12 דקות

ביום רביעי הקרוב בשעה 20:30 בבית מיכל ברחובות יתקיים ערב של 12 דקות. שזה בקיצור ערב שאליו מזמינים מרצים מתחומי עיסוק שונים, מקצים להם  12 דקות בלבד כדי לדבר על משהו ממש מעניין ואז מוחאים להם כפיים.

כשפנו אלי בבקשה שאשתתף בערב חשבתי לעצמי שאני מתה לדבר ש-ע-ו-ת על המון דברים אבל אף אחד מהילדים לא מוכן להקשיב לי אפילו לדקה. אז הדיל של שתים עשרה דקות, אדבר אמנם מעט אבל מישהו בכל זאת יקשיב הרבה, הוא בסופו של דבר פשרה די משתלמת.

וכך, חדורת התרגשות שהנה הנה אני הולכת להשתתף ב- TED הישראלי, הכנתי את ההרצאה הבאה:

המונולוג הזוגי

הצעה לפרקטיקת שיחה שמזמנת גילוי 

אני מלאת התרגשות כי אני הולכת לדבר על משהו שאשכרה מרגש אותי. מה זה בדיוק? יקח לי 12 דקות להסביר. בואו לשמוע.

אורית

 

נ.ב

הערה מאוחרת- הנה הלינק להרצאה מאתר 12 דקות

http://www.12dakot.com/featured/664

7 תגובות

מתויק תחת שונות

7 תגובות ל-“12 דקות

  1. אוי. כל כך קרוב וכל כך רחוק. בית מיכל זה דקה מהבית של ההורים שלי :(((( ודווקא בא לי לשמוע. מישהו הולך להקליט את זה לאיפשהו?

  2. אני מוכנה לשמוע אותך הרבה יותר משתים-עשרה דקות. אבל להגיע לרחובות יקח לי שתים -עשרה שעות (בערך…)

  3. אופפפ. עד שכבר מצאתי איפה זה רחובות בוויז ואפילו הגעתי בלי בעיות, והרווחתי פגישה עם זו משוררת אחת, עכשיו את מביאה לי את זה?
    משימה בלתי אפשרית לצערי. היית שמחה להקשיב לך יותר מ 12 דקות.
    בלית ברירה נחכה לרשמים שלך.
    הילה

  4. לטובת אלו שכן באים, קחו בחשבון בארגון הזמנים שרחובות נמצאת באותו
    TIME ZONE כמו תל אביב.

  5. ykipodim

    כמה שהייתי מתה לבוא, אבל יום רביעי הוא יום תפוס.
    מחכה להרצאה פרטית בכל נושא…

  6. נילי

    ב ה צ ל ח ה !!!!

  7. כשנכנסתי, הכותרת של התגובות היתה

    6 תגובות על 12 דקות

    והיא כשלעצמה נשמעת כמו התחלה של משהו מעניין.

    בהצלחה!

להשאיר תגובה

