מסיבת הבדים- מתחילים!

ובכן טטטם מסיבת הבדים עולה לאוויר!

מה שהתחיל כברירת מחדל, ארגון השקה לספר הילדים בשעות לא קונוונציונאליות, התפתח להרפתקה הכי מרגשת משמחת ומג'נג'נת שקרתה לי לאחרונה. כמה ימים אחרי שחולק בד הנונה האחרון התחילו הפרויקטים לזרום פנימה. דאבל קליק, וזהו. הלם היופי היצירתיות והשפע שינה את חווית היום יום שלי באחת.

מהרגע ההוא כשדיברתי עם אנשים חשבתי שאני מתה לבדוק אם נשלח פרויקט חדש לאינבוקס, כשאכלתי ארוחת בוקר חשבתי שאני מתה לבדוק מה חדש באינבוקס, כשעמדתי ללכת לישון בדקתי עוד פעם אחרונה מי שלח או שלחה נונה חדשה. בשלב מסוים הילדים קלטו אותי מגבירה את הווליום ברמקולים של המחשב, כדי לשמוע מתי נכנס מייל חדש. אני מאד שמחה שהחיים שלי בכללם לא נראים ככה, אבל מאד שמחה שהחודש האחרון של חיי נראה ככה בדיוק. בציפייה נרגשת להפתעות שעוד יבואו ובצפייה נרגשת בהפתעות שכבר באו.

תיכף אתחיל לפרוש את הפרויקטים. בלי להתנצל כמו שהתנצלתי בפני עצמי (אורית, מעל עשרה משתתפים זה כבר נהיה פטיש נונה) בלי להתנצל בפני ההתנצלות (איזה שטויות, כמה פעמים בחיים שלי אוכל לחגוג דברים שמחים כאלו? אסור לבזבז אפילו שנייה בהיסוסים), בלי הקדמות.

אבל לפני כן הקדמה אחת לצורך מילה קצרה ארוכה: תודה. תודה רבה לנשים ולשני הגברים גם שנתנו לי בנדיבות שאין לה תקדים חוויה שרק משיש לי אותה אני יכולה לדמיין עד כמה היא עזה ומרגשת. עד כדי כך השותפות הזו היתה משמעותית.

נתחיל!

מסיבה מתחילים כמובן בכיבוד. וראשונה תהיה גלית נמשים, שבכלל הגיעה אחרי שכל הבדים נגמרו, אבל הסכימה להכין לנו את עוגת הפתיחה. הנה היא. מושלמת.

מרב שזה לא יאמן הייתי צריכה לשכנע את אלכס שנונה הזו אינה יצירת פוטושופ אלא באמת עשויה בצק סוכר. כדי להוציא אותי צודקת גלית שלחה גם תמונה של העוגה עם החתול שלה ליד. לנונה, ולמרבה המזל גם לדג הסוכר של נונה, שלום.

עכשיו, אם יש כזו עוגה חייבים להזמין אורחים. אז הנה מסיבת התה של נונה שארגנה יעל, חברתי הקיפודה הנפלאה:

הארנב הזה תפור מ- 144 פיסות של טלאים שיעל הטליאה מבדי נקודות תואמים לסרט הראש של נונה:

התוצאה היא לא סתם ארנב אלא מגה-ארנב שהוא ארנ-נבון. זה כמובן אם לשפוט לפי טעמו הספרותי.

יש כמובן עוד תמונות נפלאות בבלוג של יעל, אם כי אני חייבת לסייג ולומר שאני ממליצה ללחוץ על הלינק רק אם יש לכם שטיח מתחת לכיסא, כי להתעלף ישר על הרצפה כואב.

ואם אתם עוד נושמים מיד נפתור את המחדל. הנה מסיבת הדובונים שארגנה מאיוק שאלוהים נתן לה ידיים ולב זהב וברך את היצירה שלה באיכויות שנושקות לשירה.

מאיוק תפרה שמיכת טלאים מנונה ושלוש כריות עם כפתורי לב, הוסיפה עוגות מלבד, ויצרה את ערכת המשחק הקסומה והפיוטית של כל הזמנים:


איזה אוצר.

אתם מבינים על מה אני מדברת כשאני מדברת על הלם יופי? ויש עוד.

ממש תיכף אעלה פוסט על כל הבגדים והכריות שנתפרו מהנונות. בסוף השבוע אעלה פוסט על כל הדברים לבית שנתפרו מהן. כותרת הפוסט תהיה אור ואורחים, ובו גם אציג את הפרויקטים שיגיעו ממש מרחוק. (רמז: משתתפת מאיטליה ומשתתפת מארצות הברית).

נתראה תיכף ובינתיים, אני ממליצה לשוטט בבלוגים של הנשים ההורסות האלו ולשאוף עמוק את הצירוף המהפנט של נדיבות וכשרון.

גלית בנמשים

http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2215576&skip=1

יעל בקיפודים

http://ykipodim.blogspot.com/2011/12/blog-post_14.html

מאיה שהיא מאיוק

http://mayuk.radzis.com/

ודפי מעצבת הבדים

http://www.facebook.com/profile.php?id=619970558

איזו ברכה.

29 תגובות

מתויק תחת Uncategorized

29 תגובות ל-“מסיבת הבדים- מתחילים!

  1. סיון

    כמה יופי, איזה מדהים!!
    כבר כתבתי לך שאת צריכה להמשיך ליצור ליין של בדים הם מדהימים!
    והיצירות פשוט עוצרות נשימה.
    רעיון גדול!

  2. מורן המילטון

    הלם יופי? זה סוג חדש של אנדרסטייטמנט!!!!!
    זה פשוט הורס חושים בכל רמה אפשרית!!!!
    אין ספק שהצלחת ובגדול, לאסוף חברות נשים מקסימות ומוכשרות והתוצאה ניכרת ובענק!
    מטריף, מהמם, הורס וכל ביטוי אחר שאפשר להעלות על הדעת 🙂
    נשיקות

  3. Shai

    מה עם קרדיט ליוצרת הבדים עצמם?

  4. מירי

    תשמעי זה מהמם וטיפה צובט את הלב כי ישר זה עושה חשק להכין גם משהו….,
    כנראה שתאלצי לכתוב עוד ספר ילדים אחד לפחות
    יקירתי – את כל כך מוכשרת והצלחת לקבץ סביבך עוד ועוד ועוד כשרון
    כולי התפעלות

  5. היה לי עונג גדול , נונה שבתה את ליבי מהרגע הראשון שראיתי אותה וכמו שכתבת החיבור בין הג'ינג'ית לנמשים הוציא ממני את המיטב!
    ושאר היצירות מרגשות ומיוחדות כל אחת בפני עצמה ואיזה כיף לך שיש לך כזו מסיבה….
    גלית-נמשים

  6. פשוט מהמם, תתחדשי לך על מסיבת הבדים, והספר. נראה נפלא.

  7. אלה

    מאוד מאוד יפה ומרגש 🙂 ברכות על פרסום הספר 🙂

  8. אני נרגשת, המסיבה התחילה, ראשוני האורחים הגיעו .
    כל אורח והמת-נונה שלו – איתו.
    והמת-נונות – שלל של רעיו-נונות מדהימים !
    ואת אורית – כלת המסיבה. אמא של נונה!
    רוקמת במילים את כל הסיפורים!
    אוהבת הכל
    חביבה

  9. וואו כמה כישרון!!! מעורר קנאה ואושר (:
    כן יירבו ימים קסומים לנונה…

  10. וואו !
    היצירות של כולן פשוט משגעות.
    יש משהו כנראה מ-אוד מעורר השראה בנונה, כי מה שכולן יצרו פשוט מושלם ללא יוצא מן הכלל !
    בזכות הבלוגים שלהן הכרתי גם את הבלוג שלך לשמחתי… והזמנתי את הספר לבת שלי… מחכה בקוצר רוח שיגיע !

  11. אין אין אין חגיגה,
    בלי בלי בלי עו…
    יאבא, איזו עוגה!!!

    מזל טוב,
    מסיבבה!

  12. אריקה

    מקסים ומרגש! איפה אפשר לקנות את הספר?

  13. מתלהבת פה.
    כל הורוד-נקודות-מתולתל הזה, מלא שמחה והשראה!
    אני חושבת שאת צריכה להוציא ליין בדי נונה, זה יהיה להיט!!!

    איזה כייף של מסיבת בדים, הלוואי ויכלתי להשתתף בה 🙂
    והרבה הצלחה לנונה ולספר שלה, אני כבר מחכה לביקור הבא בחנות הספרים!

  14. 3> כל כך התענגתי על הכתיבה שלך, שאפילו נעם ביקש קישור לבלוג… תודה על הזכות להיות חלק מהמסיבה.

  15. חברים, תודה על התגובת מלאות האור שלכם. תודה תודה תודה בשמי ובשם הגי'נג'ית שבספר.
    ולשאלה הטכנית. את הספר אפשר לקנות בכל צומת ספרים, היא במבצע עד סוף החודש, וגם בסטימצקי וגם בכלל. בקיצור. הוא בעולם. מה עוד? לילה טוב. אני קורסת בסוף היום הזה שמחה ומלאה. תודה.

  16. טלי

    וואוו וואוו זה פשוט מסנוור , כל היופי ושמחת החיים הזו. מתחשק לי להתכווץ ולחגוג עם הבובות ועם הגינגית , בקיצור להיות חלק מהמסיבה.
    את מוכשרת עד כדי שנעתקו המילים בפי בכדי לתאר….
    עלי והצליחי

  17. הכתיבה שלך נפלאה! אחפש לי עותק נונה משלי…לעצמי…♥

  18. את נהדרת ותודה ענקית גם לנונה – שבזכותה זכיתי (זאת המילה, זכיתי!) להכיר אותך! תודה!!!

  19. מדהימה שכמותך…!
    מזל טוב על הספר, עוד לא יצא לי לראות מקרוב אבל אני לגמרי בטוחה שהוא מדהים ושיצטרף אל מדף הספרים שלנו…

  20. איך לא הכרתי אותך לפני כל החגיגה הזאת? גם אני רוצה בד נונה ולהכין ממנו משהו. מתי את כותבת עוד ספר? תזכרי שאני ראשונה בתור בפעם הבאה.
    וכמובן קניתי את הספר. ידעתי שאתעלף ממנו עוד לפני שקראתי את העמוד הראשון ובטח שצדקתי.

  21. aya

    ♥ ♥ ♥ קסם!
    יש את אלמה שהיא נונה כזו וכבר יומים שאני חושבת מה אפשר להביא לה..
    ובד הקסמים הזה.. איפה מוצאים אותו אני רוצה כזה לי

  22. יונת

    קניתי את הספר לבתי לכבוד חנוכה, מאד מתאים לגיל ולהתמודדויות בגן וגם המלצתי כבר הלאה. וחגיגת הבדים – מופלאה ושמחה ופותחת את הלב

  23. נועה

    נונה המקסימה…. קראתי בבלוג ובכניסה הראשונה לצומת ספרים גם קניתי הספר (המקסים!). הילדות ראו את העטיפה והתאהבו עוד לפני שסיפרנו. ואז סיפרנו, ופתאום הרגשתי שאני קצת מתקשה לקרוא בפורמט המיוחד שלך ושבטח הן לא הבינו כלום (קטנות…). הן התעקשו שאקרא שוב ואני הרגשתי אותו הדבר . ואז… אחרי כמה ימים, ברגע מופלא של בית, פתאום שמעתי אותן משחקות (תאומות…) בנונה. הייתה שם נונה, היה ילד, היה פלמינגו והיה מכשיר קסם משלהן – תוצרת בית. בקיצור – אושר. היום אראה להן את מסיבת הבדים ועשה חגיגה קטנה משלנו. תודה על החוויה שהענקת לכולנו.
    נועה

  24. מקסים מקסים מקסים! איזה כיף לנונה במסיבה!

  25. פינגבק: דגלונים, קישוטים ושנזכה |

להשאיר תגובה

