למה אתחפש בשנה הבאה

אז אחת רצתה תות על הכתר:

והשנייה רצתה ג'וק בראש:

אם זה היה כל מה שיש לומר על התבגרות, שזה מתחיל ורוד ותמים בגיל חמש ונהיה אפל בגיל שתים עשרה, אז אוי. כאילו הבית שלי מראה לי באותות ובצבעים שלהתבגר פירושו לראות יותר, ולראות יותר זה לייצג את הביובי או לפחות את האירוני.

אבל אני בת שלושים ושמונה ואני יודעת היטב שיש ג'וקים, ובכל זאת לו הייתי מתחפשת הייתי בוחרת להתחפש תמים. אני לא בתולת-נפש, ובכל זאת  אין דבר יקר לי יותר מהאמונה המחייה והמטהרת בכל מה שהוא בתולי.

במילים אחרות: הנחמה של גיל ההתבגרות היא גיל הבגרות. כי בגיל חמש אי אפשר בעצם אלא לבחור את הורוד והמואר, ובגיל שתים-עשרה בואכה שש-עשרה אי אפשר לבחור אלא את השחור והסמי-אפל, אבל בגיל שלושים ושמונה אפשר לבחור. תודה לאל.

בשנה הבאה אצטרף גם אני למשחק. אפילו שאין לי הקשר להתחפש עבורו, אתחפש למשהו שמאמין. אולי לתות, אולי לרקדנית, אולי לקשת: אור שבור. אור שמח.

6 תגובות

מתויק תחת שונות

6 תגובות ל-“למה אתחפש בשנה הבאה

  1. אופירה

    מהממת ומדוייקת.
    פורים שמח, אור אינסוף.

  2. המילים שלך יושבות לי נכון.
    תודה!

  3. מה זה הג'וקים האלה! זה נראה אמיתי! עשיתם סשן-מדע על שימור בפורמלין? (מחזיקה אצבעות שזה משהו שבארווווור שאפשר לקנות אותו בכל חנות צעצועים, או לפחות להכין מלבד עם אקדח דבק חם…). בשנה הבאה – פרפרים בבטן? יש לזה גם צד רומנטי, תודי… או שמא קוצים בישבן? אני בטוחה שקל להכין מלבד חום…

  4. אוי… הניסוח המאד עקום שלי …." איזה מזל יש לכן שהטיפשות הזאת שנקראת גיל ההתבגרות עוברת…" את אמרת את זה הרבה הרבה הרבה יותר טוב.ברור.

  5. עדיה

    כמה נכון.

כתיבת תגובה

