עבודה עם לבד- הערות כלליות ולינקים שווים

כמה הערות על לבד הצטברו אצלי לאורך שעות ההכנה. ובכן:

איך מחברים הכל?

את מה שצריך אני תופרת, ואת מה שלא- מדביקה. כהרגלי אני סוגדת למכשירי חשמל שחוסכים לי זמן ומאמץ והפעם חיבתי מוקדשת לאקדח הדבק החם:

הדבק הגאוני הזה מדביק הכל ומהר. אנשים עם קשב טקסטואלי נדיר עשויים לשים לב לפרט המדאיג- הדבק הזה חם. לא נורא. הילדים שלי חושלו בכמה כוויות דרגה 2 של דבק ומאז הם במחנה הבעד. פעם הם שידלו חברים להשתמש באקדח הגאוני: "אם תקבלו כוויה- כמה שניות והכאב עובר", חה חה חה. הפרצוף של החברים הבהיר לי שאחרי שהם יחזרו הביתה עדיף שלא להתקשר להורים שלהם למשך הרבה הרבה זמן.

מי שלא רץ לזרועות הדבק החם בחופש הגדול, יישבר בפורים. בסוף כולם פונים לישועת האקדח התותח. נניח כשהגדולה רוצה להתחפש לחווה אלברשטיין וכל מה שיש בבית זה את קרטון הירקות מהמשלוח ושעתיים להרים גיטרה:

בסדר, בסדר. האתיקנים הטהרנים אומרים שלהדביק זה לרמות, אבל המהירות של הביצוע, לוחצים וזה נדבק, אין לזה תחליף. מי שחושב שהמהירות היא מהשטן, שיזכור שהשטן גר בגן עדן.

כתיבה על לבד:

יש כמובן דיו ייעודי לבד, אבל תעשו לי טובה. לוקחים תווית לבד ומציירים עליה בעזרת שבלונה וטוש פרמננט פשוט. יוצא מעולה. אפשר להוסיף ככה מילים על קופסאות האחסון, להכין שלטים עם שמות הילדים ולחגוג על היופי שאצור באותיות.

מה ילדים יכולים לעשות?

הכל. יש מחטי רקמה גדולות עם קצה מעוגל. אפשר לחורר שני בדים ולתת לקטנים לחבר ביניהם ליצירת תיק אחסון שווה. קטנים ממש יכולים לגזור סוכריות קישוט ולהדביק מעל עוגיות, או לגזור חתיכות קטנות של שוקו לכוס השוקו:

הילדים הטיפה גדולים יותר יכולים לתפור במחט רגילה. יש קסם בעבודות שלהם ששום מבוגר לא יוכל להעתיק. הקסם של הלא סימטרי, האמיתי.

זהו. עברנו על כמה וכמה צורות בסיס והמלצות ועכשיו אפשר באמת להמריא. לצרף, לחדש, ולהכין הכל. ממש הכל.

יום אחד בסובלימציה נפלאה במקום שהתחשק לי לאכול שוקולד התחשק לי לתפור שוקולד. חיברתי שני מלבני בד, באמצע הכנסתי אקרילן ושלושה תפרי הרוחב כבר יצרו את הקוביות.


רעיונות למה עוד אפשר להכין אפשר למצוא למשל בבלוג העלית הזה שגם עובד עם לבד הצמר המשובח והיקר, או בריכוז הדרכות נפלא  אחר לאוכל  מלבד .

תנסו ממנו הכל אבל בחייאת, אל תנסו את עוגיות המזל.

craftsanityfeltfortunecookie

למה? כי כששי ועידודי עברו לדירה חדשה הכנתי להם שלט לדלת עם שתי עוגיות מזל. מתוך אחת בצבץ לב, ומהשנייה בית, ללמדכם שבירושלים לא רק מזל למצוא אהבה אלא גם מזל למצוא בית נורמאלי להשכיר.

הם שמחו והודו לי בכל פה על השלט עם הקרעפלאך. אוי לבי לבי היהודי.

השארת תגובה

מתויק תחת בניית משחקי ילדים

כתיבת תגובה

