף כסאות וכורסאות יפיפיים ומלאי אופי צברת עם השנים וכמה חיים והומור הפחתם בהם עם השיפוץ הזה. וונדר וומן אמיתית, שלא נפלה רחוק מהעץ 🙂

  7. בהחלט מרשים וכרגיל מעורר השראה! אהבתי במיוחד את הכיסא הרקום. אני עוסקת בריקמה על נייר אבל על עץ עוד לא ניתקלתי. כל הכבוד לדנה ישראלי.

  8. רגע רגע אני אפילו לא זוכר לראות איך זה יצא? מה נראה לך? מייד להכניס את זה! והכיסאות ששיפצת מופלאים! ומכיון שבעוד יומיים כולם הולכים לבית ספר/גן אז יש מצב שאני אבוא לבדוק בעצמי. בלי גלידה.

  9. אסתיניק

    מדהים!!!

  10. כיף לראות שיש עוד אנשים שמשפצים רהיטים.

    http://marxmus.wordpress.com/2012/05/23/pause/

  11. מקסים וכרגיל מלווה בטקסט כובש ונוגע.
    גם אני אספתי כמה כסאות עזובים, מקווה להגיע לשפץ אותם לפני שיגיעו האורחים של ראש השנה…

  12. דפנה

    הללויה!
    מלאת און שכמותך 🙂

  13. צוף

    די ! חייבים לשבת אחרי תמונות כאלה !!!

  14. פנינה

    מהמם! זה נותן לי איזושהי תקווה לגבי הכסאות הענתיקה שלי שאני חושבת כל יום מחדש להיפטר מהם.. ושאלת מליון הדולר שלי – איך רוקמים על עץ?

  15. Naama

    כמה יפה!
    מעורר השראה. תודה 🙂

  16. מהמממממם! כמה יצירתיות!

  17. amirit

    יפה מאוד….מה מס הצבע של הכסא עם נגיעות הזהב?
    נראה גוון ירקרק מעניין..

  18. וואוו, בתור שיפוצניקית בעצמי, וחובבת כסאות מושבעת, הצלחת להפיל אותי מהכורסא..
    מקסים אמיתי!!

  19. די…איזו גדולה את! והכי הכי שרפרף סופרמן (והדבקת מפיות אליפות!) כעת אני חייבת לבוא למשש

  20. sharonlanda

    איזה יופי! יש לבכורתי יום הולדת השבוע ונתת לי רעיון איך להפתיע אותה בכסא אישי כזה. רעיון שובה לב. איך עושים גם??

  21. מושלם. פשוט מושלם. צבעוני ומשובב נפש. וכל כך אוריתי.
    התגעגעתי….

כתיבת תגובה

