מסיבת בדים

לאנשים שקורה להם משהו טוב והם לא חוגגים אותו מחכה עונש ייחודי: לשבת בבוא העת בתוך כלוב שקוף בגן עדן, ורק לראות מה הפסידו כשעוד היה להם סיכוי לחיות כמו שצריך.

מתוך פחד מוטמע מן הכלוב העתידי הזה, ומתוך רצון שלא לאבד את התרגשות לידת הספר שאני מצויה בה, לקחתי בייבסיטר ויצאתי עם עצמי לדייט כדי לתכנן מסיבת השקה לנונה קוראת המחשבות. ישבתי בשמש ודמיינתי אירוע עם שערות סבתא ורודות, מלא בועות ענק. מילקשייקים. ילדים ושמחה.

אבל אז, ריאליות ולא מנוחמות עלו מלפני מילות השאלה: איך? איך לעזאזל?

הרי את רוב אנרגית ההפקה שלי אני מבזבזת על ארבעת ילדי שמתחלפים כל הזמן בתפקידים: כל חמש דקות מישהו החכם, מישהו אחר התם, ומישהו הרשע הגדול שהרביץ לזה שעוד לא יודע לשאול. רב הזמן אני נוזפת בזה, מחמיאה לזה, מצילה את זה ושואלת את עצמי מתי דיינו. מנין, מניין אביא כוחות להגרר עם כל החבורה הזו ברחבי העיר הגדולה, לחפש מקום להשקה, והזמנות, ומה אם בסוף אחרי כל יציאת המצריים הזו אף אחד גם לא יבוא. אויש.

כמעט שהתחלתי את טריפ הרחמים העצמיים המתגמל בדרכו, אבל אז פתאום נחתה עלי ההארה. בדים עושים אותי שמחה. נונה עושה אותי שמחה. למה לא לחבר את שניהם ולעשות את המסיבה הדאבל שמחה שהכי בעולם בא לי לעשות? כזו שאני יכולה לרקוח ולרקום בשעות המאוחרות של הלילה או בשעות המוקדמות של הבוקר. שעות שבהן לא רק שאני לא אמא אלא שאני גם הילדה המתלהבת שאני מרשה לעצמי לפעמים להיות?

אמרתי ועשיתי, וכך נולדה:

מסיבת בדים לנונה!

זה העיצוב לבד נונה:

דפי (שמעצבת בדים ובגדים משגעים בסטודיו מיננה) בראה אותו בכל כך הרבה נדיבות.

את העיצוב הדפסתי על יריעת כותנה שחולקה בין שש תופרות שאני ממש נושאת אליהן עיניים. כאלו שמאז שגיליתי את עולם הבלוגים למדתי בשקט של המחשב כל תך ותך ביצירות היפהפיות שלהן: אלין  דנה יעל  מאיה  קרן  ושרון.

אחסוך את סיפור האיך התגברתי על הלא נעים לי ופניתי אליהן, אבל בשורה התחתונה כולן התגלו כנשים עם לב גדול שלא רק שאישרו את השתתפותן במסיבת הבדים, אלא גם שמחו על האתגר היצירתי. מאז נוסף לצוות התופרים גם עידו, ואולי יתווספו גם עוד חברים שלי שאצליח לגרור פנימה. (במאמר מוסגר אגיד שאם אתם תופרים בחסד ורוצים להשתתף בפרויקט – בבקשה שלחו אלי מייל. יש לי עוד שתיים- שלוש פיסות בד נונה קטנות ומקסימות שטרם צוותו לידיים יוצרות).

ובכל מקרה, מה הולך לקרות?

כל אחד מתופרי המופת יתפור משהו אחר מהבד המעוצב וישלח לי תמונה. ואז- כשכל היצירות תהיינה מוכנות, אעלה את התמונות שלהן בבת אחת לבלוג ואזמין אתכם למסיבת הבדים הוירטואלית שמציינת את לידתה ויציאתה אל העולם של נונה.

נכון אדיר?

רק מלדמיין את זה אני מתלהבת בטירוף. לדעתי אהיה הראשונה בעולם למות מיתר ספיקת לב.

אבל כל תגובה מתונה יותר תהיה בזבוז אושר. כי באמת, כל כך רציתי את זה. לזכות לראות את הספר מגיע לידי השלמתו, לזכות לתת אותו לסבא שלי בן ה- 93 שחיכה לו מאד וכמעט כל שבוע שאל עליו באיזו דחיפות פנימית הולכת וגדלה, ובסופו של דבר לזכות לחגוג את הספר ככה. עם שותפי יצירה.

אני כותבת את הפוסט הזה, מדמייינת את מה שעוד ייגזר וירקם ויתפר ויעוצב מנונה בבד, והבפנים שלי מתרחב והופך לאולם גדול מלא בשערות סבתא ורודות, במילקשייקים, בבועות ענק ובילדים ובשמחה. הנה הוא, האירוע שרציתי.

מבטיחה עדכונים בעוד כמה שבועות.

30 תגובות

מתויק תחת שונות

30 תגובות ל-“מסיבת בדים

  1. דפי

    איזה רעיון מיוחד ונכון! בחירת ה״חייטות״ משובחת ואני סקרנית לראות את התוצאות. דרך נפלאה לחגוג.

  2. קרן

    מושלמות!!!
    ובזכות בפוסט הזה נכנסתי לעולמות המופלאים של הנשים הללו שיקבלו את פיסת התום של בדנונה. מי אתן? איפה יש נשים כאלו? ואיך זה שאנחנו לא מכירות? אני לא בטוחה שאסתפק בהשקה כאן וזוממת יוזמת מפגש מעריצות נונה בחיי האוף ליין כדי לראות אתכן בשר ובד וריקמה

    סקרנית בטירוף לראות מה ייצא
    נשיקות
    קרן

  3. נעמה מעוז

    מהממת!
    איזה יופי של רעיון ואהבתי את "והבפנים שלי מתרחב והופך לאולם גדול מלא בשערות סבתא ורודות, במילקשייקים, בבועות ענק ובילדים ובשמחה." איזה תיאור מופלא ומתרגש רק מלקרוא את זה התרחב גם הבפנים שלי. שיהיה ורוד ושמח מתוקה. מגיע לך ומגיע לנונה.
    אנחנו לא מפסיקים לקרוא את הספר ולהתרגש. הגדולים והקטנות. נשיקות. נעמה.

  4. ענקית.
    אמרתי לך כבר שאת ענקית?
    ואם אמרתי, אז, מה, אני לא יכולה להגיד שוב?
    ע נ ק י ת.

    אני רוצה כיס קטן של נונה.
    זה הכל. .עם לב. .קטן.

  5. אתמול קיבלתי סוף סוף את הספרים, ונהניתי מאוד! ספר מרגש, חכם ומאויר בחסד. עכשיו רק מחכה שהקטנה שלי תגדל ואוכל לקרוא לה אותו.

  6. alani

    רעיון נפלא, ובכלל את נשמעת בן אדם מופלא. סקרנית לראות את תוצרי ההשקה. בחירת המעצבות נהדרת אחת אחת בפינצטה.
    שיהיה בהצלחה

  7. מורן המילטון

    מקסימה שכמותך!
    רעיון נפלא ומתוק:-)

  8. דנה בננה

    מקסים 🙂
    ובאותו עניין, את מכירה את spoonflower.com? שם אפשר להדפיס בדים בעיצובך במטר רץ (וגם לגלוש שעות ולהזיז ריר ועוד ועוד).

  9. איזה רעיון נפלא נפלא לחגיגות ההשקה…ההדפס משגע והבחירה שלך משובחת…אחת אחת-הסנונית של אלין כבר הדגישה את היופי של נונה

    ולא ענית לי על המייל לתאריך שתבואו לבקר…הכל מוכן לכבודכן (-:

  10. מדליק. כתמיד. אולי אפילו יביא אותי לחזור להשתמש בידיים לתפירה. נשיקות

  11. מירי

    אני אני אני
    אני אני אני
    אני אני אני
    אני אני אני
    אני רוצה גם פיסת בד נונה בבקשה ….

    (את העותק שלי עם ההקדשה אני מספרת ללא הפסקה…., גם לנונצ'ה פונצ'ה שלי ואפילו פעם אחת בנוכחות הנונה המקורית !)

  12. טל

    את פשוט אשה מדליקה מאין כמוך ביכולת שלך לפרוט לפרטים את הנאות החיים הקטנות, את המולקולות שמרכיבות את השמחות שלך ואני ממש יכולה לדמיין כיצד כל איבריך הפנימיים נצבעים בוורוד מפנק וטובלים באמבטיית מילקשייק מענגת. כמה נפלא!! איזה כיף שאת חולקת את זה עם היקום, יהיה אשר יהיה.

  13. שביט

    ספר קסום! אצלנו כבר יודעים אותו על פה…ברכות חמות!

  14. ליה

    יווו ואחר כך תוכלי לחגוג את היצירה של הבדים במסיבה נוספת. אני סקרנית לדעת איך את יוצרת ועושה באותן שעות מוקדמות ומאוחרות. בא לי את הפרטים ממש. כמה זמן את קמה לפניהם וכמה הולכת אחריהם ואיך את מתפנה ליצור בשעות האלה
    ליה

  15. יונת

    רעיון נפלא 🙂

  16. רעיון נפלא! ואלין כבר עשתה ספתח משובח כמובן.. בהצלחה!

  17. דפי

    כיף לקחת בזה חלק!! שיחקת אותה:)

  18. אשמח להשתתף,
    שמי אמנון. אני אומן ותופר. אפשר לראות דוגמאות בפייסבוק תחת השם PASHUT.או http://www.pashut.etsy.com
    תודה ושבת שלום.

  19. יו התעלפתי. אפשר גם להצטרף למסיבה?

  20. היי אורית

    אני גם תופרת ומעניין אותי לשמוע עוד על מסיבת הבדים של נונה. לא לגמרי הבנתי מה אפשר/כדאי לתפור! בכל מקרה את מוזמנת להציץ בבלוג שלי (www.sewlavie.com) וליצור קשר אם בא לך שאשתתף גם 🙂

    קרן

  21. ורד

    הי, שמי ורד,
    מבין הדברים שאין לי ספק לגביהם שבדים עושים איתי שמחה!
    אני רוצה להשתתף הפרוייקט.
    אייך אני יוצרת איתך קשר?

  22. חברים יקרים! איזה כיף שכרגיל הצפתם באהבה.
    אנא אל תשאירו עוד בקשות להשתתפות בפרויקט, כי כל בדי הנונה כבר חולקו והלב שלי נחמץ לגלות מה הפסדתי כשלא הדפסתי עוד מיליון. תודה גדולה על שותפות הכשרון. אני יושבת עכשיו לבד בבית אבל מרגישה מאד יחד. אורית

  23. anat

    אז יאללה, להזמין לנו עוד! כל כך מקסים ויחד עם הספר יכול להיות אחלה מתנה לחנוכה 🙂

  24. דנדי

    הספר נהדר. נתקלתי בו השבוע בכל הקשר אפשרי. כיף גדול. אקנה כמה: לילדים, לעבודה ולמתנות! והרעיון לבדים משגע ומיוחד.

  25. סיון

    איזה יופי!!! אשמח לקנות את הבדים הללו – הם מדליקים!!!- אני תופרת חובבנית.
    הכל מקסים- הולכת לקנות את הספר

  26. אלין

    אורית יקרה,

    שוב רציתי לומר תודה על ההזדמנות לחגוג איתך את נונה. מקוה שיצא לנו להפגש שוב…כי כאמור לא ממש הספקנו לעשות זאת ברצינות. אגב, שטף השכנים הפוטנציאלים ממשיך. 🙂

    • זו כזו זכות גדולה לקבל את הכשרון שלך בפרויקט הזה. מקווה לפגישה נוספת גם מכיווני, מקסימום נארגן לשטף השכנים שעת סיפור.

  27. הי
    זה כל כך כל כך מקסים!! וואו!
    האם ישנה אפשרות לרכוש מהבד המדהים הזה?

    • תשמעי, אני מחפשת כבר חודש וחצי מישהו שיסכים לרכז קנייה של הבד ומכירתו לצרכי תרומה. יש לי את כל הזכויות גם מהמאיירת וגם מההוצאה שהסכימו בשמחה לתרום את הצד שלהם, ואין לי מי שירכז את הפרויקט, ויעסוק בגבייה והעברת הכסף לעמותה הרלוונטית. אם את מתנדבת אני מתכוונת לכתוב לך שיר בחרוזים כתודה. הטלפון שלי הוא 0523-678870

כתיבת תגובה

