אוכל מלבד- איך עושים כיפה וממנה מקרונים ופטריות

כיפת לבד היא צורה נפלאה. מכיפה שטוחה יוצרים מקרונים, מכיפה מעוגלת יוצרים פטריות.

קודם כל לינק לפוסט הדרכה נפלא בבלוג שכולם כבר מכירים אבל מה אכפת לי. גם אני רוצה להמליץ. כותבת אותו יעל קיפודים שאפילו משאירה תגובות בבלוג שלי. אני חוזרת- בבלוג שלי! ביום בו היא השאירה את התגובה הראשונה קפצתי בכל הבית כמו משוגעת, נופפתי בידיים וצרחתי משמחה. אלכס הסתובב לילדים, הצביע עלי ועשה פרצוף של: כשהתחתנתי איתה היא היתה נורמלית. הילדים הסתכלו על גופי המנתר ומנופף והשיבו לו פרצוף של: אין ספק, אבא, אין ספק.

טוב, אז תקלטו את המקרונים האלו עם ההדרכה הזו:

IMG_3489

עכשיו, אחרי שלמדתם מיעל איך לעשות כיפה שטוחה מלבד אתם יכולים גם לעשות כיפה עם טיפה יותר מילוי. היכונו לפטריות: הטאצ' הוא לצייר על הכיפה עיגולים בגואש לבן ויש לנו פטריה גמדית אגדית.

מה אפשר לעשות מפטריות לבד קטנות?

למשל: קופסה קטנה שמחכה לשיניים שנופלות. שמים את השן בקופסא ובבוקר פיית השיניים משאירה בה פתק וגם שטר קטן. הילד לא רוצה כסף, מה פתאום, הוא רוצה רק אינטראקציה רגשית משמעותית, אבל חוקי היער מחייבים.

עוד אפשרות: לקחת קופסא מפלסטיק שנשארה ממשלוחי החג משנה שעברה, לתפור לקרקעית שלה שתי פטריות, להכניס פעמונים מכל חנות יצירה, להדביק חזק את המכסה ויש רעשן לתינוק:


איך עושים את הדשא?

טוב, יש כמה אפשרויות. אפשר לגרר פימו ירוק (במגררת שקונים במיוחד בהכל בדולאר, לא לערבב עם מגררת אוכל), לאפות מגורר ואז להדביק. יוצא משגע. אפשר לקנות דשא למודלים של אדרכילים. אני מצאתי כזה בחנות בשם 'אקוורל' בצומת רעננה.

את כל זה אני יודעת עכשיו. במקור שיגעתי את אמא שלי שטיילה עבורי בין כל מיני חנויות שטיחים והתחננה לפיסה קטנה של דשא סינטטי. המוכרים הקמצנים סרבו לתת לה ולא היתה ברירה אלא לחכות שמשהו טוב יקרה. קרה. דודה שלי בנתה גינה עם דשא סינטטי ונתנה לי בשפע אינסופי דשא שמספיק לשנתיים לי או לכל מי שיתחנף אלי מספיק בתגובות לפוסט הזה.

ובכן?

9 תגובות

מתויק תחת בניית משחקי ילדים

9 תגובות ל-“אוכל מלבד- איך עושים כיפה וממנה מקרונים ופטריות

  1. הסמיקותי מראש… תודה 🙂
    פטריות אגדתיות – יש לי טריפ מהן ומהשימושים המדליקים שלהן. אני מתחילה לחבב את פתרונות האינסטנט, המחשבה לרקום את כל הנקודות הלבנות בהחלט גורמת לי להתחיל לחבב נקודות גואש, בסוף אני עוד אתמכר גם לדבק חם!
    ומה עם האיום הלא ממומש? מחכה בקוצר…

    • 1.פתרונות האינסטנט הם מלחמתי המוצדקת בזה שאצלי בבית המחוג הקטן נע במהירות של המחוג הגדול.

      2.עדיין קופצת ומנופפת בידי כשאת משאירה תגובות. אני מחשיבה את זה כשיעור אירובי. זה אומר שמותר לי עכשיו קרואסון. ביי.

  2. מיר

    מקסים מקסים מקסים
    אני חושבת לעצמי – אולי כפר דרדסים לאוסף הדרדסים של הילדים
    (אותו אוסף שאני שומרת להם כדי ש"לא ילך לאיבוד" ודי מכריחה לפחות ילד אחד מתוך השלושה לבחור ארטיק דרדסים בכל פעם….)

  3. מורן המילטון

    מהמם!
    כמה יופי!!!!

  4. תודה ררררבה רבה.

  5. אורית!
    בזכות הבלוג המקסים שלך התחלתי ללמד את הילדים שלי לתפור… לכבוד יום ההולדת של בעלי הכנו לו שישה מקרונים מתוקים מלבד, ארזנו אותם בקופסא הולמת. אילו ידעתי איך להעלות תמונה הייתי עושה זאת. הם יצאו כל כך מקסים שגיסתי כמעט אכלה אותם, ממש לא הבינה שהם מלבד. תודה רבה!! ממשיכה לעקוב, בידיעה שלאט לאט גם אנחנו יכולים להידבק בחדוות היצירה המשפחתית שלך.

  6. אליה

    לאורית קול מה שאת אוסה דברים יפים מאוד מאוד ביכוד הפיתריאות שלך

  7. פינגבק: שתי אפליקציות ששווה לעשות בשבילן ילדים ואז לקנות בשבילם אייפון |

כתיבת תגובה

