געגוע ובקשה

הרבה זמן שלא כתבתי, ואני מתגעגעת נורא, אבל יש לי תירוץ מעולה. אני בוגדת בעצמי עם עצמי.

בקיצור, יש עוד בלוג בחיי: הבלוג של אמא שלי. זה מין בלוג הפוך שפתחנו לפני חודש, שזה אומר שבמקום בלוג שאדם אחד כותב והרבה קוראים, אז בלוג שאישה אחת (אמא שלי) קוראת, והרבה אנשים (המשפחה והחברים) כותבים. אנחנו מנסים לעמוד בקצב של פוסט ביום שכולל תמונות של הנכדים שמצולמים בטבעיות בסלון:

תמונות ילדים ומשפחה כולל כמה הפקות חוץ:

ד"שים מחברים ותמונות של אמא שלי בכבודה ובעצמה עם קצת השוואות לכוכבות קולנוע וכו':

אחת לשבוע לפחות עולה סרט ובקיצור, שמח. אלא שעכשיו אנחנו מתכוננים להעלות את קצב החומרים ואיכותם. בתחילת יוני אמא שלי נכנסת לטיפול הקשה מכולם שידרוש שישה שבועות של בידוד. המחשב במקרה הזה יהיה ממש החלון היחיד שלה אל העולם ואנחנו רוצים להכניס דרכו את הדברים הכי מחזקים צבעוניים ומלאי יצירתיות שאפשר.

וכאן אני צריכה עזרה.

אם עולה בדעתכם תמונה מופלאה, משפט יוצא מן הכלל או כל דבר אחר שהוא יהלום של השראה, אנא שלחו לי אותו למייל:

orrit@netvision.net.il וכתבו בכותרת: לבלוג של נילי.

אנחנו לא יכולים להכניס לבלוג שלה מצגות פאוור פוינט, אי אפשר לשים דברים ארוכים כי אין לדעת כמה סבלנות תהיה לה, אז צריך דברים ממש מובחרים. הברקות רשת או ממתקים מאוספי התמונות הפרטיות שלכם. דברים מצחיקים ממש, מרחיבי לב ממש.

אם יש לכם- אודה ואתרגש. וחשוב מזה, אהיה מאושרת אם תוכלו לשלוח לה בלבכם בקשת החלמה. הדברים האלו עובדים הרבה יותר משנדמה.

תודה ולהשתמע אחרי כל הבלגאן

אורית

33 תגובות

מתויק תחת שונות

33 תגובות ל-“געגוע ובקשה

  1. מאחלת לה ולכם רפואה שלמה בהקדם!

  2. רפואה שלמה.
    אני לא יודעת אם הקישור הבא יתאים, אבל אולי כן:
    http://msradio.huji.ac.il/wwwroot/ulpanpatuach.htm
    זה קישור עתיק אבל אפקטיבי של תסכיתי רדיו ממבחר הספרות העברית לאורך השנים, כולל ספרות ההשכלה, וגם מבחר תרגומים מספרות העולם. אולי זה ימצא חן בעיניה. מבין כל הטקסטים שתוסכתו לאתר אני הכי אוהבת את הסיפור 'מלאכים' של יורם קניוק, אבל יש גם עגנון וביאליק והזז ואפלפלד וקסטל בלום ודבורה בארון ועוד רבים רבים.

  3. אורית יקרה –
    שולחת לכם מלא חיזוקים ואיחולים לטיפול מוצלח והחלמה שלמה ומהירה…. וגם חיבוקים. כי זה תמיד עוזר.
    וחוצמזה שולחת לך משהו לבלוג במייל.
    המון בהצלחה!
    יפעת.

  4. דנה

    אולי ציטוטים מכאן?

    שולחת איחולי הצלחה והחלמה לאמא שלך.
    דנה

  5. רות

    אין תרופות קסם אך יש מעשים שיש אדם נוגעת בם והם כאלוהים. איזה רעיון מרגש ומעורר השראה ואהבה.

  6. שני

    זה לא ממש קשור לבלוג, אבל כן קשור לטיפולים והתמודדות והחלמה.
    ישנו ספר שנקרא "פתאום ביום בהיר אחד" שעוסק בהתמודדות ממושכת ונגד הרבה מאד סיכויים עם מחלת הסרטן. כתוב מאד באופטימיות ובהתבוננות רוחנית.
    אני ממליצה. (ההתחלה קצת כבדה ודווקא אחרי הפרק הראשון זה נהיה יותר קליל).
    גילוי נאות – זה סיפור אישי של מישהו שאני מכירה, אבל זה מומלץ גם בלי היכרות אישית

  7. איזה פרויקט מרגש. מזכיר לי תקופות עם אמא שלי. שולחת בליבי את כל הייחולים לרפואה מהירה.

  8. אוריתי,
    עוד לא הספקתי להגיד לך, אבל לפני שבוע שלחתי "בקשה" לבריאות של אמא נילי – שלך, עם מישהי (נו, אתי אנקרי המדהימה…) שנסעה לקבר של רבי נחמן באומן.
    לא שאני מאמניה גדולה, אבל אמרתי- 'לא יזיק'..
    אני מחזיקה לכם אצבעות.. את אצבעות הלב.
    נשיקות.

  9. אלף

    החלמה מהירה ושלמה לאמא שלך.

  10. ממליצה על הספר אהבה, רפואה וניסים של ד"ר ברני סיגל:
    http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=2770
    מלא בסיפורים על אנשים אמיצים שבאמצעות רוח חזקה ניצחו את המחלה.
    אם יעלה לי רעיון לבלוג, מבטיחה לשלוח. כרגע קצת המומה ונרגשת ממה שקראתי.
    היו חזקים. מחזיקה לכם אצבעות ושולחת את כל החיבוקים והחיזוקים שבעולם.

  11. בלוג הפוך זו הברקה גאונית ומרגשת. מאחלת לה רפואה שלמה ומהירה.
    לא יודעת למה ואם בכלל מתאים, אבל עולות לי לראש המילים של השיר "הליכה לקיסריה" (אלי אלי) של חנה סנש..

  12. Naama

    אפשר להמליץ על פודקאסטים של סיפורים?
    הם באנגלית ונהדרים בשביל להעביר זמן בהנאה גם בשכיבה עם עיניים עצומות (או קיפול כביסה במקרה שלי…).

  13. אופירה

    אורית היקרה,
    מדהימה מדהימה מדהימה שאת.
    שולחת איחולי החלמה ורפואה מעומק לבי.
    אשלח גם חומרים להשראה.
    חיבוק לכל,
    אופירה

  14. יעל

    פרויקט מקסים, החלמה מלאה ומהירה!

  15. חן

    המון איחולי החלמה, רעיון נפלא לעידוד המצב רוח בתקופה קשה זו….

  16. mws

    איזה רעיון יפיפה ונוגע ללב.
    האם אמא שלך חובבת תמונות שובבות? כי אם כן יש לי משהו חמוד לשלוח. 🙂

  17. sharonlanda

    החלמה מהירה ושלמה. עם כל חוסר המזל שכרוך במחלה ארורה, כמה מזל בכל זאת יש באהבה הזאת שמקיפה את אמך. חזקו ואמצו כולכם. רפואה שלמה.

  18. אמא של עוגי

    שולחת לאמך ברכות רפואה שלמה ומהירה. ומחזיקה גם ברכה בלב, כמו שביקשת, ליתר בטחון.

  19. טליה

    אורית יקרה, אם היה מדובר בכל אשה אחרת בארץ, הקישור הראשון שהייתי שולחת לה הוא של הבלוג שלך! אבל אני מניחה שאמא שלך מכירה אותו בעל פה… מזלה העצום שיש לה משפחה כזו, הרעיון מכמיר לב ומרגש, אני בטוחה שיחזק אותה מאוד בתקופה המורכבת הזו. רק בריאות לכולכם. אשלח קישורים במייל.

  20. מרגש מאד !
    הרבה בריאות עידוד וחיזוק עם חיבוק!
    חביבה

    • והמלצה:
      ציטוטים חמודים של פו הדב על החיים ובכלל – מלווים באיורים צבעוניים ומשובבי לב – ניתן למצוא בדף הפייסבוק "צי-טטה ציטוטים ופתגמים"

  21. יעלל

    תכתבי את השם המלא שלה ושל אמא שלה,
    לטובת קוראות דתיות שיודעות שתפילה צריכה להאמר בשפתיים, וממש לא מספיקה רק בבקשה בלב.
    רפואה שלמה!
    יעלל.

  22. הדר

    ממליצה לך מאוד להציע חברות בפייסבוק לשמעון שמלה מ"מרפא הבושם" – הוא מעלה מדי יום המון משפטי השראה, תמונות מרחיבות לב ותובנות עמוקות… (לא הכל "שלו" אבל הוא אוסף ומרכז את הדברים בצורה מלאת קסם ואני בטוחה שתמצאי שם חומרים שכמותם את מחפשת…)
    שולחת לה קשת של החלמה מהירה קלה ושלימה !

  23. חברים תודה ענקית על הדברים. פתחתי את המחשב ואלף אוצרות אמת חיכו לי. זה יביא טוב, תודה ענקית.
    וגם: השם של אמא שלי הוא נילי גידלי בת לאה, תודה מראש על התפילה. אורית

  24. אורית, אני מאחלת החלמה מהירה וקלה לאמא שלך. הרעיון שלכם נהדר וכבר מהווה 50%, אם לא יותר, מהטיפול.
    יש לי מאגר בפינטרסט שממנו אני שולחת כמה פעמים בשבוע דברים נחמדים לחברה בתקופה קשה. את יכולה לראות אם זה יתאים גם לאמך.

    וגם: http://pinterest.com/pichula/ha-ha-ha/

  25. יקירתי-זה שאני כותבת עכשיו זה רק בגלל שהעידכוני רשת שלי בפיגור של 3 ימים לפחות גררררררר…..
    רעיון ענקי שכזה לא יכול לבוא ממישהיא אחרת חוץ מאשר את. מבטיחה לשלוח כל דבר מרחיב לב עניים ונשמה שאמצא ברחבי הרשת. דברים גשמיים הולכים גם?אם כן מה ישמח אותה? מחזיקה לכם אצבעות ומתגעגעת.

  26. שוב תודה גם על האוצרות של היום. זה באמת גורם לי להיות אדם מאמין באדם. תודה.

  27. הילה

    אורית. הרבה זמן רציתי לכתוב, ולא ידעתי מה.
    מנסה לשלוח מרחוק־קרוב מחשבות טובות, אהבה וכוח.
    מקוה שהרעיון שהחל להטוות לי בראש ירקום עור וגידים. וחוטי כותנה….
    הכל בשביל לשמח אותה. לדמח אותך.
    שלך
    הילה

  28. אורית יקרה,
    אנחנו לא מכירות אבל אנחנו נהנים ממך כמעט כל יום דרך נונה (:
    חייבת לשתף אותך בפוסט המקסים הבא:
    http://www.holesinthenet.co.il/archives/43780
    הרעיון שלכם גאוני. מאחלת לכם מכל הלב החלמה מהירה!!!
    עינת.

  29. אפרת

    שתהיה לה רפואה שלמה ואיתנה, ולכם – שתתגבשו ותתחזקו ותצליחו להתגבר יחד על הכל…. תפילתי נשואה לרפואתה.

  30. chev

    מנסה להעביר מייל ותמונה לבלוג של נילי ולא מצליח… יש מייל נוסף?

  31. היי אורית,
    הרעיון ממש מקסים. החלמה מהירה!
    יש לי Board בפינטרסט עם כל מיני רעיונות לצילומים מגניבים –

    למשל זה:

    וגם ה-boards על אהבה ועל ציטוטים יכולים לתת השראה:

להשאיר תגובה

