פרסומות

האם שמתם לב שוורדפרס התחילו לשים בבלוג הזה מדי פעם פרסומות מעצבנות מעצבנות כאלו שבאמת מעצבנות? מיד התקשרתי לאלכס והודעתי לו שזה קו אדום וזה לא ייתכן ופרסומות זה איכסוש ואנחנו סוגרים את הבלוג. אלכס ניסה להזכיר לי בעדינות כמה אנחנו אוהבת לכתוב את הבלוג וכמה אנחנו שמחה בזכותו,  והציע שאנחנו תדבר איתו אחרי שהיא ישנה על זה.

איזה לישון. עד שלוש התהפכתי במיטה מרב עצבנות מקדמית וקופאין, אבל היה שווה: אנחנו יודעת מה לעשות. לנקום! כמובן שלא אסגור את הבלוג אני לא עד כדי כך ג'ינג'ית, אבל אכריז על מכת נגד. פרסום הוגן. כן! באופן רצוני ועצמוני אפרסם כמה פעילויות תרבותיות שבאמת נכון בעיני לפרסם. הקריטריון: דברים שאנשים עושים מתוך תשוקה גדולה לדבר עצמו.

ובכן:

  • השבוע מתחיל קורס שמעביר אלי הירש על שירה מקראית במכללת עלמא. אני מלנקקת לפירוט מלא של הקורס אבל תנו לי לסכם לכם את העניין : שירה, מקרא, נביאים, שיר השירים, התלהבות, אכסניה יפה, והכי חשוב- מרצה חכם חכם עם קשב טקסטואלי עמוק. בקיצור- הו אלוהים!
  • בתחילת החודש הבא יש כנס של אתר 'הפנקס' בנושא ספרות ילדים. איזה יופי. וגם מה שהחבר'ה האלה עושים בתוך התרבות ככלל נפלא בעיני כי הם מתייחסים לספרות ילדים כאל התרבות הגבוהה שהיא ויוצרים סטנדרטים של רצינות ועומק. אמן. כשהם יתירו לפרסום את אסופת השירים היפהפיה שהם עובדים עליה אנסה להעלות מתוכה לבלוג.
  • איזה דבר אתי ומרהיב זה קורסרה- מערכת קורסים חינמיים של המרצים הטובים בעולם. המלצתי: קחו את הקורס של אל פילריס למבוא לשירה אמריקאית. אדיר לראות מישהו שמתרגש ממה שהוא עושה ונכנס לכיתה שלו לא כדי לצאת גאון אלא כדי להדביק אותם בהתרגשות. קצב דיון מהיר, שירה שהיא לפעמים מצוינת ולפעמים סתם מעניינת, וביצוע בלתי נשכח של המרצה לשיר של הברונית אלזה וון פרייטג לורינגהובן.

זהו! אני הולכת לבהות עוד קצת בפרסומות המעצבנות של וורדפרס בבלוג ולנסות לשמוח  בשביל תאגידי הענק שהן עוזרות להם. אחר כך אשבור את המסך, ואתהלך זועפת עד הערב. זו התכנית. הראיתי לי מה זה. בוקר טוב!

7 תגובות

מתויק תחת Uncategorized

7 תגובות ל-“פרסומות

  1. אורית, אני לא רואה שום פרסומת מעצבנת…מוזר…

    • בינתיים הם מהבהבים אותן לפעמים. אני מאד מקווה ששוועת העם תעלה אל המשרדים והם ירדו מהניסוי הכלכלי הזה. ועכשיו באנגלית:
      please don't advertise in my blog .i'm a good woman being. thank you

  2. הו אורית,
    גם אנחנו לא ישנתי בגלל זה,
    תסתכלי בפייסבוק על התמונה ששמתי 🙂
    זה מעצבן ומדכא ברמות על.

    (*עולה 30 דולר כדי לבטל, יכול להיות שאעשה את זה זו כניעה מבישה אבל)

  3. סיריא

    אני בטח תמימה עד כדי להכעיס אבל אני יוצאת מנקודת הנחה שמי שמאפשר לאחרים לכתוב בחינמיות צריך גם להצליח להתפרנס איכשהו כדי שיוכל לשלם לאנשים שעובדים אצלו ומאפשרים לממשק לחיות ואפילו עובדים על לשפר אותו. כולם צריכים לחיות ממשו לא? אם זה בחינם – משלמים בפרסומות. אם זה בחינם ולא משלמים בפרסומות משלמים בדרכים אחרות או מוצאים ספונסר שמממן שמירה על הניקיון אבל גם לשירות מהסוג הזה יש מחיר.
    מישו אמר פעם שאין ארוחות חינם, אני לא זוכרת מי זה היה.

  4. טלי

    הי אורית,
    עדיין לא קיבלתי שום פרסומת כשנכנסתי לכאן. אולי זה בגלל שועל האש של מוזילה, שעידן ביקש ממנו לחסום פרסומות? תודה על הקישורים. אחלה פלסטר צבעוני 🙂

  5. חוזה שמשתנה בכפייה ובאופן חד צדדי תוך כדי תקופת קיום החוזה הוא לא חוזה הוגן. אני מעדיפה שיבקשו ואשלם להם בשמחה. טוב, די מרמוריה, זה צרות של מאושרים. שבתשלום ונשיקות לשתיכן.

  6. בהחלט הראית לך מה זה ועל הדרך נצחקת אותי והעשרת אותי כהוגן.
    אז מה עוד אפשר לבקש?!

כתיבת תגובה