עדכונונות


מפגשי הקריאה הקרובים של נונה קוראת המחשבות:

ביום שני, ה-30 לינואר, בשעה 17:00 מפגש בחנות הספרים המקסימה 'סיפור פשוט' ברחוב שבזי בנווה-צדק

חנות שהיא מופת של אוצרות ונשמה, ואני ממש גאה שהנשים שהופכות אותה לכזו הזמינו אותי שוב למפגש.

אם אתם באים, כדאי להזמין מקומות מראש 03-5107040 או בדוא"ל info@sipurpashut.com

*

ביום שני, ה- 6 לפברואר, בשעה 17:00, קריאה במרכז לגיל הרך, בשדרות הרצל 100 בדימונה.

זו הזמנה של קארין, והיא מרגשת פעמיים, גם כי היא כוללת בחובה מסע דרומה, וגם כי קארין.

*

ביום רביעי, ה- 8 לפברואר, בשעה 17:00, מפגש בחנות הספרים המובחרת של צומת ספרים בגבעת ברנר.

מי שכבר היה בחנות הזו וראה את הנשמה שערן והצוות שלו משקעים בממלכה אוהבת האדם והספר שלהם יודע על מה אני מדברת. ואו.

*

וביום  חמישי, ה-1 למרץ, בשעה 18:0, מפגש עם איה גורדון נוי ואיתי במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון. ויצמן 61 חולון. איה! באה! מרחוק!

*

יהיו עוד מפגשים באיזור הצפון ובכלל, אפרסם אותם ברגע שאדע עליהם.

כל המפגשים כוללים קריאה של הסיפור, שיחה ותמונות על המעבר מרעיון לספר (איך נראה מכשיר הקסמים ואיך נראתה נונה לאורך תהליך העבודה? איך השתנה הטקסט בעקבות האיורים? איך נראים גליונות דפוס של ספר לפני הכריכה? איך מביאים את הספר אל העולם?), ויצירה של לוח קסם לשימוש ביתי.

המפגשים מיועדים לגילאי 4 עד 8

בואו בשמחה גדולה!

*

כמו-כן יתקיימו מפגשים בגנים ובכיתות שקוראי הבלוג הזמינו אותי אליהם (תודה!). החודשים הקרובים מוקדשים למפגשי קוראים, אז כל הזמנה לגני חובה עד כיתה ב' תיענה במצהלות גיל.

*

מה עוד?

בעקבות מסיבת ההשקה שהתבססה על בדי הנונות, קיבלתי המון פניות עם בקשה לקנות בד נונה. עלה בדעתי שאפשר להדפיס את הבד ולמכור אותו כשכל הרווחים הולכים לתרומה.

גם ההוצאה וגם איה הסכימו לתת את הזכויות על הציורים לצורך העניין. מה שאני מחפשת עכשיו זו עמותה שעושה טוב בעולם, שמוכנה לקחת על עצמה את כל הטיפול בכספים, ובתמורה לקבל את הרווחים. אם יש לכם פיצוח כזה- אנא ספרו לי .

יום טוב! אורית

15 תגובות

מתויק תחת שונות

15 תגובות ל-“עדכונונות

  1. אני אנצל את ההזדמנות הזאת לספר לך שאמא שלי הייתה השבוע בסטימצקי וקנתה "ספר ילדים, אבל למבוגרים. פשוט הייתי חייבת, הוא כל כך מקסים!" וכששאלתי אותה, הסתבר שהיא קנתה **לעצמה** את נונה! 🙂

  2. א. גם אני קניתי לעצמי את נונה.(ברור שהסכמתי לספר גם לילדים. אבל זה שלי.)
    ב. ברור שגם קניתי למתנות.
    ג. גם אני רוצה שתבואי אלינו למפגש קריאה. איך מזמינים אותך?
    ורד

  3. osnat

    הי ,
    אשמח שתגיעי גם לגן שלנו…. איךמזמינם אותך ?

  4. יפעת

    הי!
    לא עלה בכלל בדעתי, את מדהימה אותי עם הרעיונות והיצירתיות שלך!!!
    איך באמת יוצרים איתך קשר על מנת להזמין אותך למפגש בגן חובה וגם בתלתון א-ג? (אני מקווה שסיקרנתי אותך מספיק למשלוח תשובה!)…
    יפעת.

  5. אני שוקלת לשכור ילד בגילאים הרלוונטים… כיף כזה הולך להיות להם.

  6. אלף

    גם אני קניתי את הספר (בעיקר) לעצמי ולמתנות ובנוסף אני גם מפזרת עליו המלצות לכל עבר.

    תיכף שולחת לך מייל בבקשה לקבלת פרטים לגבי הזמנתך לשעת סיפור בכתה (ב') – נשמע לי פשוט נפלא!

  7. אורית יקרה, הבת שלי ואני מאוד נשמח אם תגיעי לגן שלה, בצור יצחק.
    איך אפשר לקבל פרטים ולתאם?
    גלי.

  8. פתחת כאן סטרטאפ….. מתי אני כבר מעבירה לך את בובנונה שתוכלי לקחת איתך למפגשי הקריאה????
    אני חייבת לספר לך שפיצקוש שלי (שנה ושבע -כן) נכנסה איתי לצומת ספרים.
    ראתה את נונה, ומאחר והיא היתה מודעת למה שקרה סביב הספר בדרכה התינוקית (קרי- הילדים קראו, אני הכנתי נונה, דיברנו על זה, הרשתי לה ללטף את נונה- אחרי שטיפת ידים כמובן… וכו') ופתאום היא נעמדת מול הערימה של נונה ואומרת (שככה יהיה לי טוב!)- נונה! נונה!
    היא זיהתה את הספר מהבית….
    בטח חשבה שתרוויח שוב סיבוב על נונתך הקרושה…. (נראה לך? אין חשש…)
    הילה

  9. ליאת

    אורית יקרה,
    גמני רוצה מפגש עם נונה ויוצרתה.
    איך אפשר לתאם איתך?
    – אגב, שמת לב שכמוני, רבות רכשו את הספר לעצמן ולא לגוריהן..?

  10. תהלה שפירא

    אורית יקרה!
    אהבתי מאד את הסיפור על נונה וקניתי לי.
    אהבתי שוב את הסיפור של נונה וקניתי לחברות (שאהבו מאד).
    בעדכון כתוב שהמפגשים נועדו לילדים בגיל 4-8,
    האם ילדות מעל גיל 50 יכולות להתגנב?
    מאד רוצה להזמין אותך לכיתה שלי!
    הספר מקסים!
    הבלוג גם!
    ובעיקר-זו שמשתפת אותנו בכל היופי הזה וכותבת כל כך נפלא!
    תהלה

  11. בתור זאת שאצלה התקיים המפגש הראשון של אורית ונונה עם ילדים והורים- יכולה לספר לכם שהיה מהמם!!! ושכדאי לכם.
    הילדים התלהבו כל כך, והמשיכו לדבר על זה עוד הרבה זמן אחר כך. גם ההורים התלהבו !
    אוריתי- שאפו על המרץ להסתובב ולקיים את כל המפגשים הללו.
    יחי נונה.
    🙂

  12. טל

    אורית שלום,
    איך ניתן ליצור איתך קשר לגבי מפגש בגן ובכיתה ב' בחולון?
    יום נפלא
    טל

  13. אורית מדהימה
    גם הגן של נעם הבת שלי ישמח מאד לביקור ממך – בתל אביב
    איך קובעים ?
    תודה רבה
    מוריה

  14. חברים יקרים יקרים שלום!
    אז ככה, המייל שלי נמצא גם בצור קשר משמאל, וגם הנה הוא
    orrit@netvision.net.il
    הטלפון הסלולרי שלי הוא 0523-678870
    ההיענות שלכם, גם למפגשים וגם למציאת עמותות ממלאת את לבי בתנופה. תודה.
    אורית

להשאיר תגובה

