לעשות שמש

אני פותחת את הבלוג הזה ביום שבו לבן אחד שלי נפלה שן,  ולבן אחר צמחה:


בת אחת שלי קוראת את הספר הזה:

                                                                                               והשנייה את הספר הזה:

ואילו אני חזרתי מסיבוב בנמל עם שקית אחת של דיאדה ושקית אחת של סיסטרס:

ובתווך- בין כל הצמיחה לנפילה, בין הקבלה לקבלות, בין המתנות לילדים למתנות לכבוד זה שסיימנו לעשות ילדים, בתווך של כל זה נודע לי פתאום ובלי כל הכנה שאמא שלי, אמא שלי היפה והחזקה, לא בריאה.

ובבת אחת, דווקא בגלל שהחולי נושף בעורפי ורץ, לעולם, מהר ממני, פתאום הבנתי שאני רוצה לחגוג את מה שעושה לי שמח. את האהבה, את האמהות, את בניית המניאטורות, את התפירה, את השירה.

במילים אחרות- הבלוג הזה נפתח כי אם לא ידוע לי כמה זמן יש לי או לה תחת השמש, הרי שאעשה בכל כוחי, כאן ובחיי, יצירתיות. שהיא שמחה, שהיא שמש.

18 תגובות

מתויק תחת שונות

18 תגובות ל-“לעשות שמש

  1. מיר

    אהבתי. מאוד.

  2. מירי

    אורית יקרה, מזל טוב על לידת הבלוג! וכמה יפה כתבת, על הריצה המהירה של החיים האלו, בין שן לשן, בין גדילה לבין בשורות שמכאיבות לפעמים, על אהובינו שהיינו רוצים לשמור אותם קרוב אל ליבנו. אשמח לבקר פה שוב. היום מישהי יקרה לי ציטטה לי משפט על ילדים וגדילה:
    the days were long but the years were short.
    ואכן, כך. נשיקות. מירי (של האובססיה) מהסדנה.

  3. יפעתא

    אורית יקירה! איזה בלוג מתוק ומלא השראה. שיהיה במזל
    ותודה על השיתוף!

  4. אורית,
    איזה בלוג מקסים ומלא יצירתיות.
    סחפת אותי.
    מקסים מקסים מקסים.
    והמיניאטורות, אוי….

    מחכה בקוצר רוח להמשך.
    שרית

  5. מופרעת אחת, כמה כשרונות באדם אחד? כמה אני אוהבת אותך! כמה אני מתגעגעת אלייך!

  6. אביבה

    לחגוג את הכאן ועכשיו הזה, לפני שלא יהיה. ויש לך כ"כ הרבה עם מה.
    יופי!

  7. יונת

    איזה כיף לגלות את הבלוג שלך וכמה יצירתיות…ממש עושה חשק!

  8. הכל את עושה בכשרון ובקסם, ויותר מהכל את כשרון וקסם. אני מתה עלייך, אורית.

  9. הי אורית, אז גם את נפלת בבבלוגים?
    שיהיה בהצלחה ובשימחה!

  10. שלומית

    איזה כיף של בלוג
    מקסים, אינטיליגנטי ומושקע.
    בהצלחה ובהנאה,
    שלומית לפיד

  11. אני רואה שהידיים שלך מחוללות קסמים בכל מיני צבעים (כמו בשירים), וגם דברים קטנים-יפים שעוזרים ליום יום (גם בשירים).
    בהצלחה, מותק (בעיקר מחזיקה אצבעות שהכל יסתדר עם אמא) ואוהבת, ענת שלך

  12. לי עברון-ועקנין

    אורית היקרה, לעשות שמש זה כל כך את!

  13. לכל המגיבים ושולחי המיילים- תודה על כל סימני הקריאה ועל כל סימני הקריאה. אני מתרגשת לפתוח את המחשב ולקבל הדף של חום טוב כזה. תבורכו.

  14. ג'ינג'ית מקסימה. כלכך יפה ,
    ומה בשקית מסיסטרס????

  15. מזל-טוב לפתיחת הבלוג המרגש והמקסים!!!!!
    שיהיו לכם חיים מלאי שמש ואור ורק טוב!!!!!!
    נראה לי שהרעיונות שלך מאוד יעזרו לנו 🙂

  16. יפעת וגשל

    קראתי, התרגשתי,
    בכיתי, צחקתי ושוב בכיתי.
    קצת בגלל האמא היפה והחזקה שלך שאני מאוד מ אוד אוהבת,
    והרבה בגלל כל היתר.
    תודה

  17. אבישג

    אורית היקרה והאחת והיחידה
    זו שכל מילה שלה היא שירה
    כל כך התרגשתי לקרוא אותך. הדמעות לוחצות לי בקצה של העין.
    בהצלחה עם הבלוג ועם השקיות מכל הסוגים
    ובריאות, הרבה בריאות
    אבישג רגר

  18. באתי בעקבות התגובה שלך אצלי, התרגשתי והוקסמתי מהכתיבה שלך ומדרך ההתבוננות.
    בהצלחה עם הכתיבה, מאחלת לאמך בריאות, נרשמתי ואמשיך לעקוב.

כתיבת תגובה

