מינאטורה ביום – הכרזת כוונות לשבוע הקרוב

בלי לשים לב, לפתע התקיף אותי מיני חופש גדול. מה זה גשר? שואלת אותי בתי ששומעת אותי מדברת על החיבור המפתיע שבין יום כיפור לבין סוכות.  גשר, אני מסבירה לה, זה כמו שיש בעיר הרחוקה סאן פרנסיסקו. חיבור נהדר בין שני מקומות שגורם להכל להיות רצף אחד. גשר, אני חושבת בלבי, זה כמו שעשו בעיר הקרובה רמת גן. במכביה.

טוב, אז יש שבועיים לשרוד בבית. או שפותרים את זה במופעי ענק גדולים שגם עולים בהתאם, או שהולכים על האלטרנטיבה ההפוכה. עושים מיניאטורות.

כרגיל, תנאים קיצוניים מחייבים צעדים קיצוניים. אז אני מזהירה: אעלה הדרכה פעם ביום. סך הכל שש הדרכות לשש מיניאטורות. אם אתם מתכוונים להעביר את החופש בנופש לא פעיל או אם נמאס לכם כבר מיצירה אחרי החופש הקודם שבו ילדיכם גילו שדבק מגע באמת מדביק בין האצבעות, אנא  הפסיקו לקרוא כעת והצטרפו אלינו רק בעוד שבוע. ביי.

אז מה צפוי בחופש, אלק חופש, הקרוב:

הדרכה ראשונה: כיצד מכינים בקבוקוני בושם?


הדרכה שנייה: כיצד מכינים ספרון קטנטן שאפשר לצייר בתוכו?

הדרכה שלישית: כיצד מכינים סלסלה קטנה?

הדרכה רביעית: כיצד מכינים לוח מודעות מיניאטורי?

הדרכה חמישית: כיצד מכינים עציצונים קטנים והורסים?

הדרכה שישית: די עם הורוד. כיצד בונים חדר אוצר?

מוכנים? מתחילים מחר.

הלוואי אמן שנצטרך לעצור באמצע של הסדרה כדי לחגוג את החג העצום שנמצא בקצה של כל נשימה מאז אתמול. אבל בינתיים: טפו טפו ויאללה.


5 תגובות

מתויק תחת מיניאטורות

5 תגובות ל-“מינאטורה ביום – הכרזת כוונות לשבוע הקרוב

  1. שרה

    שתהיי לי בריאה – זה מה שתעשי כשהילדים בבית?? איך? הם עושים את המיניאטורות איתך? או שאם כבר גשר אז הם סגורים במרתף עד שיצליחו לבנות בעצמם גשר מעיסת נייר ולחצות את התעלה עם התנינים? אני צריכה להבין איך עושים את זה (הדרכה מצולמת אם אפשר)…

  2. נשמע מקסים, אני מחכה מאוד לראות את כל ההדרכות (יום אחד עוד אכין מיניאטורות… בי נשבעתי)

  3. זהר

    אין סיכוי שאעשה מיניאטורות, אבל תענוג לקרוא ולהסתכל

  4. מיר

    סליחה כן, אבל את הגשר של עיסת הנייר בונים אצלי
    (אם כבר, אז כבר….)
    ואני אחכה להדרכות, אחרי שגרמת לי לכתוב ספר לבת שלי
    השמיים הם הגבול !
    חג שמח

  5. אני מלאת התפעלות מהכשרון שלך…

להשאיר תגובה

