נונה נולדה, המון סימני קריאה, והנחה לקוראי הבלוג

בשעה טובה ובשעת רצון הגיעה לעולם נונה קוראת המחשבות. אמיתית. גי'נג'ית. מחזיקה מכשיר קסמים. ואו. בלב שלי כל סימני הקריאה הכחידו לחלוטין את כל שאר סימני הפיסוק ומילאו אותי בלי הפסקות נשימה.

תראו איזה יפה היא יצאה, ואיזה גאונה איה גורדון- נוי המאיירת:

השבוע שלחו לי עותק ראשון מהכריכיה.

במקרה הייתי אצל ההורים שלי, אז אבא שלי הסיע אותי, יושבת בין הסלקל לבין הבוסטר של הנכדים ונרגשת כמו ילדה קטנה. בשעת הערב שבה הוגש לי הספר, כבר נכרכו אלפיים עותקים ממנו בעולם, אבל בשבילי באותו רגע הוא היה יחיד מאד. קיבלתי אותו בידיים שרק רוצות לחבק, אימצתי אותו אל החזה ונשאתי אותו בזהירות אל הסלון שבו גדלתי כמו שנשאתי את כל תינוקותי בני יומם. בני המשפחה התקבצו לראות אותו ולהרים כוסית קפה, וזהו. נהייתה עובדה. יש. אתמול אפילו חברה שלי קרן התקשרה שהיא ראתה אותו בחנות אמיתית ושמישהו אמיתי (טוב, טוב זו היתה קרן) קנה אותו.

עכשיו בואו נסביר את זה במונחים של משוררת: לא יכול להיות. משוררים מוציאים ספר פעם בהמון שנים, אפשר להשיג אותו בשני מקומות בארץ וליד שני המקומות האלה אף פעם אין חניה. כמה חברים שלהם בכל זאת מחרפים נפשם ונוסעים לחנות, מתקשרים מהדיבורית להסביר כמה הם התרגשו מהשירים, ואז כעבור חצי שנה מוצאים את הספר המרגש במאחורה של האוטו וקוראים אותו לראשונה. אולי.

אז איזה כיף זה ספר חדש ועוד כזה שאפשר למצוא באמת בעולם. לא, לא כיף. יותר מזה. פיסה של שמחה תמימה, לא נגועה, שהחיים מושיטים אלי שמורה מפגע בתוך כריכה קשה.

טוב, די עם סימני קריאה פנימיים. אני רוצה לספר על מה הספר.

ובכן, ברמה הרשמית הספר הוא על:

נונה שמקבלת מכשיר קסמים ויכולה בעזרתו לראות בועות של מה שאנשים אומרים, אבל גם בועות של מה שהם חושבים ולא אומרים. היא לוקחת את מכשיר הקסמים איתה לגן, מסתכלת על הילד שהעליב אותה, ועושה קסם שצריך לב של ילד בשביל לעשותו.

ברמה הלא רשמית הספר הוא על:

מה שבתי בת השש לימדה אותי: איך לאהוב ראשונים. לא בתוך כל סחרור ה"הוא אמר לי", "אני אמרתי לו". בפשטות.

ויש אפילו הנחה:

עד סוף נובמבר, הנחה ממש גדולה לקוראים של הבלוג: 30 ש"ח במקום 69 כולל משלוח והכל (לא לזלזל! בשביל לקבל את ההנחה הזו הייתי צריכה להפגש עם מישהו שיש לו סמנכ"ל בשם וכידוע זו בשבילי התמודדות שמצדיקה אכילת המון פחמימות לפני ואחרי). כדי לממש את ההנחה צריך להתקשר לכאן ולציין במפורש שהגעתם מהבלוג:

073-2257661

וגם:  אתר שבו אפשר לקרוא את העמודים הראשונים בספר. העמודים האלה קצת מנותקים מהסיפור הגדול, אבל הם נותנים טעימונת.

אם אתם באמת מזמינים את נונה אליכם, תשמרו עליה. היא גרה אצלי הרבה שנים ועכשיו כשהיא עוברת לבתים משלה אני יכולה רק לקוות שיבינו אותה ויאהבו אותה. ורודה ותמימה כמו שהיא. מפריחה בועות, קוראת מחשבות, ומזכירה, כמו שנועה הזכירה לי כשהיתה נונה קטנה, איך מתחת לכל פקעת האומרים-חושבים יכול וצריך להתחולל קסם.

.

37 תגובות

מתויק תחת שונות

37 תגובות ל-“נונה נולדה, המון סימני קריאה, והנחה לקוראי הבלוג

  1. מיר

    מותק זוהי התרגשות הכי משמחת שיש.
    ואני חייבת להגיד, בתור מי שקראה את הספר ודפדפה בדפים עם הריח של החדש
    שזה אחד הספרי ילדים הכי שווים שפגשתי, קראתי והתרגשתי מהם.
    מברוק יקירתי,
    אני אקנה ואבוא אלייך שתכתבי לי הקדשה
    }{

    • טלי

      אורית המדהימה
      היום פגשתי בספר שלך לפתע בחנות, כשהייתי כבר כבויה ועייפה מכל הספרים הדומים זה לזה והמוכרים מדי. פתאום הבחנתי בפרצוף מנומש מציץ אליי. הרמתי, פתחתי והתאהבתי. קניתי את הספר המופלא לבתי בת הרבע לחמש, ומאז 13:30 בצהריים היא דבוקה אליו ללא הרף. כך נחשפתי לקסם שבמילותייך ולאיורים המכשפים של איה.

      תודה רבה!

  2. bella

    מקסים! אני מייד מתקשרת להזמין! הרבה בהצלחה

  3. vibesofmedicine

    איזה פלא פלאים! מזמינה עוד היום. שמחה קטנה, שמחה גדולה.

  4. מנור

    מזל טוב! מרגש מאוד.
    אני מבטיח לא להמתין עד שיהיו לי ילדים משלי, ולרכוש לאחד מאחייניי ביום ההולדת שלהם. אני רק צריך לזכור מתי בדיוק זה יוצא.

  5. מזל טוב. הוא בטוח מצוין כמו כל מה שאת שוזרת מתוך ידייך הנפלאות

  6. Oshra

    משוררת יקרה, את גורמת לי עונג כשאני קוראת את הדברים הרכים והמלטפים שאת כותבת בבלוג שלך, ולמרות שהנכדות שלי עדיין קטנות אנ ארכוש את "נונה" בשבילי והוא יחכה להן עד שיגבהו קצת…תודה, אושרה

  7. שי

    טאטע. איזה יופי. הכי יופי שבעולם. ממטרים פזורים של התלהבות באיזור ירושלים רבתי.

  8. אביבה

    איזה יופי!!
    מרגש ונפלא!
    ובהזדמנות הראשונה, גם תעשי הקדשה ?

  9. אורית יקרה,
    כפי שכתבתי לך הבוקר הילדים שלי נהנו מכל רגע מהספר והתרגשו מכך שאמא קנתה אותו ישירות מהסופרת. היה לי לענג להכיר אותך והפוסט הזה כל כך מרגש, במיוחד כשאני שומעת בתוכו את קולך ורואה את שפת הגוף שלך כשאת חושפת את ההתרגשות שלך!
    את מוזמנת לראות את הפוסט בבלוג שלי: http://rikiarb.blogspot.com/2011/11/blog-post_12.html
    שימכרו אלפי עותקים, אמן!

  10. גליה

    מתרגשת בשבילך ואיתך. וגם מתגעגעת

  11. יפעת בר-עם לילינטל

    הי אורית,
    נפגשנו לפני די הרבה זמן בהופעה של מרינה מקסימיליאן בלומין ב"זאפה" ברמת החייל. ניגשתי אלייך והצגתי את עצמי כ"אחות של" (ערן). מאז, הופעת לי בדרך מספר פעמים, ומאז שגיליתי את הבלוג (כבר לא זוכרת מתי ואיך זה קרה) אני עוקבת אחריך (במובן החיובי של המילה, לא ה"סטוקרי"), באדיקות…. נהנית מהיצירה המגוונת והכישרונית שלך, ועכשיו גם מתרגשת איתך להולדת "נונה"! (סימן קריאה אמיתי מאד!). התקשרתי להזמין. מחכה בסבלנות שיגיע. מורידה בפנייך את הכובע ומאחלת עוד מלאנתלפים הצלחות שמחות כמו זו….
    יפעת בר-עם לילינטל.

  12. יש לך בלוג יפיפה. בהצלחה עם הספר, רעיון ואיורים נראים מעולה.

  13. נטאלי

    הסיפור נשמע (נקרא) מקסים.
    הזמנתי את הספר דרך "הסמנכ"ל".
    שיהיה בהצלחה בתהליך, בחשיפה (ובמכירות).

  14. הבועות האלה
    מהתמונה האחרונה?
    הן עכשיו אצלי בבטן…
    היזמנתי. אפילו
    שיש לי ילדות
    "גדולות".אפשר לבקש
    הקדשה? מקווה שימכרו
    המוני המוני
    נונות.

  15. הגר

    מברוק.נראה מקסים.אי אפשר לעמוד בפני הכריכה המושלמת
    מחכים שהדוור כבר יגיע וייתן לנו לקרוא

  16. דקלה

    וואו, נראה מעולה!!
    ואיה גורדון – בחירה מדהימה.
    בהצלחה!
    אני כבר מתקשרת לסמנכ"ל…

  17. יקירתי,
    קניתי!! אפילו שתיים בבת אחת!
    כל מי שרואה אלי את הספר מתפעל ומוקסם.
    ספר כל כך אסתטי,! קסום! ומיוחד! ועושה שמייח בלב!
    שנונה תגיע אל המון בתים והמון ילדים!!
    אמן.
    דינה.

  18. קוּלוּלוּלוּלוּ!
    ביקשתי מאחותי שתרכוש עבורנו, וכשזה יגיע, אני צפויה לבקש ממך הקדשה במייל 🙂

    אגב, לא יודעת איך זה עובד מול ההפצה, אבל יש כאן חנות שמוכרת ספרים ישראלים, גם לילדים:
    http://sifrutake.com/

  19. שרון

    נראה מקסים!!!
    יש אפשרות להזמין לחו"ל?

  20. חברים, איזה כיף של תגובות. הצמחתם לי שריון של אהבה בעולם. תודה. אני מבררת לגבי השאלות הטכניות- משלוח לחו"ל וכאלה. כשאדע- אכתוב.

  21. mws

    המון המון מזל טוב! שמחה בשמחתך ומקווה שהספר ישמח המון ילדות קטנות כגדולות.

  22. spiralfusion

    מרגש מאוד! אזמין מחר לילדים…
    ו… נהנית מאוד לקרוא אותך, בכל קונסטלציה.

  23. אוי מה קרה כאן?
    הייתי בטוחה שכתבתי תגובה.
    אז אין ברירה, שוב:
    זה יפיפה,
    המאיירת אכן גאונה,
    בקרוב אצלי – עם הקדשה.
    מ ז ל ט ו ב !

  24. נעמה מעוז

    מרגשת שכמותך.
    הזמנתי 3 ספרים. מחכה להקדשה אישית.

  25. נראה מקסים, אני רוצה להזמין! ניסיתי להתקשר וענה מענה קולי… כשמזמינים דרך פה מקבלים גם הקדשה?

  26. ליאת

    ממש מקסים! אני מתכוונת לרכוש אותו 🙂

  27. מזל טוב על הלידה! ראיתי את הספר כבר בצומת ספרים והרגשתי שאני מכירה את הסופרת 🙂

  28. מזל טוב! איזה כיף! מרוב התלהבות הזמנתי שניים, שיהיה למתנה למישהו שאוהבים!
    בהצלחה רבה!

  29. חני

    אורית חביבה, רק היום התגלתה לפני ילדונת שהיא גם אמא המחזירה אותי אחורה, אחורה לזמן הכי מרגש כאשר ילדי הקשיבו לשיריה של מרים ילן שטקליס. שיריה האהובים כמו ג'ינג'י, טינטן, מיכאל, הבובה זהבה, דני גיבור – אלו שירים שקיבלו עוצמה נוספת עם איוריה של צלה בינדר המקסימה. נדהמתי לגלות עוד פעם, משוררת "הנוגעת" בנפשו של הילד בפשטות ובתמימות ויותר מזה משוררת, סופרת "המתרגמת" את עולמו של הילד למילה הכתובה בעזרתה של איה המאיירת, הקוסמת שמשאירה את הקורא בפה פעור.אחפש מקור קניה דרך המחשב, אני גרה בארה"ב וללא ספק ארצה לרכוש את הספר לנכדתי בת ה10. אשמח מאד באם אוכל גם לרכוש כרית או בד (אם ניתן) וכך אפתיע את נכדתי האהובה. ממש ריגשת אותי ועל כך אני מודה לך עד מאד. חני.

  30. קושקוש1

    חבל… רק היום גיליתי את הבלוג המופלא שלך.
    ואת ההנחה שנעלמה יחד עם חודש נובמבר:-)
    בהצלחה רבה – מזמינה אותך לפורום ספרות ילדים בתפוז – 848 שאני חברה בו.
    אשמח לראות את הספר – נראה מקסים מבחוץ

    • שלום ונעים מאד מאד! לכל השאלות החדשות. הבד של נונה לא למכירה… הוא למסיבה קטנה ומשמחת. אבל הספר כן בעולם כבר שזה מרגש מאד (מאד). לא להתבעס מההנחה שנעלמה, הוא במבצע גם בארבעה במאה של צומת ספרים וגם בשלושה בשבעים וחמישה שקלים של סטימצקי. בכל צומת ספרים הוא כבר על המדף, סטימצקי עוד עובדים על זה.
      ובאשר להזמנה הטרייה לפורום תפוז- אשמח לבקר אבל אני לא יודעת מה החוקיות של הפורום. בבקשה תקחי את ידי ותסבירי לי. מה עוד? שיהיה לנו יום טוב. אני יוצאת עכשיו אל החוץ ויש לי חיוך בפנים בזכות השטף הזה שהבלוג מביא לתוך חיי.

      • שרון

        היי אורית,
        חשבתי שתשמחי לשמוע שבצומת ספרים בקניון רננים ברעננה אצל המלאי של נונה!!! אני רכשתי את שלושת העותקים האחרונים אתמול בערב- צריך להיערך למתנות חנוכה…. הספר קסום, הציורים מאלפים וחשוב לא פחות- כשההורים נהנים לקרוא את הספר- הילד נהנה שבעתיים!! כבר מחכים להמשך היצירות שלך. חג שמח1 שרון

  31. קניתי לביתי את הספר המקסים מקסים הזה, וזו הייתה אהבה מקריאה ראשונה! היא לקחה אותו איתה לכל מקום שנסענו בחג הזה, וביקשה שאקריא לה אותו שוב ושוב ושוב, שלא לדבר על הבית, ולפני השינה..
    הרעיון מקסים, המילים עוברות ומעבירות מסר כ"כ חשוב ויפה, בצורה ברורה, נעימה ומצחיקה. ואפילו שהיא עוד לא בת ארבע (כמו שהמליצו בחנות), היא מבינה טוב מאוד במה מדובר, וזה מאוד אקטואלי לגביה.
    אז תודה גדולה!

  32. נועה

    הי אורית, רק רציתי לספר שמהשירים שלך אני מתרגשת כבר הרבה זמן וגם מהבלוג, אבל ספר שלך עוד לא היה לי. אז לכבוד מתנת חתונה ביקשתי מהארוס שלי, שקורא לי "נונה" (למרות שהקשר בין נועה לנונה לא ברור לי), לקנות לי את נונה הקטנה. שתהיה לנו בבית, שתשב על המדף ותסתכל עלינו בונים חיים משותפים ממילים ומעשים, ומנסים לגלות את האהבה שמאחוריהם גם כשהיא מסתתרת.

להשאיר תגובה

