Tent Invaders

אני חושבת שתחושת החג שהתעוררתי איתה היום לא נובעת רק מהציפייה למיליון אנשים ברחוב. היא נובעת גם מהידיעה שיש לי ברחוב, לראשונה, יותר מאפס. יותר מאפס תקווה, יותר מאפס מנהיגים לשאת אליהם עיניים, בטוח מאות אלפי סיבות להרגיש שיש עם מי, בשביל מי, בזכות מי.

וכמה אני  מחכה לשלטים הערב. שלטים שיצטרפו לכל אלה שהלכתי אחריהם כמעט בלי להאמין שהדבר היפה הזה קורה לנו. שלטים באיי ארבע מודפסים במדפסת ביתית ומבקשים מאד בשקט צדק חברתי, שלטי ענק עם קריאה לערבות, שלא לדבר על השלט הכי יפה שהתחיל במחאה בבאר שבע: אנחנו האנשים להם חיכינו. אנשים אמיתיים, שלט אמיתי. אנחנו האנשים להם חיכינו. רק מלהקליד את זה בא לי לצחוק ולבכות ולצחוק ומאד לחבק.

אני מודה. מרב התרגשות שקורה משהו כל כך משמעותי וצודק, הסנטימנליות שלי עברה לאובר.

התגובה של גברברי הבית לא אחרה להגיע. הם הסתכלו עלי מתרגשנת וקבעו חד משמעית: את צריכה משחק מחשב. עם יריות.

מצאו מי. מילא הייתי טובה במשחקים האלה, הייתי מוצאת צידוק אידיאולוגי כדי לשחק אותם, אבל נו באמת.

כן, את צריכה משחק יריות. אם את רוצה, נארגן לך אחד שקשור למחאה. תעלי אותו לבלוג ותרגישי שאת תורמת משהו.

האמת? רעיון פצצה.

וכך נולד אי שם בשתיים בלילה:

ספייס אינביידורס מחאה חברתית

משחק שבו האוהלים מציפים את העין ובסוף גם מגיעים. במסך הראשון או במסך המאה. בסוף הם מגיעים. מחסלים את המונופול, מנצחים את המשחק.

איזה יופי. משחק רטרו שגם אני מכירה. תנועה פשוטה קדימה. בסוף הם מגיעים.

אה, ומדי פעם עוברת חללית למעלה עם שלט שאהבתי במיוחד. כן, כולל שהשלט ההוא שגורם לי לבכות.

זה הלינק להורדת המשחק:

טנטאינביידורס

זו הדרך הלא כל כך בוגרת אך המהנה בהחלט של אלכס, האיש שלי, ושלי (בהחלט מהנה. באמצע הלילה עוד היה צריך לשכנע את אלכס להפסיק לשחק) להגיד תודה לאנשים שהיו מוכנים לגור באוהל כל כך הרבה זמן. אנשים עם כל כך הרבה רעננות שלא נחוצה להם בריונות. אנשים שיש להם דרך ארץ גם כלפי מי שהם לא אוהבים את מה שדרכו עשתה לארץ. אנשים צעירים מאיתנו שאנחנו רואים בהם הורים.

הלוואי שמישהו מתוכם ירוץ לכנסת או לפחות יריץ את הכנסת לכיוון צודק יותר. מאוזן.

יאללה, עלו לחללית, ועד הערב- תיהנו!

נ.ב

הוראות הורדה לאנשים כמוני.

אנשים מאד אינטיליגנטים שלא בילו את ילדותם מול מסך מחשב עצוב וחיוור, ולכן הם עדיין חושבים שזיפ זה והמשקה מוכן:

1.לוחצים על הלינק המצורף ומורידים את הקובץ.

2.מתקבל קובץ עם סיומת: זיפ. עומדים עליו. לוחצים על קליק ימני בעכבר ובוחרים באופציה: אקסטרקט טו פולדר. בוחרים תיקיה שאתם רוצים שהקובץ יהיה בה על המחשב שלכם. הפולדר צריך להיות בעל שם באנגלית ולא בעברית. כמו כן צריך ממש לעמוד על השם של הפולדר כדי שהמחשב ידע שאליו התכוונתם ויציין את הבנתו המרגשת בכך שיכתוב את שם הפולדר בשורה למעלה. כן, לא מספיק רק להצביע על הספריה המבוקשת. מי שלועג לי עכשיו: קשה בלי חברים בתיכון נכון?

3.דרך סייר הקבצים שלכם או בכל דרך שאתם פותחים קבצים שעל המחשב שלכם, פותחים את התיקייה טנטאינביידורס ולוחצים דאבל קליק על tentinvaders.exe.

4. כמה פשוט.

6 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים, שונות

6 תגובות ל-“Tent Invaders

  1. קרן

    אני גאה להכיר אותך
    אני אוהבת אותך
    אנחנו החברות להן ייחלתי
    תחזיקי הערב בלון בד פרחוני. אני אחפש אותך בהמון התל אביבי
    אני אלבש את בגדי הצדק שלי
    לבן על שזוף

  2. אדוה

    מה זה זה
    העם דורש גרסא למק

  3. דינה שגב

    איזה יצירתיות מחשבית. זוג יצירתי שכמותכם!
    גם אני אהיה שם הערב.
    הלוואי הלוואי שיצא מכל זה משהו.
    הלוואי.

  4. אפשר להעתיק את התגובה של קרן כלשונה? טוב, אני לא אלבש לבן על שזוף בגלל גנים לא מתאימים, אבל חוץ מזה אני מאמצת כל מילה.

  5. 🙂 קדימה אטארי!
    מועבר מיד לגברברי הבית.

להשאיר תגובה

