דברים שקורים בזמן שדברים קורים

קודם כל תודה ענקית על כל האוצרות ששלחתם אלי בתגובה לפנייה שלי בפוסט הקודם. גם התכנים נפלאים בעיני, ויותר מזה- ההתגייסות. כל כך הרבה ידיים שלוחות לתפוס עד שאני יכולה ליפול אחורה ולא לפחד כלל.

וגם- שני דברים ענייניים. הערב, יום שבת, בתיקון שבועות של מכון שכטר בבניין החדש והיפה בנווה-צדק אתן הרצאה על מגילת רות. זה יהיה בעשר וחצי בלילה ברחוב שלוש 42 פינת רחוב אילת, ואני מקווה להצליח לדדות לשם אחרי כל פחמימות החג הזה שלובשים בו לבן ומייד אחר כך חייבים ללבוש כל השנה שחור מרזה.

וביום חמישי- הסרט של הבמאי החכם והקשוב אורי ברבש על קבוצת משוררים שאני בכללם. לצורך הסרט עשו צילומים בביתנו המבולגן, התנהגנו יפה וסידרנו מראש אבל עדיין. לא נורא. אנא התמקדו בתמונות של ענר בן שלושת החודשים, תיעוד נדיר של הימים בהם הילד היה רק חמוד והורס ועדיין לא חמוד והרסני. הסרט של אורי יוקרן בערוץ הראשון ביום חמישי ה- 31 למאי בשעה תשע וחצי בערב, והפרק השני שבוע אחר כך ביום חמישי באותה שעה.

ומה עוד? שתהיה לנו שנה שבה אנחנו יודעים מהי תורתנו, איש איש ותורתו, ושאנחנו חיים כך שאנו ראויים לקבלה. אמן.

9 תגובות

מתויק תחת Uncategorized

9 תגובות ל-“דברים שקורים בזמן שדברים קורים

  1. נילי

    ב ה צ ל ח ה !!! והרבה בריאות לכל משפחתך

  2. תודה על העידכון! לצרוב לך על דיסק?

  3. טלי

    הי, מקווה שאצליח למצוא דרך לצפות בסרט דרך הרשת. את במקרה מקבלת מההפקה עותק שלו? או שניים? ואם כן – יש מצב שאת שולחת אחד לניו יורק? מבטיחה לא לעשות בו שימוש מסחרי. יודעת מה, אם יש לך עדיין קשר לבמאי, אולי הוא ירצה לאפשר לערוך הקרנה פה לישראלים בגולה. מה את אומרת?

  4. מנור

    יפה.
    באיזה ערוץ הסרט יוקרן?
    פוסט חג שמח,
    מנור.

  5. מנור

    אה… בערוץ הראשון. עכשיו ראיתי.
    מודה ועוזב.

  6. ככה זה כשקוראים פוסטים באיחור – מפספסים את מגילת רות. לפחות יום חמישי עוד לפנינו… געגועים 🙂

  7. נשיקות ושבת שלום (סטארט אפ, להתחיל עם השבת שלום כבר בחמישי בבוקר)

  8. ורדה

    אורית, את מקסימה! נהניתי מאוד להאזין לך!
    ורדה, עומר

כתיבת תגובה