מיניאטורה ביום: איך עושים לוח מודעות קטנטן

החנות הזו שיש בה חומרי יצירה בשני שקל? זו שמשיצאתם מהכל בשקל אתם מחשיבים כיקרנית?

תחזרו, תחזרו. לכו למדף של כל הפיצפקעס בניילונים קטנים ושם גם תמצאו חבילה של ריבועי שעם דקיקים.

קנו וחזרו הביתה כמוצאי שלל רב.  גזרו מכל ריבוע מלבן קטן, קשטו בנייר צבעוני והוסיפו כל מה שבא לכם לתלות. ציורים מוקטנים, פתקים, שירים:

קצת דבק, תפילה קצרה שיודבק ישר על קיר חדר המיניאטורות או על כרטיס הברכה שהכנתם או – מה לא – והנה לוח המודעות מוכן. קראו לילדה הכי יפה בגן לראות מה הכנתם לה והודו בלבכם שיש רגעים נדירים שבהם כן נעים שהגן שלנו סגור, ואפשר לראות אותה תוך שתי שניות בסלון מתרגשת עכשיו ולא אחר כך.

2 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות

2 תגובות ל-“מיניאטורה ביום: איך עושים לוח מודעות קטנטן

  1. מיר

    מקסים מקסים מקסים
    למרות שאני מחרימה את החנות של השני שקל כי הוא נורא יקרה לי…,
    (בניגוד להיא של השקל שבה אני מוציאה הון תועפות על שטויות)

  2. כבכל בוקר השבוע, נפתח יומי עם פוסט המיניאטורות שלך ועם האובייקט הזערורי שעומד שם כל כך טבעי בצילום, שאולי לא הייתי שמה אליו לב לולא זכה למרכז הפריים. אני מתה על חידות, אז מנסה קודם לנחש בעצמי ממה ואיך הוא עשוי, ואת גואלת אותי מיסורי אי שם בשורה 8… היום דווקא היה קל, אבל הבקבוקונים והעציצים עשו
    לי חיים קשים. מאחורי ההתעסקות הזו יש קסם שנפלא מבינתי!

להשאיר תגובה

