חללית עם הפרצוף של מי שתפס לכם את המעלית. כה מזכך. אכתוב מיד איך.

כל פעם שנוחת בבית שלי כלי חשמלי חדש כל רחובות בסכנת קצר. זה יכול להיות מקדחה, מכונת תפירה, או תוכנת מחשב, אני מריירת עליהם כמות כזו של נוזלים שזה סכנת נפשות. למען האמת, פלא שהבלוג הזה והאפשרויות שמחשב נייד קטן פתחו בלב שלי לא נגמרו באסון חשמלי. אני אקליד מהר, לא לעולם חוסן.

אז ככה,

שאלתם בעשרה מיילים שונים- איך עשינו את זה? את משחק המחשב שהותאם אישית לכבוד ההפגנה בשבת. ובכן, בתור הזבוב שרכב על גופו של הענק שתכנת הכל אני יכולה לאמר שזה ממש לא בעיה. כולו שינינו כמה שורות של קוד פתוח והחלפנו כמה תמונות. זה הכל.

ועכשיו בשפה שאני באמת מבינה ולא רק מעמידה פנים שאני מבינה: אחרי שאלכס עשה קצת עבודת הכנה, לא בעיה לייצר משחק ספייס אינביידרס עם תמונות של בני הבית או תמונות שבני הבית בוחרים. אפשר לתת לילדים להוריד תמונות של גיבורים שלהם או של אנטי גיבורים שלנו (בקוגן נגד פאוור ריינג'רס עונה אלף ושלוש, דרדסית נגד חתחתול, אמא נגד תמונת החדר המבולגן-עד אבא נגד השכן שתמיד תופס את המעלית לשעות וכו') ולשתול בתוכנה. אפשר להכין מתנה ששוקלת כלום אבל מעלה חיוך למישהו שנוסע לחו"ל. אפשר להעביר עם זה אחרי צהריים מרגש ממש מצחיק והרמוני שמסתיים במכות על תורו של מי במחשב. אז:

איך מכינים משחק מחשב עם תמונות שבני הבית בוחרים?

1. מורידים את הקובץ הזה. מי שלא יודע לפתוח קובץ זיפ גורם לי להרגיש אנושית ומוזמן לראות פוסט קודם להנחיות.

2. מחליפים את התמונות הבאות בתמונות שאתם רוצים להכניס למשחק. התמונות צריכות להיות שמורות עם סיומת קובץ gif. הכי טוב שיהיה להן רקע שחור אבל לא חובה. עבדו לפי מפרט הגדלים הבא:

תמונה של החללית שיורה בפולשים: גודל 70 פיקסלים רוחב על 50 פיקסלים גןבה. להחליף את התמונה שאתם רוצים בקובץ ששמו: man.gif


שלוש תמונות של שלושה סוגי פולשים: גודל 55 פיקסלים רוחב על 40 פיקסלים גובה. להחליף את הקבצים ששמם: invader1.gif וכן אינביידר שתיים ואינביידר שלוש נקודה גיף.

תמונה של חללית שעוברת מלמעלה: גודל 70 פיסדלים רוחב ו 50 פיקסלים גובה. להחליף את הקובץ ששמו: saucer.gif

3. מריצים את המשחק על ידי לחיצה על הקובץ space invaders-the home version.exe

התמונות לא חייבות להיות בגודל המדויק הזה, זה רק סדר גודל כללי. את ההחלפה עושים בקופי פייסט ריפלייס. כמה פשוט.

תיהנו!

נ.ב

רגע לפני שאני עוברת לגמרי מלחשוב על מחאת האוהלים ללחשוב על מחאת העוללים אני בכל זאת רוצה להספיק ולספר שהשלט הכי יפה בהפגנה בשבת היה זה:

תודעה רבה.

כל מילה. ממש.

זה מנסח את מה שיש לי להגיד באופן כל כך שלם וקומפקטי שאשכרה עולות לי דמעות. רגע, דמעות זה גם נוזלים, נכון? אוי. גיצים מהמקלדת. חייבת לנעול נעליים. ביי.

4 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים, פעילויות עם ילדים

4 תגובות ל-“חללית עם הפרצוף של מי שתפס לכם את המעלית. כה מזכך. אכתוב מיד איך.

  1. תודה רבה על כל הפוסטים המעולים שלך. אנחנו לא מכירות אישית, אבל את משמחת אותי כל פעם מחדש.

  2. מיר

    כל הפוסט הזה (וגם זה שקדם לו) הוא סינית מבחינתי…,
    מצד שני שלחתי לפה את נעמה ואני שולחת אותך בחזרה אליה
    http://naama.avramzon.net/
    לטובת האיזון הקוסמי וההנאה הצרופה שלך
    יאללה – תביאי איזה פוסט שמצריך חוט ומחט לטובת הבקרים הפנויים שלי
    (בינתיים הכנו היום סלון מיניאטורי מפלסטלינה ולגמרי רואים את ההשפעה שלך על הבת שלי)

  3. איזה בלוג מהמם. הלך הבוקר.

להשאיר תגובה

